Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään paikalla, jotka aihevapailivat jo 2000-luvun alussa?

Vierailija
16.09.2007 |

Silloin, kun kaikilla oli nimimerkit käytössä? Olen itse ollut poissa palstalta jo vuosia, mutta nyt back, kun raskaana. :)

Eli olis kiva " kuulla" , että ketä täällä vielä liikkuu.

Minä olin " Fedja" .

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaako joku siltä ajalta Kaarinan, jolta oli yksi lapsi kuollut? Se nikki jäi mieleeni, oli muutenkin melko järkevän oloinen ihminen.

Vierailija
62/67 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko muuten sitä hypetystä, kun odotettiin av:llä 70 000. viestin rajan rikkoutumista ja ko. viestin kirjoittajalle luvattiin palkinto.

Ihmiset kirjoittivat hullunansa ja sitten voittaja sai t-paidan : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailin ahkerasti 2001-2002 aikoihin ja muistan toki Fedja sinut ja monet muut. Oliko semmoinen kuin Josefine? Vaihtoi muutaman kerran nikkiä ja harrasti rock-piirejä.

Itse palstailin anonyyminä. Vähän oli sisäsiittoista meininkiä, mutta pääosin oikein hauskaa ja lämminhenkistä jopa =O

Vierailija
64/67 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelin aktiivisesti, mutta en muista oliko nikkiä - en ainakaan muista sitä.

Chupa oli muistaakseni täällä myös nikillä mom43 mutta ei pitkään aikaan.

Vierailija
65/67 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Palstailin ahkerasti 2001-2002 aikoihin ja muistan toki Fedja sinut ja monet muut. Oliko semmoinen kuin Josefine? Vaihtoi muutaman kerran nikkiä ja harrasti rock-piirejä.

Itse palstailin anonyyminä. Vähän oli sisäsiittoista meininkiä, mutta pääosin oikein hauskaa ja lämminhenkistä jopa =O

Oli ihan kivoja ne tapaamiset ym. Itse vähensin palstailua, kun se alkoi haitata yksityielämäänikin. :)

Vierailija
66/67 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t Josefine

Vierailija
67/67 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina tällä samalla nikillä ja edelleenkin samalla. Toisn harvemmin enää tulee kirjauduttua sisään, kun enempi vaan lueskelee toisten taisteluja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän