*** SISUNAISET 28.1 ***
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 82.9 kg, -0.1 kg, 11.9 kg, 2.2 kg,
19 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 30.1 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 90 kg, ( 75 kg), 91.6 kg, 0.6 kg, 2.1 kg, 1.6 kg,
8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 30.3 , 1.74 m
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color] Ei päivitystä
92.2 kg, 76.3 kg, ( 72 kg), 78.4 kg, 0.0 kg, 13.8 kg, 2.1 kg,
10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 26.5 , 1.72 m
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 58.7 kg, -0.3 kg, 24.6 kg, 0.7 kg,
8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 20.8 , 1.68 m
[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color] Ei päivitystä
78 kg, 78 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 0.7 kg,
10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.6 , 1.63 m
[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 79.1 kg, ( 65 kg), 80.5 kg, -0.5 kg, 8.5 kg, 1.4 kg,
6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 30.7 , 1.62 m
[color=green][b] Katti [/b]♥[/color] Ei päivitystä
90.2 kg, 75 kg, ( 68 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11.2 kg, 4 kg,
10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.0 , 1.68 m
[color=fuchsia][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
TAUKO. Palaa vuoden 2008 alussa
[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 79.9 kg, ( 68 kg), 79.8 kg, -1.4 kg, 15.2 kg, -0.1 kg,
-1 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 29.3 , 1.65 m
VÄLITAVOITE TOTEUTUI. UUSI VÄLITAVOITE: 78 kg (eli 220 g/vko.)
95 kg, 78 kg, ( 68 kg), 79.8 kg, -1.4 kg, 15.2 kg, 1.8 kg,
8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.3 , 1.65 m
[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,
9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.3 , 1.78 m
[color=green][b] Napos [/b]♥[/color]
71 kg, 64.6 kg, ( 64 kg), 66.8 kg, -1.1 kg, 4.2 kg, 2.2 kg,
6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 23.7 , 1.68 m
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 93 kg, ( 85 kg), 92.6 kg, -0.8 kg, 9.4 kg, -0.4 kg,
-3 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 33.6 , 1.66 m
VÄLITAVOITE TOTEUTUI. UUSI VÄLITAVOITE: 89 kg (eli 450 g/vko.)
102 kg, 89 kg, ( 85 kg), 92.6 kg, -0.8 kg, 9.4 kg, 3.6 kg,
8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 33.6 , 1.66 m
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 75 kg, ( 70 kg), 79.7 kg, -0.2 kg, 10.3 kg, 4.7 kg,
11 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 26.3 , 1.74 m
[color=fuchsia][b] Pommeriina [/b]♥[/color]
91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 90.5 kg, -0.7 kg, 1.4 kg, 4.5 kg,
9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 28.9 , 1.77 m
[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color] Ei päivitystä
65 kg, 59.3 kg, ( 58.5 kg), 60.9 kg, 0.0 kg, 4.1 kg, 1.6 kg,
10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 22.1 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color] Ei päivitystä
70.5 kg, 68.4 kg, ( 58 kg), 70.4 kg, 0.0 kg, 0.1 kg, 2 kg,
10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 26.2 , 1.64 m
[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, -0.8 kg, 10.7 kg, 3.2 kg,
8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.5 , 1.80 m
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Körömölli : -1.4 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]
1. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Johkulainen
2. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Napos
3. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Chicky
4. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Henniina
5. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Körömölli
6. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Nolaana
7. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga
8. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee
9. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Pommeriina
10. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Emonamoha
11. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ht.78
12. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Katti26
13. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ronja1982
14. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Unnika
15. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Ororo
16. sija =>¿ 19 ¿vkoa:.. Allakka
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Allakka, Chicky, Emonamoha, Henniina, Ht.78, Johkulainen, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ronja1982, Unnika, Volga
Laihduttajia: 17
Painomme oli alussa: 1483 kg
Painamme nyt: 1329 kg
Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1285 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -5.3 kg
Paino tippunut vuonna 2008: 10 kg
Kokonaispainonpudotus: 154 kg
Matkaa tavoitteeseen: 44 kg
[/color][/size]
Minlee
Kommentit (13)
Paino asiaan heti...tänään puntari näytti 79.8kg.Eli painoa taas tippunu -700 gr.Pitäis vissiin saada toi ruoka maistuun ku tippuu liian nopeesti paino.mut joo tässä nää tältä kertaa....
ja se näytti 90,3kg eli vaivaiset 200g miinusta, mutta suunta on kuitenkin oikea. En tiedä mistä näin pieni pudotus johtuu, koska olen lenkkeillyt tosi paljon ja vain pe tuli pisteiden ylitys sen kiroamani fiesta salaatin kanssa...
No pitää olla tyytyväinen ja jatkaa..
Onnea miinustuloksen punninneille!
Täältä tulee sitten ekat plussat sekä tälle viikolle että itselle. Hyvinhän tuo on marraskuusta tänne asti mennytkin. Nyt plussaa 300 g. Sitä se kaksi kertaa ravintolassa syöminen ei niin järkevine valintoineen teettää : ). Ensi viikolla miinusta taas.
Lupailee itselleen Napos
Lähtö 71 kg
Viime viikolla 66,8 kg
Nyt 67,1 kg
Seuraava välitavoite 64,6 kg
paino tilanne tänä aamuna: 92,1
viime viikolla: 92,6 (?)
erotus: - 500g
harmittaa hiukan kyllä, kun koko viimeviikon (siis keskiviikosta lähtien) paino oli jo alle 92!! (suurinpiirtein 91,7 melkein koko loppuviikon ajan!) mutta sitten sunnuntaina tuli syötyä tortilloja, niin johan pomppas taas.. ja sit viime viikko kun meni sairastellessa niin ei sitä liikuntaa tullut harrastettua yhtään, tai ihan ihan pieni ja rauhallinen lenkki sunnuntaina. Eilen maanantaina onneksi sai käytyä jo vähän paremman.. mut silti piti (tai halusin) ottaa iisisti.
Josko sit tänään taas polkisin kuntopyörää.. tai jos ei tänään, nii huomenna viimestään! :)
mutta jeeeee.. enää kolme yötä, niin alkaa helmikuu!!! ja suklaaton tammikuu on ohi!! (eli..saas nähä mitä näyttää vaaka sit ensiviikolla.. ;)) Pitäskö sit seuraavaks ottaa " herkuton helmikuu" .. noo, ei vaineskaan!! (se hyvä puoli kyllä olis, että se on vuoden lyhin kuukausi, karkauspäivästäkin huolimatta! ;))
jepsulis.. täytyy mennä tekemään kotihommia... joten moikka!
N
Paino tippuu hiljaa, mutta kuitenkaan ei tule sellaisia hehkutusfiiliksiä.... Mä olen sahanut tätä väliä niin monta kertaa tässä muutaman kuukauden aikana=(
Nyt pitäis tuonne pääkoppaan saada muutos ajatuksiin, että nyt tällä kertaa suunta myös jatkuu alaspäin.
Kulunneen viikon liikunnat ovat menneet ihan kiitettävästi, olen lähinnä käynyt juoksulenkeillä koska haluan noudattaa mun juoksuohjelmaa ja tavoitteet odottaa tuossa kesän alussa! (10kilsan juoksutapahtuma).
Miten EMOLLA on mennyt juoksut? Entä muilla?
Aika kivasti melkein kaikilla näyttää paino tippuvan ja pienet plussat pitkän miinusjakson jälkeen ei näy missään=)
Tuloksia:
Paino viime vko: 79,7 kg
Paino nyt: 79,3 kg
Pudotusta: - 400g
Ororo
Siis ei [b]minulla[/b] mene hyvin, vaan teillä useimmilla muilla... saahan sitä kaverin puolesta iloita, eikös :)
Heti kärkeen painoasiat ja sitten perään selitykset. Kootut sellaiset... Nyt olen saanut oltua kaksi päivää ruodussa ja sen ansiosta paino tänään vaivaiset 78,7kg eli plussaa parissa viikossa nolot 300g. MUTTA paino on sahaillut 80 haamurajaa hipoen, päiviin on mahtunut leipomuksia, viinan- ja siiderinhuuruiset juhlat, jäätelöä, tylsistymistä. Mutta myös iloa, hyviä kokemuksia (kuten se, kun vyö meni päälle ja vieläpä samaan reikään kuin marraskuussa) ja ihania hetkiä ystävien seurassa! Niitä ei voi laihtumisellakaan korvata, joten palaan ruotuun häntä koipien välissä, mutta pääosin onnellisena, virne suupielessä :)
Juoksulenkeistä kyseli [b]Ororo[/b]... heh, olenkohan käynyt kerran sitten viime käynnin vai jopa kaksi... joista se viimeinen oli niin takkuista menoa, että! Yritän ryhdistäytyä, ihan oikeasti, itsenikin takia. Kiva, että sinulla tsemppihenkeä piisaa, hyvä!!!!!
Kevyesti siis eteenpäin, joskus se paino miellyttää omaakin silmää ;-)
Emo
Hei,
Kävin joulun jälkeen (voitteko kuvitella!!!) ekan kerran puntarilla. Paino oli 79,7 kg. Eli voin vaan kuvitella mitä se on ollu tässä välillä!!
Nyt on polvikin parantunut. Vieläen ole saanut itseäni liikkeelle. Juoksu olisi tehokasta liikuntaa. Toisaalta itse aina haaveilen työmatkaliikkumisesta. Tuntuu vaan liian vaikealta kun pitää roudata lapset hoitoon ja pois. Jotain liikettä olisi kuitenkin saatava niveliin!
Kävin kylpylässä...Huhhuh. Kyllä olisi näille jenkoille ja alleille ja satulalaukuille tarpeen tehdä jotain kesään mennessä!!!
T: Palannut Katti
Ps. Emo! Eiköhän taas yhdessä nykäistä kunnolla tätä painoa alaspäin niinku silloin ne kasikympin alitukset?!? Oisko nyt 75 alitukset pysyvästi seuraava juhlan aihe?? *haaveilee*
Jep, pakko tässä on jotain keksiä joten lähden innolla mukaan " [b]pysyvästi alle 75kg[/b]" haasteeseen. Aikataululla ei niin nuukailla, mutta jos vaikka semmoista 500g/viikko tahtia... Katsotaan nyt ensin, kuinka akan käy ensi viikkoon mennessä :)
Hyvä päivä muuten ytakana, mutta työpöydän laatikosta löytyi (kuvitelkaa!) suklaapatukka!!! No, ei löydy enää.... Illalla jumppaan, eli jotain vastapainoa tälle on sentään tulossa ;-)
Emo
Hellou kaikille ja onnittelut heti kättelyssä miinustaneille :)
En ehtinyt kuin silmäillä pinoa, mutta reippaalta kuulostatte kaikki ja varmasti kilot karisee oikealla asenteella :) Hyvä me Sisunaiset!
Oma tulos:
Paino:58,3kg
Muutos:-400g vai kuinka?
Mulla on taas juoksukausi lähtenyt käyntiin. Kävin viime pe, nyt ti ja ke ja sit vielä lisäksi tulee töissä rehkittyä niin siinä meikäläisen liikunnat. Mulla on kunto laskenut ihan kamalasti kun olin n. 2kk jouksematta miltei kokonaan kun oli tuo sairastelu yms kausi. Ennen kuntoindeksi oli 55 ja sen huomasi, mut nyt saa tehdä pirusti töitä, että jaksaa oman peruslenkkinsä n.6 km hölkkäillä perusvauhdilla. Mut kyllä se tästä :) Pitää mitata taas tuo kuntoindeksi (sykemittarilla mitataan sykevälivaihteluita ja siitä muodostuu maksimihapenottokyky numerona, josta katsotaan taulukon perusteella " kansainvälisesti määritelty kuntoindeksi" , liekkö miten luotettava, sitä en tiedä, mut saahan sitä aina mittailla aikansa kuluksi) ja katsoa miten alas se on vajonnut.
Otin myös mitat itsestäni taas pitkästä aikaa (viimeksi marraskuun 11.07) ja mitään ei ollut tapahtunut, ei sentin senttiä lähtenyt, eikä kyllä tullut takaisinkaan. Mites muut oletteko saaneet senttejä kadotettua?
Nyt suihkuun, kauppaan, ruoanlaittoon ja töihin. Elämä on niin kiireistä, ettei mitään järkeä! Toivottavasti tää tahti hieman rauhoittuu tästä.
~Henniina
Meillä alkoi taas sairastelu, nyt pojat flunssassa ja oikein kuumeessakin, kohta varmaan tyttökin eikä omakaan olo kovin turvatulta tunnu... vielä ihan ok, mutta vastustuskyky on varmasti heikompi tuon marras-joulukuun sairastelun jäljiltä :(
Keskiviikkona kävin 4km kävelyllä ja jumpassa, eilen ei jaksanut vaikka vielä viiden korvilla kuvittelin iltasella liikkeelle lähteväni. Järjetön väsymys vaan valtaa koko kropan enkä saa itseäni muualle kuin peiton alle... höh, tulkoon valkeammat illat ja pysyisi tuo lumi maassa!!!
Ruokavaliota olen taas rukannut Herbalifen suuntaan, mutta kakut ja keksit siitä pitäisi poistaa :-/ Ei näillä toimilla lähde sentit, ei. Kovasti tsemppiä kaikille!! Olkaa te tuloksellisempia :)
Emo
Plääh..täällä taas ja jotain päätin kirjoittaa, kun monta päivää on jo pitänyt, mutta jotenkin oon vaan niin uupunut aina iltaisin etten vaan jaksa!
Ja taas takana aamuvuoroviikko ja mun itsekuri ei vaan tunnu näillä viikoilla riittävän ja tulee syötyä vaikka mitä..nytkään en oo ees hitustakaan merkinnyt pisteitä ja yli on menty varmasti joka päivä, joten ei hyvä juttu ollenkaan!
Nyt päätinkin, että kun iltavuoroviikot sujuu sitten taas yleensä aina vallan mainiosti niin kokeilen nyt sitä, että käyn vaa´alla aina silloin työlauantaina eli iltavuoroviikon päätteeksi, sillä siitä en ainakaan tsemppiä saa, jos hyppään joka toinen viikko katsomaan jumitukset/plussat ja sit taas seuraavalla viikolla yritän karistella niitä yms. eli kokeilen toimisko tuo systeemi ja tsemppi pysyis yllä!!
Nyt toivottelen kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä!
~köris~
Taas vaan pika-pikaa, perjantain lukema oli taas tasan 90, eli 1.6 kiloa muka poissa. Kiva tulos, harmi vaan, että oli vain hetkellinen painohäiriö, joka on jo " korjaantunut" . Mutta, kun kerran olen päättänyt ilmoittaa aina perjantai-aamun punnitustuloksen, niin se olkoon sitten virallinen tulos. Nyt kamala tsemppi päälle, että olis ens perjantaina sama (tai jopa parempi) lukema!
Kyllä on kuulkaa kamalaa, kun tän akan paino heittelee pari kiloa sinne tänne ihan päivittäin!
Kevyttä alkavaa viikkkoa jokaiselle toivottelee, Chicky
Ainakin täällä " lunta tulvillaan on raikas talvisää!"
Ja siihen painoon... Siitä lähdetään liikkeelle kohti kevättä ja kesää. Olikohan niin, että viimeksi ilmoittamani paino (jo ennen joulua..?) oli 70.4? Tänä aamuna vaaka osoitti lukemat 67.1. Että on tässä jotain tapahtunutkin kuntoilun ja ruokavalion myötä! Omaohjaaja ottaa painon minulta joka tiistai ja kun minut neljä viikkoa sitten tiistaina punnittiin (punnitus on tosin illalla), paino oli 70.3. Joululta ei siis jäänyt kiloja - onneksi! - tai sitten ehdin sulattamaan ne jo tammikuun alkuun mennessä. :)
Mietin tuota välitavoitetta pääsiäisen alle...Sinne on kahdeksisen viikkoa. Mikä se sitten olisi realistinen tavoite, johon olisi mahdollisuus päästäkin. Omaohjaaja on laittanut mulle ekan tavoitteen ystävänpäiväksi (14.2.) ja silloin olen luvannut painaa 67.5. Täytyy siis ottaa huomioon, että tuolloin otetaan iltapaino ja se on jotain vallan muuta kuin aamupaino - ainakin mulla näin. Olisikohan 65kg sopiva välitavoite tänne Sisunaisiin..? Sovitaan niin! :) Mukava kuitenkin pitää noita välitavoitteita mielessä, ettei mielenkiinto pääse lopahtamaan pitkässäjuoksussa.
Mies lähti viemään kaksi vanhimmaista kouluun ja eskariin ja ajaa sitten itse työterveyslääkärille hakemaan saikkulappua (kuumeessa ja flunssassa) - minäkin köhin ja kuumemittari näytti aamulla pientä lämpöä. Yön nukuin pitkässä villatakissa (!) vällyjen alla ja silti palelusta ei meinannut tulla loppua! Lapsetkin köhivät yks sun toinen. Se on sitten taas TÄTÄ aikaa tämä talvisydän... Tässä kunnossa mun reippailut taitaa jäädä kuitenkin lenkkeilyyn - spinninkiin en lähde rehkimään ja saamaan yskänpuuskia.
Mun pitäisi sukeltaa tuonne alakerran takkahuoneen muuttolaatikkoröykkiön keskelle etsimään yhtä tärkeää kansiota, jota en saanut aikaiseksi viikonloppuna etsiä. Sillä nyt se on jo PAKKO löytää! :)
Minleelle kiitos jälleen kerran pätevästä listauksesta ja terveellistä viikkoa itse kullekin! Ja tervettä, vaikka siitä ei voidakaan meidän torpassa juuri nyt riemuita...
unnika