Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meni pieleen?

Vierailija
15.09.2007 |

Heräsin aamulla kaksi tuntia ennen miestäni. Lapsia ei ole, mutta yritetään kyllä jo. Miehen kello oli soittamassa yhdeksältä ja menin varttia ennen hänen kellon pirahdustaan takaisin sänkyyn ja kysyin, saako sut herättää ja voitaisko rakastella? Kysyin siksi, koska aamuisin mies yleensä on halukas ja meillä on ollut ongelmia miehen halujen suhteen. Mies ei kuitenkaan vastannut, vaan nukkuili vielä vatsallaan. Kysyin sitten uudelleen, ja hän vastasi, että katsotaan vaan hetken päästä. Aloin sitten hieroa häntä, koska siitä hän pitää ja se rentouttaa häntä. Hieroskelin hänen selkäänsä ja siihen hän oli tyytyväinen. Sitten lopetin ja pyysin kääntymään, että josko voitais rakastella. Hän ei vastannut, eli ei ollut ilmeisestikään mitenkään erityisen innostunut asiasta. Odottelin, kysyin uudelleen ja sanoin, että olisin todella mielelläni lähekkäin. Ei vastausta, murahti jotain. Sitten kysyin vähän tiukempaan sävyyn, että no vastaa vaan, jos ei sovi, niin lähden tästä. Sitten hän kääntyi ja huusi, että Taasko tää on tätä?! Ja " nipisti" mua käsivarresta siten, että se ei sattunut, mutta hän osoitti kuvaannollisesti vihaisuutensa sillä eleellä. Minä lähdin vessaan rupesin itkemään.

Mikä meni vikaan? Ihan oikeasti, mä en tiedä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on libidoltaan niin alhainen ja pidättyväinen :´( Kamala kun itkettää. Mä oon kestänyt tätä piirrettä niin pitkään, mutta nyt tuntuu, että vauvan toivossa oon taas yrittänyt sietää näitä pettymyksiä. Mutta yhtä kovasti kolahtaa joka kerta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, varmaan miehesikin huomaa sen, että teet asioita lapsen toivossa. Ei se ole kiva olo miehellekään tuntea olevansa vaan siitossonnin asemassa. Ymmärrän toki sinunkin turhautumisesi. Tuollaiset on aina hankalia asioita.

Vierailija
4/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi varmaan ei haluttanut ja harmitti se, että hieroit häntä vain seksin toivossa. Et varmaan tee sitä koskaan muulloin? Kosketella ja hemmotella olisi kiva joskus ilman taka-ajatusta seksistäkin, ihan vaan rakkaudesta. T. Mieheni on samanlainen kuin sinä..

Vierailija
5/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jo ilmaisi, ettei halua juuri nyt. Sinä vain kiehnaat ja kiehnaat. Olisit jättyt ajoissa rauhaan.

Vierailija
6/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit uskonut kerrasta, tai edes kahdesta. Älä ruikuta seksiä, se ei sytytä ketään. (" voitaisko rakastella" )

Ennemminkin, jos teet aloituksen, mene miehesi luo ja ilmaise teoin ja sanoin, että sinä haluat että hän p**ee sua ja kovaa.

Mies haluaa olla himoittu. Haluaa seksiä sitä (ja häntä) himoitsevan kanssa, ei sitä ruikuttavan (vauvanhalusta vinkuvan) kanssa.

Vierailija
7/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pariin otteeseen kieltäytyi seksistä ja sinä jatkoit vonkaamista. Todella ärsyttävää.

Ja niin kuin joku toinenkin sanoi: Jos hierot ja koskettelet miestäsi vain silloin kun haluat seksiä, on se loukkaavaa. Mun mies on sellainen, ja olen asiasta useasti huomauttanut.

Vierailija
8/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei halua niin ei halua. Ja sitäpaitsi jos olisit hetken odottanut niin olisit voinut saadakin. Jos ei ole lapsia, niin teillä on sentäs vaikka koko päivä aikaa rakastella.

Vai vielä vessaan itkemään. Kun on lapsettomana aikaa kyöhnätä ja loukkaantua ties mistä.

Mies varmaan

a) oli oikeasti vielä väsynyt

b) koki että painostat vauvantekoon, etkä oikeasti halua häntä

Vierailija
9/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö se raivostuttaa kun toinen on ihan kuin kuuro tai idiootti. Huvikseenko sitä sanoo, että haluaa nukkua?! NO EI!!!

Kyllä sulle saakin suuttua. Vähänkö on raivostuttavaa.

Vierailija
10/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on ihan asiallisesti vastattu, että vikaan meni se, että miehesi selkeästi antoi ymmärtää, että kiitos ei ja sinä vaan jatkoit ja vonkasit.

Älä kysy jos vastaukset ei miellytä!

Vierailija
11/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on että sun ruikutus ei sytyttänyt..

Vierailija
12/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tulee vaan mieleen että " antaisi jo perkele olla rauhassa. Ei on ei."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän