Onko ketään paikalla, jotka aihevapailivat jo 2000-luvun alussa?
Silloin, kun kaikilla oli nimimerkit käytössä? Olen itse ollut poissa palstalta jo vuosia, mutta nyt back, kun raskaana. :)
Eli olis kiva " kuulla" , että ketä täällä vielä liikkuu.
Minä olin " Fedja" .
Kommentit (67)
Muistatteko muuten sitä hypetystä, kun odotettiin av:llä 70 000. viestin rajan rikkoutumista ja ko. viestin kirjoittajalle luvattiin palkinto.
Ihmiset kirjoittivat hullunansa ja sitten voittaja sai t-paidan : )
Palstailin ahkerasti 2001-2002 aikoihin ja muistan toki Fedja sinut ja monet muut. Oliko semmoinen kuin Josefine? Vaihtoi muutaman kerran nikkiä ja harrasti rock-piirejä.
Itse palstailin anonyyminä. Vähän oli sisäsiittoista meininkiä, mutta pääosin oikein hauskaa ja lämminhenkistä jopa =O
kirjoittelin aktiivisesti, mutta en muista oliko nikkiä - en ainakaan muista sitä.
Chupa oli muistaakseni täällä myös nikillä mom43 mutta ei pitkään aikaan.
Vierailija:
Palstailin ahkerasti 2001-2002 aikoihin ja muistan toki Fedja sinut ja monet muut. Oliko semmoinen kuin Josefine? Vaihtoi muutaman kerran nikkiä ja harrasti rock-piirejä.Itse palstailin anonyyminä. Vähän oli sisäsiittoista meininkiä, mutta pääosin oikein hauskaa ja lämminhenkistä jopa =O
Oli ihan kivoja ne tapaamiset ym. Itse vähensin palstailua, kun se alkoi haitata yksityielämäänikin. :)
Ja aina tällä samalla nikillä ja edelleenkin samalla. Toisn harvemmin enää tulee kirjauduttua sisään, kun enempi vaan lueskelee toisten taisteluja :)
muistaako joku siltä ajalta Kaarinan, jolta oli yksi lapsi kuollut? Se nikki jäi mieleeni, oli muutenkin melko järkevän oloinen ihminen.