Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään paikalla, jotka aihevapailivat jo 2000-luvun alussa?

Vierailija
16.09.2007 |

Silloin, kun kaikilla oli nimimerkit käytössä? Olen itse ollut poissa palstalta jo vuosia, mutta nyt back, kun raskaana. :)

Eli olis kiva " kuulla" , että ketä täällä vielä liikkuu.

Minä olin " Fedja" .

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkkiä en ole käyttänyt kuin satunnaisesti.

Vierailija
22/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten muistan sen sun työpaikkas paljastamisen ja kaiken paskan jota sait sitten niskaan ja toinen joka sai lapiollisia oli Nenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin viime viikolla tänne vuosien tauon jälkeen katsomaan menoa.

Vierailija
24/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä muuten muistan sen sun työpaikkas paljastamisen ja kaiken paskan jota sait sitten niskaan ja toinen joka sai lapiollisia oli Nenna.

Mä lähdin sieltä duunista opiskelemaan ja gradua väsäilen nyt. Sain sillon duuniin vaikka mitä posteja ja soittoja. Muistan hämärästi, että aiheuttaja oli yksi tietty tyyppi palstalta.

Vierailija
25/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai neljä lasta? Wau, onneksi olkoon! Hei, mehän nähtiin kerran Stokkalla!

F

Vierailija
26/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää mennä nyt, mut ois kiva, jos laittaisit postia... turkoosi @ wippies .com

Vierailija
27/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä ja pahassa. Nykyään käyn täällä satunnaisesti ja en juuri koskaan duunista, en viitsi/kerkeä. Silloin ennen oli pakko, kun ei ollut kotona konetta eikä työkavereita :DD -laura

Vierailija
28/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistais/kaipais kumminkaan (ei kukaan muista mua millään palstalla muutenkaan ikinä)

Vierailija
29/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun pitää mennä nyt, mut ois kiva, jos laittaisit postia... turkoosi @ wippies .com

F

Vierailija
30/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvässä ja pahassa. Nykyään käyn täällä satunnaisesti ja en juuri koskaan duunista, en viitsi/kerkeä. Silloin ennen oli pakko, kun ei ollut kotona konetta eikä työkavereita :DD -laura

Mutta kiva, että täällä on " tuttuja" vieläkin. Onkohan Nennakin täällä? :D

F

Vierailija
31/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarunhohtoinen ja myyttinen STELLA! Laita hakuun Stella, niin saat vähän esimakua... -laura

Vierailija
32/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tarunhohtoinen ja myyttinen STELLA! Laita hakuun Stella, niin saat vähän esimakua... -laura

Vierailija
33/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodesta 2000

Vierailija
34/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä AV:tä vuodelta -01 :D

http: //web. archive. org/web/20010202075300/http: //vauva-lehti. fi/

Vierailija
35/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fedjasta muistan, että ostit Funky Ladysta punaiset bikinit. Tärkeä tiedonripe, joka ilmaantui jostakin aivojen sopukoista. ;)

Muista persoonista on jäänyt mieleen zaikka sekä suurinpiirtein ainoa miespuolinen, jonka nikkiä en muista. Jossakin vaiheessa läheteltiin toisillemme kuvia. Ap:n kuvan muistan hyvin, koska olit poikkeuksellisen kaunis.

Iltapinot olivat hauskoja.

Vierailija
36/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Fedjasta muistan, että ostit Funky Ladysta punaiset bikinit. Tärkeä tiedonripe, joka ilmaantui jostakin aivojen sopukoista. ;)

Muista persoonista on jäänyt mieleen zaikka sekä suurinpiirtein ainoa miespuolinen, jonka nikkiä en muista. Jossakin vaiheessa läheteltiin toisillemme kuvia. Ap:n kuvan muistan hyvin, koska olit poikkeuksellisen kaunis.

Iltapinot olivat hauskoja.

Vierailija
37/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut varmaan kovin tuttu monellekaan. Silloin oli vaikeuksia saada lapsia, nyt niitä on jo 2! :)

Vierailija
38/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ollut varmaan kovin tuttu monellekaan. Silloin oli vaikeuksia saada lapsia, nyt niitä on jo 2! :)

Vierailija
39/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muailmalla edelleen, saman miehen kanssa yha naimisissa, neljan lapsen onnellisena kotiaitina. Juliaana ja Juli-nimilla kirjoittelin aikoinaan, nykyaan ilman nimmaria.

Vierailija
40/67 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidosta :o)

Sitten muistan viela Minnan, jonka kolme poikaa olivat nimeltaan Sahin, Mamiko ja Agit. Seka Hannan, jolla oli tytar Cemilja ja poika taisi olla Benjamin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi