Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksetaan naapurin tytölle lapsenvahdinnasta/h?

Vierailija
16.09.2007 |

Lähinnä olen kiinnostunut pk-seudun " taksoista" . Paljonko vastaavaa " palvelua" käyttäneillä on ollut tapana maksaa tunnilta? Pikaiset vastaukset tervetulleita!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liksat mahd. pieninä, ettei lapsille tuu vääristynyttä kuvaa siitä, kuinka helposti rahaa tulee... esim. 12v tyttö katsoo pari tuntia naapurin 5v:tä, niin palkkaa saa 5¿ taskurahaa

eli kysymys on naapuriavusta ja taskurahan tienaamisesta =)

Vierailija
2/7 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inä valossa 5e/h on aika paljon 13-v. tytölle (ap:n tapauksessa).

3,5e olis vanhaa rahaa parikymppiä, mikä kuulostaa ehkä jotakuinkin oikeansuuntaiselta taskurahan tienaamiselta, mutta saman tien summan voisi pyöristää 4e:nkin, ottaen huomioon, että kyllähän hinnat on markka-ajoista muuttuneet..

Eli 4e olis ilmeisesti ihan ok vielä?

Vierailija:

liksat mahd. pieninä, ettei lapsille tuu vääristynyttä kuvaa siitä, kuinka helposti rahaa tulee... esim. 12v tyttö katsoo pari tuntia naapurin 5v:tä, niin palkkaa saa 5¿ taskurahaa

eli kysymys on naapuriavusta ja taskurahan tienaamisesta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta korrektia sitten taas maksaa ihan riistopalkkaa, kun kuitenkin ko. työstä pitäisi aikuiselle maksaa tuplasti enemmän.

Vierailija
4/7 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse varsinaista " hoitoa" , kuten vauva.

Vierailija
5/7 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varakkaista perheistä kysymys, mutta näin ollaan päätetty ja kun ikä ja taito karttuu niin palkkakin nousee...

t.5

Vierailija
6/7 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja varakkaista perheistä kysymys, mutta näin ollaan päätetty ja kun ikä ja taito karttuu niin palkkakin nousee...

t.5

Jos se tyttö kerran on lapsenvahtina NYT, sillä on oltava kaikki tarpeelliset taidot NYT. Sitä ennen en ainakaan minä halua häntä lapseni vahdiksi palkata. Jahka hän saa lisää taitoja, hän tuskin enää itse haluaa viettää aikaans alapsenvahtina, vaan etsii jotain hhastavampaa.

Vierailija
7/7 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo silloin kun lapsia oli " vain" kaksi, olivat silloin 3v ja 4v. Nyt lapsia on 3 ja nuorin 1v ja palkka edelleen sama. Musta ollut ihan kohtuu korvaus, on kuitenkin laittanut tarvittaessa lapsille ruuan, jos ei ole ollut mitään valmiina.