Onko ketään paikalla, jotka aihevapailivat jo 2000-luvun alussa?
Silloin, kun kaikilla oli nimimerkit käytössä? Olen itse ollut poissa palstalta jo vuosia, mutta nyt back, kun raskaana. :)
Eli olis kiva " kuulla" , että ketä täällä vielä liikkuu.
Minä olin " Fedja" .
Kommentit (67)
Mä muuten muistan sen sun työpaikkas paljastamisen ja kaiken paskan jota sait sitten niskaan ja toinen joka sai lapiollisia oli Nenna.
Eksyin viime viikolla tänne vuosien tauon jälkeen katsomaan menoa.
Vierailija:
Mä muuten muistan sen sun työpaikkas paljastamisen ja kaiken paskan jota sait sitten niskaan ja toinen joka sai lapiollisia oli Nenna.
Mä lähdin sieltä duunista opiskelemaan ja gradua väsäilen nyt. Sain sillon duuniin vaikka mitä posteja ja soittoja. Muistan hämärästi, että aiheuttaja oli yksi tietty tyyppi palstalta.
Ai neljä lasta? Wau, onneksi olkoon! Hei, mehän nähtiin kerran Stokkalla!
F
Mun pitää mennä nyt, mut ois kiva, jos laittaisit postia... turkoosi @ wippies .com
Hyvässä ja pahassa. Nykyään käyn täällä satunnaisesti ja en juuri koskaan duunista, en viitsi/kerkeä. Silloin ennen oli pakko, kun ei ollut kotona konetta eikä työkavereita :DD -laura
muistais/kaipais kumminkaan (ei kukaan muista mua millään palstalla muutenkaan ikinä)
Vierailija:
Mun pitää mennä nyt, mut ois kiva, jos laittaisit postia... turkoosi @ wippies .com
F
Vierailija:
Hyvässä ja pahassa. Nykyään käyn täällä satunnaisesti ja en juuri koskaan duunista, en viitsi/kerkeä. Silloin ennen oli pakko, kun ei ollut kotona konetta eikä työkavereita :DD -laura
Mutta kiva, että täällä on " tuttuja" vieläkin. Onkohan Nennakin täällä? :D
F
Tarunhohtoinen ja myyttinen STELLA! Laita hakuun Stella, niin saat vähän esimakua... -laura
Vierailija:
Tarunhohtoinen ja myyttinen STELLA! Laita hakuun Stella, niin saat vähän esimakua... -laura
Tässä AV:tä vuodelta -01 :D
http: //web. archive. org/web/20010202075300/http: //vauva-lehti. fi/
Fedjasta muistan, että ostit Funky Ladysta punaiset bikinit. Tärkeä tiedonripe, joka ilmaantui jostakin aivojen sopukoista. ;)
Muista persoonista on jäänyt mieleen zaikka sekä suurinpiirtein ainoa miespuolinen, jonka nikkiä en muista. Jossakin vaiheessa läheteltiin toisillemme kuvia. Ap:n kuvan muistan hyvin, koska olit poikkeuksellisen kaunis.
Iltapinot olivat hauskoja.
Vierailija:
Fedjasta muistan, että ostit Funky Ladysta punaiset bikinit. Tärkeä tiedonripe, joka ilmaantui jostakin aivojen sopukoista. ;)Muista persoonista on jäänyt mieleen zaikka sekä suurinpiirtein ainoa miespuolinen, jonka nikkiä en muista. Jossakin vaiheessa läheteltiin toisillemme kuvia. Ap:n kuvan muistan hyvin, koska olit poikkeuksellisen kaunis.
Iltapinot olivat hauskoja.
ollut varmaan kovin tuttu monellekaan. Silloin oli vaikeuksia saada lapsia, nyt niitä on jo 2! :)
Vierailija:
ollut varmaan kovin tuttu monellekaan. Silloin oli vaikeuksia saada lapsia, nyt niitä on jo 2! :)
Muailmalla edelleen, saman miehen kanssa yha naimisissa, neljan lapsen onnellisena kotiaitina. Juliaana ja Juli-nimilla kirjoittelin aikoinaan, nykyaan ilman nimmaria.
maidosta :o)
Sitten muistan viela Minnan, jonka kolme poikaa olivat nimeltaan Sahin, Mamiko ja Agit. Seka Hannan, jolla oli tytar Cemilja ja poika taisi olla Benjamin.
Nimimerkkiä en ole käyttänyt kuin satunnaisesti.