Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuäiti-Anna pettyi miesehdokkaiden ulkonäköön!

Vierailija
15.09.2007 |

Enkä ihmettele, hyvä kun sanoo suoraan - saa ehkä deittiehdotuksia haluamiltaan Dressmann-miehiltä...

ILTALEHTI:

Kun Anna kohtasi miesjoukon ensimmäistä kertaa, hän oli pettynyt. Joukossa ei ollut yhtään sellaista, jonka Anna olisi kelpuuttanut " Dressmann-miesten" sarjaan. Ja heitä hän palvoo.

Vaikka sulhasehdokkaat eivät Annan mielestä ihan vaatemainosten miehistä käyneetkään, miesten rentous sulatti jään nopeasti. Tosin ihailua Anna olisi mielellään ottanut vastaan enemmänkin.

- Joukosta ei erottunut yhtään varsinaista gentlemannia silloin.

Suomenruotsalainen Anna sanoo, että hän ei haluaisi vertailla suomenruotsalaisia miehiä suomenkielisiin, mutta eroja hänen mukaansa löytyy ja ne ovat selviä.

- Ohjelman miehiin tutustuminen oli minulle ensin snadi kulttuurisokki. Kyllä se vaan on niin, että suomenruotsalainen mies Helsingin piireistä on erilainen kuin suomenkielinen mies Keski-Suomesta.

- Suomenruotsalaiset kasvatetaan pienestä pitäen hyvin sosiaalisiksi. He eivät ole ujoja nörttejä, vaan saavat hyvät käytöstavat jo äidinmaidossa. Siinä kulttuurissa poskisuudelmat ovat aivan tavallisia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hankalaa, kun minuakin häiritsee se, miten se Anna on NIIN LENTOEMÄNTÄ; klassinen työkaverini silloin, kun huono päivä sattuu kohdalle ;-).

Ei jaksaisi enää vapaa-ajallakin kuunnella sitä nasaaliäänistä tiuskintaa ja lentoemäntä-asennetta; silloin tahtoisi vaan rentoutua!

Meitäkin on tässä ammatissa moneksi; onneksi en itse ole Finskillä, ei tule Anna töissä vastaan :-).

Vierailija
2/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina katsellut niitä vaatteita... vaatteiden sisällä olijat eivät ole ylittäneet uutiskynnystä. Taidan olla tulossa vanhaksi... :D

42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsepa nyt vielä. Täällä on 35 hyvintoimeentuleva ei talous-, asunto- eikä lapsenhoitohuolia. Taatusti sopisin Dressman miehen kumppaniksi. Ei kaikki yh:t ole samasta puusta, kuten eivät kaikki naiset muutenkaan.

Vierailija
4/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän (tämä mies) tarkoitti varmaankin sitä painolastia, mitä yksinhuoltaja väistämättä tuo mukanaan parisuhteeseen.

Ei ole helppo kuvio, kun on sinun, minun ja meidän lapset, parisuhde ja lastenhoitoselvittelyt vielä molempien osapuolien ex:ien kanssa - puhumattakaan siitä miten lapset siinä kuviossa kärsivät.

Itse olen avioerolapsi; nykyään (toivottavasti) kestävässä avioliitossa lasteni isän kanssa - enkä eroaisi itse mistään hinnasta!

Vierailija
5/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuollut. Enkä tosin itse ole mitenkään haku päällä. Pärjään lasteni kanssa näinkin. Ja tosiaan, jos joskus uusi kumppani ilmaantuu niin en etsi elättäjää, pelastajaa enkä isää lapsilleni. Mutta näinkin olemme oppineet elämään, en voi sanoa, että näin on hyvä. Parempi olisi entinen elämä, mutta eteenpäin mennään.

Vierailija
6/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuni teki sen ratkaisun, ettei ottanut uutta miestä lasten asuessa kotona oman aviomiehen kuoltua (lapset silloin ½ v. ja 2 v.).

Elämä kahden pienen kanssa yksin oli rankkaa; mutta hän selvisi siitä, uuden rakkauden aika oli vasta sitten, kun lapset olivat jo aikuisia ja aloittaneet oman elämänsä kodin ulkopuolella :-).

52

Vierailija
7/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa niin itsekeskeiseltä ihmiseltä, että kaikkien pitäisi pyöriä oman navan ympärillä. On toki nätti ja edustuskelpoinen, mutta se ei pelkästään riitä

Vierailija
8/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kyllä varmaan vähän palauttaa itseään maan pinnalle. Mallit ovat erikoislaatuisia ulkonäöltään, ei useimmista ole koskaan siihen. Jos lähtee tuollaiseen ohjelmaan mukaan, tajuaa varmaan, etteivät tarjokkaat ole prinssejä ja muotiukkeleita.

Ja siis, tokihan joku jyväjemmari Keski-Suomesta on eri asia kuin bisnesmies pk-seudulta, tajuaahan sen nyt jo muutenkin!

Vierailija
9/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

DRESSMANN?NYT TIEDÄN NÄIN SUOMENRUOTTALAISENA MIESTÄ MUN OIS PITÄNY MUN MIES HAKEE...:)PARAS LÄPPÄ AIKOIHIN:):):)

kIITOS AAMUN PIRISTYKSESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
10/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitä naiselle läpitunkevaa ihailua. Vai kuvitteliko se tyttöraasu olevansa jossain Richard Gere -leffassa?

Vierailija
11/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään erityisen hyvät käytöstavat ainakaan ohjelman perusteella. Vaikuttaa muutenkin tosi ärsyttävältä tyypiltä. Kuvittelikohan hän että ne suomenruotsalaiset bisnesukot Helsingin piireistä lähtee johonkin nelosen tosi-tv ohjelmaan mukaan :DDD

Vierailija
12/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ekana olisi etsimässä mitään pienen lapsen yksinhuoltajaa kumppanikseni.

Olen itsekin yh, mutta saavuttaessani Annan iän lapseni ovat sentäs jo 13v ja 11v. En koskaan lähtisi tosi-tv-ohjelmaan, enkä ainakaan mitään miestä hakemaan!

Vierailija
13/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan tavallinen suomalainen mies, eikä rima ns. korkealla, mutta ei muakaan noi ehdokkaat säväyttänyt. Pahin oli viime viikolla se isokokoinen toimitusjohtajamies, joka meinas litistää hevosen alleen...

Eiköhän Anna löydä miehensä joltain Tukholman-lennolta :)

Vierailija
14/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pahan pallinaaman näköisiä ja viel jotenki kulahtaneita alkoholistimaisia. Oma mieskin vaikutti tosi freesiltä niiden rinnalla vaikka kaukana mallista onkin:-)

Vierailija
15/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, Helsingin varakkaammissa piireissä kasvanut suomenruotsalainen mies on täysin eri planeetalta kuin suomenkielinen miehenkönsikäs Keski-Suomesta.

t. Keski-Suomesta kotoisin, naimisissa suomenruotsalaisen kanssa

Vierailija
16/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattuna moniin suomenkielisiin! Terveisin yh jolla on suomenruotsalainen mies haussa...;)

Vierailija
17/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa itselläni kyllä kulmakarvat kohosivat viime jakson aikana siinä kohdassa, kun tämä Anna opetti jollekin miehelle jalkojen oikeaa asentoa. Ääni muuttui hetkeksi tosi kimeäksi ja syyttäväksi, kun hän parahti " et sä NOIN voi niitä laittaa" ... Hyvä sample tulevasta nalkutuksesta & hermostumiskynnyksestä :)

Oikeasti, jos pitää niin äkäisesti kommentoida tuollaista asiaa, niin mikä on kommunikaation taso oikeiden ongelmien edessä?

Anna saattaa parisuhteessa olla näitä vaikeasti miellytettäviä, jotka aina muistuttavat ja huomauttelevat parantamisen varasta.

Onnea vaan miehille ja pitkää pinnaa voittajalle :)

Vierailija
18/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalakoulutettu yksinhuoltaja matalapalkka-alalta. 7 1/2 nainen ei saa 9 miestä.

Vierailija
19/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Matalakoulutettu yksinhuoltaja matalapalkka-alalta. 7 1/2 nainen ei saa 9 miestä.

Vierailija
20/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuvittelikohan hän että ne suomenruotsalaiset bisnesukot Helsingin piireistä lähtee johonkin nelosen tosi-tv ohjelmaan mukaan :DDD