Minkä näistä " ulkonäköongelmista" ottasit itsellesi jos ois pakko joku ottaa
ja sen kanssa pitäisi elää ainakin kaksi vuotta?
- Huomattava ylipaino. Noin 20-30 kg ylipainoa.
- Epätasaiset, mutta valkoiset hampaat.
- Huono hiuslaatu. Hiukset haperot, todella ohuet niin että päälaki paistaa välistä.
- Todella iso kyömynenä.
- Voimakas, selkeesti havaittava karsatus silmissä. Muuten nätit silmät.
- Voimakkaasti väärät sääret. Muuten hoikka kroppa.
Kommentit (19)
Plussaa sekin olisi, kun ne on nyt sekä epätasaiset että kellertävät.
epätasaiset hampaat ja aa-tissit. Jos noista toisesta voisi luopua niin hampaat voisi suoristaa. Tissejäni en sen sijaan suostuisi muuttamaan, joten en tiedä lasketaanko ne edes ongelmaksi.
Vierailija:
ja sen kanssa pitäisi elää ainakin kaksi vuotta?- Huomattava ylipaino. Noin 20-30 kg ylipainoa. On jo
Ei ole
- Huono hiuslaatu. Hiukset haperot, todella ohuet niin että päälaki paistaa välistä. Ei ole- Todella iso kyömynenä.
Ei ole
- Voimakas, selkeesti havaittava karsatus silmissä. Muuten nätit silmät. Ei ole- Voimakkaasti väärät sääret. Muuten hoikka kroppa.
Ei ole
Huonoa ihoa ja pieniä tissejä ei myöskään ole.
voisin olla kaksi vuotta hymyilemättä, mutta en missään nimessä ylipainoinen.
Kauniit karsastavat silmät. Ne ovat itseasiassa mielenkiintoiset ja seksikkäät. Olen nähnyt yhdet sellaiset, ei yhtään paha moinen piirre. Ja näkemistäkään ei taida pahemmin haitata.
Karsastavat silmät, samaa mieltä kun ylempänä, voivat tosiaan olla jopa kauniit ja persoonalliset. :) Kuhan eivät tosiaan omaa näköö häiritse niin paljoa.
Varmaan epätasaiset hampaat. Etuhampaat on jo nyt vähän eri kohdilla, joten tottunut olen :)
Mulla on/on ollut nää:
- Huomattava ylipaino. Noin 20-30 kg ylipainoa.
- Huono hiuslaatu. Hiukset haperot, todella ohuet niin että päälaki paistaa välistä.
Joten näistä joku, kun niihin olen tottunut :)
Ei tartte edes ottaa, kun on geeniperimänä väärät sääret ja ohuet hiukset. vaihtaisin mekein kumman tahansa melkeinpä mihin tahansa noista muista, jos lisäksi ei tarvitsisi ottaa. Vääristä sääristä on isoin kompleksi ja inhoan hellekesiä, kun ei voi käyttää mitään lyhyttä. Ylipainoon vaihtaisin kumman vaan, jos toisesta pääsisi. Ylipainosta uskoisin pääseväni minäkin eroon, mutta näistä kahdesta en pääse. No peruukilla noista hiuksista, mutta en halua.
- Voimakas, selkeesti havaittava karsatus silmissä. Muuten nätit silmät.
Koska aina voi mennä silmäleikkaukseen.
- Aknen arpeuttama iho.
Valitkaa nyt joku..
ap.