onko joku käynyt pattayalla?
Onko ihan hirveä paikka? Olen menossa työmatkalle Thaimaaseen Pattayalle, ja mietin voiko siellä myös lomailla. Lapsi ja mies tulevat mukaan (äidin eka työmatka äitiysloman jälkeen..)joten mietin jäisimmekö sinne muutaman päivän lomalle vai oisiko lähellä jotain muuta kivaa paikkaa?
Kommentit (8)
sain vain jostain sellaisen kuvan, että on tosi turisti paikka mutta voihan se silti olla kiva! Marraskuussa mekin sitten mennään, ymmärtääkseni myös säät aika hyvät silloin?
Juuri tuollainen mielikuva mullakin on kuin 5 mainitsi ja työni liittyy tuohon ongelmaan
keskustan alueella ja paikalliset Citymarket ja Prisma - BigC ja Carrefour- löytyvät myös lähistöltä. Lapset tykkäsivät tosi kovasti ja tietysti myös me aikuiset ;D
törmätään siellä sitten marraskuussa ja koitetaan vältellä niitä limaisia ukkoja, joihin tosi täällä helsingissäkin törmää:)
Ollaan oltu nyt kahtena peräkkäisenä talvena Pattayalla lomailemassa ihan perheen kesken. Lapsi ekalla kerralla 8kk ja ja toisella kerralla 1v 8kk.
Ihmiset on äärettömän lapsirakkaita, ruoka ihanaa, ja hyviä rantojakin löytyy. Oma suosikkimme on ollut Cosy beach, joka on pienehkö, tosi ihana ranta. Ruokapaikkoja ja jopa wc:kin rannalta kyllä löytyy.
Meteli on iltaisin aikamoinen, mutta ainakaan meidän pikkumiestä se ei tuntunut juuri alkuihmetyksen jälkeen hetkauttavan. Hyvin nukahti rattaisiin, jos alkoi väsyttämään, vaikka kaupungin melskeessä:) Thaityttöjä äijät käsipuolessa tosiaan vastaan kävelee, mutta meillä ollut ainakin se asenne ettemme juurikaan ole välittäneet heidän puuhistaan. Ja kaiken lisäksi nuo tytöt ovat muuten jopa naisturisteille oikein ystävällisiä.
Voin suositella. Menemme varmasti vielä uudelleenkin Pattayalle!
jos ajattelemattomat turistit käy noissa paikoissa edelleen ja sulkee silmänsä naisten hyväksikäytöltä. Mä ihmettelen teitä Thaimaan-matkailijoita, miten te perustelette itsellenne että rahoitatte sellaisen maan taloutta, joka pitää naisten törkeän alistamisen ok:na?
t. se, joka ei menis pattayalle, phuketiin eikä bangkokiinkaan
Ja muuten, en ihan heti vertais Helsingin ja Thaimaan prostituutio-meininkejä.
oikeassa olet, ovat aivan eri tasolla tilanteet thaimaan ja suomen välillä mutta kalliossa välillä kyllä meno on hurjaa.
Matkailu taitaa kuitenkin olla thaimaan pääelinkeino, joten yleistä elintasoa parantamalla voisi toivoa että thaimaassa naisillekin tarjoutuisi muitakin elinkeinoja. Eli en usko että tilannetta hyödyttää jos boikotoi thaimaata matkailumaana. Lapsiperheet ovat paljon toivotumpia rahantuojia thaimaaseen kuin seksituristiti. Mutta ymmärrän kyllä pointtisi 13.
olen siis lähdössä työmatkalle thaimaaseen, ja saan tutustua seksiturismin kääntöpuoliin luultavasti hyvinkin läheisesti työni kautta.
ja vaikuttaa siltä että jäämme pattayalle lomalle, kiitos hyvistä vinkeistä!
Mulla ei vaan sydän kestä niitä nuoria tyttöjä vanhojen limaisten miesten kanssa. Ja surullisistan on, että kaikki eivät ole vanhoja limaisia miehiä vaan osa ihan hyvännäkösiä nuoria jannuja, jotka vaan tulee hakeen halpaa pillua.
En lähtis just sinne perheen kanssa.