Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte nimestä Nicole? ev

Vierailija
16.09.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIKOLE.

Vierailija
2/3 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen Nicolella joko vaaleat pitkät hiukset tai tummat hiukset ja ruskettuneen hipiän sekä klassiset vaatteet. Kyseinen tyttö kun tuo lähinnä mieleen Peppi Pitkätossun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sopii minusta myös suomalaiseen sukunimeen.



Mutta minä en ole koskaan hyväksynytkään minkäänlaisia säälittävyydessään lähinnä huvittavia lähiönimikitinöitä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä