Onko ketään paikalla, jotka aihevapailivat jo 2000-luvun alussa?
Silloin, kun kaikilla oli nimimerkit käytössä? Olen itse ollut poissa palstalta jo vuosia, mutta nyt back, kun raskaana. :)
Eli olis kiva " kuulla" , että ketä täällä vielä liikkuu.
Minä olin " Fedja" .
Kommentit (67)
Vierailija:
Muailmalla edelleen, saman miehen kanssa yha naimisissa, neljan lapsen onnellisena kotiaitina. Juliaana ja Juli-nimilla kirjoittelin aikoinaan, nykyaan ilman nimmaria.
Vierailija:
maidosta :o)
Sitten muistan viela Minnan, jonka kolme poikaa olivat nimeltaan Sahin, Mamiko ja Agit. Seka Hannan, jolla oli tytar Cemilja ja poika taisi olla Benjamin.
Nykyaan kirjoitan ihan vaan vierailijana, en kay taalla niin usein kuin KaksPlussalla jonne mulla on nimimerkki. Yleensa kirjotan ilman ääkkösiä vaikka tassa lapparissa ne onkin mutta kun oon niin tottunut jo kirjoittaan ilman :o)
Yhtakkia tuli viela mieleen sellainen nimimerkki kuin Iltavilli. Chatissa taisi aika moni silloin kayda, nykyaan ei kai chattia edes enaa oo.
Muistatteko hassua nikkiä " pomppivaotus" tms. En muista millään oikeaa nikkiä. Ulosanti oli loistavaa, tiivistä, mietittyä ja osuvaa. Niitä juttuja olisi hauska lukea uudelleen. -Isabella
Muistan kyllä Fedjan, ja Juliaanan myös! Olikos Juliaana se, joka asui ulkomailla (ellen nyt täysin sekoita johonkin toiseen " palstajulkkikseen" )....? Muistan kun kyseli, että miten ilmoittaa miehelleen että on raskaana, ja täällä mietti vinkkejä. Jotenkin tuon Juliaanan elämä muistutti vähän Stellan juttuja :D. SAH-momin muistan myös, eikös hänkin asunut ulkomailla jossain vaiheessa...?
tyttöjä, poikia vai sekä että? :) Itse on vahva poika olo taas, mutta olishan se pikkuprinsessakin aivan loistava juttu.
ap
Vierailija:
Muistatteko hassua nikkiä " pomppivaotus" tms. En muista millään oikeaa nikkiä. Ulosanti oli loistavaa, tiivistä, mietittyä ja osuvaa. Niitä juttuja olisi hauska lukea uudelleen. -Isabella
Nyt teen gradua ja odotan lasta. Ihanaa!
Ap
Vierailija:
tyttöjä, poikia vai sekä että? :) Itse on vahva poika olo taas, mutta olishan se pikkuprinsessakin aivan loistava juttu.ap
Nythan naita vanhoja nimia nousee koko ajan mieleen. Pilke oli yksi, hanen tyttarensakin taisi sitten saada nimekseen Pilke.
Ensin kuumeilijoissa ja sitten odottajissa lähinnä, mutta kävin kyllä AV:llakin. Fedja on jäänyt mieleen, samoin tuo Pilke ja muitakin tässä mainittuja. Itse kirjoittelin Ansa-nimimerkillä.
Muistan Fedjan, Nennan, Puskiksen, Jane Doen, Pilken, SAH-momin, Pandoran (mitähän sille kuuluu,erosiko se siitä miehestään), oi niitä aikoja. Itselläni ei ollut nikkiä, enimmäkseen olen vain lueskellut takavasemmalla :)
Omaa nikkiäni en halua paljastaa, mutta samaan aikaan palstailleista mieleen on jäänyt Heavymutsi. Ehkä siksi, että oli niin ahkera palstailija..?
Osallistuin joihinkin tapaamisiinkin, mutta ne sitten kuivui kokoon.. tai ainakin itse putosin kelkasta pois. Tosin jäi niistä ajoista yksi kaveri, jonka kanssa vieläkin pidetään yhteyttä.. =)
Jossain vaiheessa palstaa " ilahdutti" joku erikoistapaus, joka tapasi kysellä joka ilta että " voiko laittaa kaksipuoleista teippiä pyllyvakoon" tai jotain sinne päin kuitenkin. Hassuja juttuja sitä on jäänyt mieleen.
Tätä nykyä palstailen ulkomailta, hyvin harvakseltaan kirjoittelen mutta aina välillä kuitenkin. Lähinnä siksi tulee käytyä täällä, että jos maailmassa on tapahtunut jotain, niin Vauvan sivuilta sen ekaksi kuulee.
Maikki, Mami82, Kengu, Vihu, Sannis, lanetti, Jäppinen, Kaisu...
Kirjoitteli tänne silloin Iloinen Kirahvi, ja yksi Mia jonka mies oli Tommi, heillä 2 lasta.
T.Sannis
Kyllä on meno muuttunut ja paljon! Silloinen tapa keskustella antoi mahdollisuuden jutella joskus jonkun kanssa vaikka kaksinkin, vaikka tokihan nekin oli julkisia...
Itse olin yleensä yksi näistä nimettömistä (ev :), mutta jonkin aikaa esiinnyin kyllä nimimerkilläkin, ainakin iltakeskusteluissa. Yhden hyvän ystävänkin sain, mutta yhteys häneen on katkennut. Olisi mukavaa löytää hänet taas uudelleen.
Ja Tuazophia ja Daria. Eikö joskus ollut Danaekin nimimerkkinä?
T. Pulp
vuodesta 2000 alkaen, ne palstat oli silloin yksi ja sama, jossain vaiheessa erotettiin erikseen. Av:lla tuli vähemmän käytyä. Muistan Jemikon vauvapalstalta -01, vaikka muuten nimimuisti on aivan onneton, oli sen verran äärimielipiteet hänellä. Itse palstailin av:lla ilman nikkiä silloin harvoin kun tällä puolella palstailin. Muuten nimimerkki oli Mari76 noilla kuumeilu, odotus ja vauvapalstoilla. Nykyisin käyn melkein ainoastaan av:lla, kun lapsiluku meillä jo täynnä ja vauva-ajatkin on jo lapsilla takana... Tää on tosi vilkas saitti, siksi edelleen täällä kiva käydä.:)
Olipa noissa viesteissä monta tuttua nikkiä, Nenna, Podelex, Arto, Vivian, Kitten jne.
Joku nimimerkki mulla oli, mutten kuollaksenikaan muista mikä!
Kirjoittelin aktiivisemmin pari kolme vuotta, ja viime vuoden lopulla jäin taas koukkuun.