Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäiti-Anna pettyi miesehdokkaiden ulkonäköön!

Vierailija
15.09.2007 |

Enkä ihmettele, hyvä kun sanoo suoraan - saa ehkä deittiehdotuksia haluamiltaan Dressmann-miehiltä...

ILTALEHTI:

Kun Anna kohtasi miesjoukon ensimmäistä kertaa, hän oli pettynyt. Joukossa ei ollut yhtään sellaista, jonka Anna olisi kelpuuttanut " Dressmann-miesten" sarjaan. Ja heitä hän palvoo.

Vaikka sulhasehdokkaat eivät Annan mielestä ihan vaatemainosten miehistä käyneetkään, miesten rentous sulatti jään nopeasti. Tosin ihailua Anna olisi mielellään ottanut vastaan enemmänkin.

- Joukosta ei erottunut yhtään varsinaista gentlemannia silloin.

Suomenruotsalainen Anna sanoo, että hän ei haluaisi vertailla suomenruotsalaisia miehiä suomenkielisiin, mutta eroja hänen mukaansa löytyy ja ne ovat selviä.

- Ohjelman miehiin tutustuminen oli minulle ensin snadi kulttuurisokki. Kyllä se vaan on niin, että suomenruotsalainen mies Helsingin piireistä on erilainen kuin suomenkielinen mies Keski-Suomesta.

- Suomenruotsalaiset kasvatetaan pienestä pitäen hyvin sosiaalisiksi. He eivät ole ujoja nörttejä, vaan saavat hyvät käytöstavat jo äidinmaidossa. Siinä kulttuurissa poskisuudelmat ovat aivan tavallisia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi pitää sitä kauniina? Ja kyllä, myös todella vastenmielisen oloinen muutenkin. Dressman miehiä.... antakaa mun kaikki kestää!

Vierailija
42/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa niissä jotai vikaa on kun ei ole miehiä itselleen normaaleilta markkinoilta saanut.

En ole sarjaa katsonut enkä katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kelvannut kelleen?

Vierailija
44/44 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ex-miehen työkavereita, jotka molemmat 5min kahden olon aikana ehdottivat hävyttömiä,vaikka heidän vaimonsa ja minun mieheni olivat molemmat huutoetäisyydellä.

Minä en ole kaunotar ja pukeutumiseni on hyvin asiallista.