Eroasiaa...kuinka kauan exälläsi meni toipuessa erosta?
Olen aivan naatti, kun tämä on niin vaiketa. Välillä välimme on ok, mutta sitten taas ex ukko saa raivareita minua kohtaan. Ei vastaa puhelimeen, ei suju säännölliset tapaamiset. Toi nytkin lapset aivan tosta noin vaan puolilta päivin, vaikka piti vasta klo 15 tuoda. Erosimme sulassa sovussa, ja mies tajusi vasta muutettuani mikä on tilanne.
Hän jopa huorittelee millon mistäkin jne.
On aina ollut mielestäni asiallinen ja fiksu. Tiedän, että tämä ottaa aikansa, mutta siltikin. Lopullinen ero astuu voimaan kk kuluttua ja erossa ollaan asuttu about 4 kk.
Mitään en voi suunnitella etukäteen, lapset aivan ihmeissään. En voi heille osoittaa, koska näkevät isänsä seuraavaksi jne...
Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia.
Kommentit (5)
uutta suhdetta ei ainakaan ole aloittanut (erosta pian 6v.) Kun syyskuussa erosimme niin vasta seur. huhtikuussa oli poistanut nimeni postilaatikosta ja kodinovesta.
Että meillä mies pääsi minun yli aika pian, minulla meni tonne toukokuuhun asti suremisen kanssa.
halukas tulemaan takaisin, ei siis ole tajunnut, että ollaan todellakin erottu. Ja sitten, kun taas ilmoitan, että takaisin en häntä ota, niin olen vittumainen akka, jonka puheluihin hän ei vastaa, viimeksi ilmoitti, että äklä enää koskaan soita hänelle, mutta jos lapsista on jotain ilmoitetttavaa, niin pakko ilmoittaa... Vähän ristiriitainen tilanne.
Tulipa toinen kysymys mieleen. Kuinka puolisonne hoitaa elatusmaksut. Mahtaako kannttaa tehdä joku maksupalvelusopimus pankin kanssa?
Nehän täytyy itse hoitaa ja ex on aivan avuton noiden asioiden kanssa.