Susanna Sievisen haastattelu tänään Hesarissa
Susannalta lähes sivun haastattelu, jossa käsiteltiin hänen uutta kirjaansa. Opas miehille, miten pitää vaimo tyytyväisenä. Haastattelu oli vähän idiootti. Mainittiin mm. Rolf Nordström, joka teki Susannalle uudet tissit.
Sympatiat on kyllä Susannan puolella, joskin hän antaa itsestään vähän tyhmän kuvan. Mutta täytyy ottaa todella päähän, kun vuosikaudet passaa sovinistimiestään ja nyt mies jättää, löytää uuden kauniin naisen ja odottaa vielä tämän kanssa lasta. Jäänyt varmaan hampaankoloon kaikki ne vuodet, jolloin toivonut, että mieskin voisi edes kerran osallistua lastenhoitoon tai siivoukseen ihan oma-aloitteisesti.
Kirjan esipuheessa lause: Kiitokset Esa sovinismista ja karmeita tapoja valoittavasta aineistosta.
Kommentit (35)
Onneks Jani on sentään järjen riemuvoitto...
Niinkun on itse asiassa lähes kaikki muutkin toimittajat olleet.
Ärsyttää, kun joku kertoo toimittajalle jotain siitä, miten haluaisi jutun tehtävän -ja toimittaja kertoo sit sitä lehdessä?!
Ja oikeesti. Jani saa posiitivista julkisuutta kun panee jotain 20-v missiä. Ja Susannaa herjataan kun se on vanha ja jätetty ja hoitaa niitä kahta isompaa lasta eikä edes saa avioerossa normaalin avio-oikeuden mukaista osuuttaan osituksessa avioehdon takia. YÖKS!
Toimittajat voivat ihan vapaasti valita, millainen kuva ihmisestä jää lukijoille. JOkainen sanoo joskus jotain tyhmää, ja jos sitä painotetaan, niin.....
Säälittää Susanna, todella.
kyllä minä olen jo naisena Susannan puolella jos pitää puolensa valita! Näin pitäisi jokaisen naisen olla, ainakin jos on itsekin äiti ja tietää sen kodin pyörityksen mikä valittetvan usein naisen harteille jää sen ansiotyönkin lisäksi. Kyllä se sovinismin siemen itää niin vahvana 30 v. miestenkin asenteissa, lapsuudenkodissa se on kylvetty.
Kyllä Janin aktiiviuran aikana monessakin lehtijutussa korostui se että Susanna kodille ja lapsille omistautumalla mahdollisti Janin urheilu-uran onnistumasta. Esim. Janin ruokavalio oli tosi tarkkaa, kaksi ravitsevaa lämmintä ruokaa kellon tarkkuudella valmiina pöydässä uintiharjoitusten mukaan.
Plus kotityöt ja lapset, ei Janin tarvinnut niistä stressata, Jani jossain myönsi tämän itsekin.
Kävi kyllä eilen sääliksi kun luin tosn uuden onnen raskaudesta, vähän kuvotti niinkuin silloin kun tämä Esa-isi jätti Janin äidin ja löysi uuden ja aikas pikaisesti alkoi tulla perheenlisäystä heillekin !
Vierailija:
Kirjan esipuheessa lause: Kiitokset Esa sovinismista ja karmeita tapoja valoittavasta aineistosta.
Mutta kun miettii noita kaikkia Esan juttuja niin huh-huijaa. Musitan kyllä tunteneeni jonkinlaista sääliä Susannaa kohtaan jo vuosia sitten kun luki heidän onnellisesta perhe-elämästään. Kuinka Jani vain ui ja kaikki muu oli Susannan hommaa. Varmaan oli kiva siinä sitten olla reissussa Esan (ja tämän perheen?) kanssa huoltojoukkoina.
Paska-keikka Susannalle, mutta saihan sentään ihanat lapset! Toivottavasti saisi itsensä kuntoon hoidettua ja pystyisi keskittymään lapsiin ja löäytäisi aikanaan uuden onnen jostain paremmasta miehestä. Nyt jo säälittää Sievisen uusi tyttöystävä... Mahtaako yhtään tietää mihin on nokkansa pistänyt :/
itsekkin sen perään ja kohta saa oma pitkänaama kyytiä.
voin jo kuvitella kuinka isä ja poika istuvat tyytyväisinä keskustelemassa uusista valloituksistaan, kun ovat ensin teettäneet likaisen työn vanhoilla eukoillaaan. Voivat nyt nautistkella näistä uusista naisista kunnes alkavat nekin rupsahtaa ja arkipäiväistyä, voidaan taas pistää uusi kierros pystyyn...
Eli sympatiat Susannan puolella. Kunhan vaan vähän opettelisi hoitamaan omaa julkisuuskuvaansa.
Nainen ei selvästi ole kunnossa eikä tuo revittäminen auta yhtään, päin vastoin.
Pitäisi enemmän antaa rauhaa ja tukea että saisi itsensä ja oman elämänsä kuntoon. Nyt hänellä olisi vihdoin aikaa itselleen ja lapsille kun ei tarvitse enää miehen ja tämän uran mukaan elää.
En halua lukea Hesarista mistään entisistä misseistä tai BB:n pudokkaista.
Olen ollut toimittajana yli 20 vuotta ja haastatellut satoja ihmisiä. Vain äärimmäisen harvat ovat sanoneet haastattelussa mitään niin tyhmää kuin Susanna tuossa Hesarin haastattelussa. Itse asiassa kukaan ei ole sanonut mitään sellaista. Hänen puheistaan selviää, ettei hänellä ole mitään realistista käsitystä siitä, miten julkisuus tosiasiassa toimii - hän vain luulee tietävänsä. Kuinka kukaan voi valmentaa muita kohtaamaan julkisuuden, vaikkei itse osaa pitää suutaan soukalla haastattelun aikana!
Olen päätynty siihen, että hän on vain yksinkertaisesti tyhmä. Emmehän me ole kaikki samalla viivalla, vaan älykkyys noudattaa Gaussin käyrää. Saattaa tosin olla, että ex-miehensä porukoissa Susanna oli fiksuimmasta päästä...
Vierailija:
Yksisilmäinen ja -oikoinen.
Voisitko vähän perustella?
17
olen kuullut Esasta, ei todellakaan mairittele. sellainen poika kuin isänsä..
Mitä ovat touhuilleet/miten sovinistisuus ilmenee?
Mulla alkaa myös sympatiat kääntyä Sussun puolelle. Jani on jotenkin iljettävä vanha ukko, joka pokaa parikymppisen blondin. Ja tuo vauvahomma oli oikein piste i:n päälle.
olis mut enpä uskalla tänne sitä laittaa! Ja on jo aika vanha, mut kuitenkin... kertoo paljon heidän perhe-elämästään.
vähemmän niistä työssä välitetää.
Et tää Jani on pistänyt jo uuden muorinsa tiineeksi! Eikö sitä nyt vois pari kolme vuotta odottaa ja tutustua?!
Sympatiat tosiaan susannan puolella.. Kyllä nykyään avioliittolupauksella ei ole mitään merkitystä..