Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä teitä pinnalliset merkkivaatevouhottajat!

Vierailija
15.09.2007 |

Mutta ei se mitään, onneksi mun ei tarttekaan! Eläkää vaan rauhassa omassa merkkimaailmassanne, jossa suurin murhe on na kamalat tarhakaverit, jotka ulkoilevat lassie-puvussa!

Ja jos saatte päänne hetkeksi irti pe**eestänne niin miettikää hetki kuinka onnellisia olette, jos elämänne suurimmat murheet on oikeasti siinä!

UGH! olen puhunut!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarimerkistä, joka TOIMII hyvin, mulla on siitä sentääm jo yli 7 talven kokemus yhdellä lapsella ja 4 talven kokemus toisella lapsella. Mutta ei nää kuuntele, ja ihan sama. Mullekin tärkein on, että lapsella on lämmin ja hyvä olla, mutta en mä siitä ilmaa suostu maksamaan kuten eräät. UGH!

Vierailija
2/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä R:llä alkavaa haalaria, jonka nimeä ei tässä enää uskalla mainita, kun L-haalarin omistajat pitävät heti meitä hienostelijoina. Meidän neiti saa R:ssaan peuhata niin paljon kuin lystää ja hyvin se kestääkin :) Jää vielä pikkusiskolle haalari aivan taatusti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi ihmetyttää lähinnä se, että näillä halpisvaatteilla kulkevilla lapsilla on todella usein vanhemmat, jotka kulkevat (kalleissakin) merkkivaatteissa ja ajavat kalliilla autolla. Miksi lasta ei arvosteta yhtä paljon kuin omaa ulkonäköä ja statusta? Me ostamme aina ensin lapsille hyvät, lämpimät ja kauniit vaatteet, sitten vasta omat. Ja jos täytyy valita, kummalle on juuri sillä hetkellä varaa ostaa uudet tarpeelliset vaatteet, ostamme aina lapsille ensin. Mutta, ihmiset ovat kovin erilaisia...

Vierailija
4/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties missä lumpuissa ulkona, eikä ole traumoja. Esikoiseni on vasta vauva. Mitään merkkivaatteita en ole ostanut, koska kaikki jää nopeasti pieneksi. Perheemme tulot hyvät, mutta rahat voi käyttää sellaiseen, mistä lapselle oikeasti iloa! Mua oksettaa nää Reinotec-keskustelut täällä.

Vierailija
5/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan meidän lapsille. Jos joku haluaa pukea lapsensa huonompilaatuiseen niin siitä vaan, ihan vapaasti. Ei haittaa mua ollenkaan, mutta ei pitäis haitata teitäkään meidän Reima-lapsemme :)

Vierailija
6/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä enää yhtä " hyvä" kuin joskus aikoinaan.

Maksaa melkoisesti mutta testien mukaan parempiakin HALVEMPIA haalareita on joten tämä " reimaa meille ainoastaan" vouhotus johtuu osittain siitä että kuvitellaan tämän merkin olevan parempaa kuin muut koska sitä jaksetaan mainostaa taukoamatta ja kuvitellaan että " olemme erikoisia koska meillä on reimaa" ;)

Vierailija
7/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienommissa vaatteissa vanhemmat kulkevat, sitä huonommissa kulkee heidän lapsensa...

Vierailija
8/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksista, yhteen sopivista asusteista ja siitä, että ne oikeasti pitävät lapsen kuivana. Äitinä pidän myös jälleenmyyntiarvosta, joka on loistava.

Vierailija
9/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps ja kops

Niitähän on joka toisella lapsella, tosi erikoista.

Vierailija
10/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette jaksa jauhaa tällaisia asioita täällä palstalla. Joskus melkein toivon näille pinnallisille tyypeille kunnon vastoinkäymisiä elämään, siis sellaisia, jotka todella herättäisivät. Toisaalta en halua niitä oikeasti kenenkään elämään.

Vierailija
11/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäitä ollaan koko joukko eikä tiedetä oikeasta elämästä yhtään mitään.

Vierailija
12/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä hienommissa vaatteissa vanhemmat kulkevat, sitä huonommissa kulkee heidän lapsensa...

Vierailija
13/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Lassietecin ja Reimatecin haalarit ovat tasan yhtä hyviä keskenään. Ainoa ero on se, että Reimatecillä on paremmat värit (hyvä syy ostaa?) ja kaksinkertainen hinta.

Laadukkuudella on ihan turha tässä nyt brassailla, se ei pidä paikkaansa. Tässä on nyt vain ja ainoastaan kyse merkistä. Ostetaan se paremman merkkinen, koska se on kalliimpi, vaikkakaan ei parempi.

Vierailija
14/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että " miksi joku voi ostaa lassien lapselleen?!?!"

Vierailija
15/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän perheeseen mahtuu vastoinkäymisiä, mutta elämä jatkuu ja voin siitä huolimatta ostaa mitä haluan.... Lapset ovat tärkeintä elämässäni ja haluan heille vain parasta. Omani ovat sairastaneet tosi paljon, joten tiedän mitä on todellinen arki! Enkä missään nimessä toivo kenellekään mitään pahaa, oli sitten päällä mitä tahansa. Lapsellista toivoa toiselle tapahtuvan pahaa :(

Vierailija
16/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi sinun kaltaisiasi ihmisiä sitten kiusaa se, että me muut ostamme Reiman ulkoiluvaatteita?

Itseäsi ihmetyttää lähinnä se, että näillä halpisvaatteilla kulkevilla lapsilla on todella usein vanhemmat, ...

... Ihan sama missä Reimatec väännetään, kunhan niitä vain

saadaan meidän lapsille. Jos joku haluaa pukea lapsensa huonompilaatuiseen niin siitä vaan, ihan vapaasti. Ei haittaa mua ollenkaan, mutta ei pitäis

Vierailija
17/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli lähinnä herätellä teitä miettimään välillä jotain oikeita asioita, vaikka luonnonvarojen tuhlausta tai ilmastonmuutosta. Minua ei oikeasti kiinnosta teidän lastenne haalarit (eikä niiden tarhakavereiden :))

Mutta antaapa olla. Jatkakaa.

Vierailija
18/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kahta ei saa: halpaa ja hyvää! Onhan muissakin tuotteissa eroja laadussa, miksei siis lasten vaatteissakin. Ostatko mieluummin Ladan vai jonkun eurooppailaisen auton? Vai itsellesi Cittarin Blue -merkkisen ulkoilupuvun Raiskin tai Torstain tilalla? Kyllä tuotteissa on eroja, suuriakin! Meillä on ollut sekä Lassieta että Reimaa ja kyllä mä liputan Reiman puolesta, vaikka se näin tavallisen duunarin kukkarossa tuntuukin....

Vierailija
19/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoin niitä, jotka haukkuvat täällä toisia vaatevalintojen takia, en kenenkään vaatevalintoja. Silloin kun perheessä on paljon vakavaa sairautta, tuntuu uskomattomalta, että joku oikeasti mollaa toista sen takia, että vaatteissa ei ole vaikkapa oikeaa merkkiä.

14

Vierailija
20/29 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa aktiivisesti satsata lapsensa ei pukeutumiseen, ei _samanaikaisesti_ voi mitenkään olla kiinnostunut muista maailmaamme ravisuttavista ilmöistä. Olet niin surullisen väärässä, ja harvinaisen yksioikoinen ihminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi