G: Missä paikassa/tapahtumassa et ole koskaan käynyt, jota muut ihmettelevät?
Itse en ole ikinä käynyt leffateatterissa, kukaan ei tunnu aluksi uskovan :)
Kommentit (17)
tai meksikolaisessa tai intialaisessa.. ehkä olen käynyt ulkona syömässä lähinnä mäkissä ja hesessä ja joskus jopa raxissa
Siellä tuskin nyt kaikki ovat käyneet muutenkaan, mutta tämä asia kyllä harmittaa minua. Krääh, tahtoo Prahaan!!!!
no olen käynyt Ruotsissa ja Norjassa mutta nehän on lähes kotimaita
nolottaa kun kaikki muut ravaa siellä alituiseen.
En edes tiedä mikä raha siellä käy...
en todellakaan ole koskaan käynyt kuntosalilla! Tai edes " airobikissä"
Musiikkiesityksiä olen käynyt jäähallissa katsomassa ja lasten taitoluisteluesityksiä mutta matsi on vielä livenä näkemättä.
Ei vain ole paikka koskaan kiinnostanut.
Moni ihmettelee, etten edes lapsuudessani ole käynyt.
festareilla
Nokian missionissa (vai mikä se Koiviston juttu)
En missään muussa Suomen huvipuistossa kuin Linnanmäellä
Mäkään en ole luovuttanut verta. Mulla on alhainen hemoglobiini, joka esti varhaisaikuisuudessa luovutuksen. Sitten asuin pari vuotta Englannissa hullun lehmän taudin aikaan, joten en saa luovuttaa verta enää, ainakaan Suomessa.
Muiden esimerkeistä en mitään keksi, paitsi ne todella eksoottiset. Mä en taida tietää ketään, joka on käynyt jossain Nokia-missiossa tai nyt kovin monessa muussakaan uskonnollisessa tapahtumassa joulukirkon ja rippileirin ulkopuolella. Enkä mä ole käynyt siellä Nilsiän paikassakaan (mikä lie mahtoi olla), jonka joku mainitsi.
Vaikka varmasti kaikki muut on. =D
leffateatteri, festarit, kiinalainen ravintola, hotelli (siis yöpynyt)... hmm.. lentokone, ulkomaat ym... =)
Linnanmäellä, Puuhamaassa, Wasalandiassa, Serenassa, Muumimaailmassa, yksvuotiskuvauksessa....
kiinalaisessa, Tallinnassa enkä Helsingissä.
minulla (olen adoptoitu, joten perinnöllisyydellä ei ole tässä tekemistä) on niin huono hb, että eivät ota. En vain saa veren hemoglobiinia nousemaan tarpeeksi ylös.