Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oireet hävinneet...

15.09.2007 |

Viikkoja kasassa 7+0 ja koko alkuraskauden rinnat ovat olleet kipeät ja nyt tänään yhtäkkiseltään tuntuu kuin ne olisivat normaalit, eivätkä yhtään arat. Mitään etomistakaan en ole huomannut.

Onko kellään kokemusta oireiden katoamisesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta minulla oireiden häviäminen viittasi keskenmenoon. Oireet kyllä olivatkin hyvin lieviä. Vuoto ei alkanut itsestään, mutta oireet hävisivät samoihin aikoihin kuin sikiö oli kuollut.

Kyllä ne oireet varmaan muutenkin saattaa heitellä. Kannattaa varmaan katsoa muutama päivä rauhassa, että tapahtuuko jotain: tuleeko raskausoireita tai sitten viitteitä siihen toiseen vaihtoehtoon.

Vierailija
2/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaksi keskenmenoa takana, molemmat olen tiennyt siitä että oireet hävisivät totaalisesti.

No toisessa lisäksi aloin vuotamaan.

Mutta suosittelen sydämellisesti käymään naistentautien päivystyksessä! Jotta saat varmuuden asiasta!

Pidän peukkuja pystyssä, että kaikki jatkuisi hyvin :) !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina keskenmenoa tarkoita. Mulla myös oli seesteistä aikaa RV 6-8. Ja ajattelin että pääsenkö tällä kertaa helpommalla. Mutta sitten alkoi hirveä pahoinvointi ja oksentelu jota kesti viikolle 12 asti. Raskaana ollaan edelleen.

Vierailija
4/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv8-9 aikoihin, ja olin varma keskenmenosta, mutta niinpä raskaus kuitenkin jatkuu, ja vauva voi masussa hyvin ultran mukaan.

nyt rv 11, ja en tunne olevani ollenkaan raskaana, ja olen onnellinen , koska aiemmissa raskauksissa olen kärsinyt kovasta pahoinvoinnista.

ja rinnat minulla ei ole koskaan reagoineet raskauteen mitenkään, ei turpoamista tai kipuja.

toivottavasti sielläkin kaikki hyvin, ymmärrän huolesi.

Vierailija
5/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on kolme keskenmenoa takana, joista vain yksi spontaani. Ja kyllä niissä kahdessa oireet on jatkuneet sen jälkeenkin, vaikka kuollut sikiö on ollut kohdussa. Joten ei oireiden katoaminen tarkoita keskenmenoa.

Eipä auta kuin odotella, tai mennä ultraan...

Vierailija
6/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä eka raskaus meni kesken ja jälkikäteen tajus että oireet oli kieltämättä loppuneet samaan aikaan kun sikiön kehitys oli loppunut viikolla 8+ (todettiin siis np-ultrassa menehtyneeks ja jouduin kaavintaan viikolla 12)

Kaikissa raskauksissa mulla " kunnon" oireet on alkanu vasta viikoilla 6-7...nyt tässä poika raskaudessa rinnat oli ehkä päivän arat ja muuten ei mitään!! Tytöistä ihan sika kipeet lähes koko raskauden!!

Pidetään peukkuja että masulainen on ihan kunnossa ja eiköhän ne vihatut vaan niin rakastetut/kaivatut oireet sieltä vielä pukkaa päälle ;)

masu 29+2