Onko sossussa asiointi OIKEESTI parantanut tilannettasi?
Itse asioin välillä koska joudun hakemaan toimeentulotukea, ja olen seurannut muutamaa ihmistä joiden tiedän asioineen siellä pitkään että miten heitä autetaan...
Osaavatko sossut auttaa? Miten he tekevät sen? Itse olen saanut aina huippupalvelua mutta en siis tarvitse muuta apua kuin rahaa
Kommentit (13)
kerran kävin opiskeluaikana ja totesin että EI enää ikinä sossun luukulle! Itse olen itseni ja perheeni elättänyt siitä lähtien.
Mä joudun maksamaan 320 euroa vuokraa nyt siitä viimisestä kodinhoitotuesta josta jäi 420 euroa käteen ja plus se mitä sain sossusta ni en pystyny maksaa kerral edes vuokraa ku muitakin laskuja oli. Lisäksi toi asumistuki ei ois noi iso kun ne laskee siihen myös mukaan pojan kuntoutusrahan mikä alkaa tuleen vasta joulukuun viiminen päivä!!!!!!!!
Vierailija:
Mä joudun maksamaan 320 euroa vuokraa nyt siitä viimisestä kodinhoitotuesta josta jäi 420 euroa käteen ja plus se mitä sain sossusta ni en pystyny maksaa kerral edes vuokraa ku muitakin laskuja oli. Lisäksi toi asumistuki ei ois noi iso kun ne laskee siihen myös mukaan pojan kuntoutusrahan mikä alkaa tuleen vasta joulukuun viiminen päivä!!!!!!!!
hyväksytä, vain välttämättömät. Miksi et ole kelalle ilmoitanut oikeita tulojasi?
Saatiin perhetyö ja tukiperhe meidän perheelle kun tilanteet oli pahimmillaan. Rahaa en sieltä ole pyytänyt...
oikeat tulot kuten senkin että ne rahat jotka pojalle tulee vasta joulukuun viiminen!!!! Eli ihan tuloni oon oikein ilmoittanut!
Etkö sä tarvi pesukonetta ollenkaan vaikka missään muualla ei ol mahdollista pestä vai tykkäisitkä sä vaivata naapureita et voinko tulla nyt peseen vähän pyykkiä sun koneellas!!!!?
aan huolen että eivät jää tietämättömiks. Ja kelan rahoi alkaa siis vasta pojallekkin tuleen vasta tolloin joulukuun viiminen päivä ni ei niitä voi pimittääkään ku tietävät siellä kyllä!
Paljastat täydellisen tyhmyytesi kirjoituksillasi. Normaali ihminen tekee oikaisun jos jonkun päätöksessä on sattunut virhe. Sillä siisti.
Eikä pesukone ole välttämättömyys, kuten joku jo sanoikin. Peset nyrkkipyykillä ellet muuta keinoa keksi.
Mutta kirjoitus- ja kerrontatyylisi kertovat sinusta erittäin paljon. Toki ymmärrän miksi asioit sossussa!
Työttömyys on jonkun toisen vika ja sossu on idiootti kun sun pesukone hajos....
Asiakkaana on saanut olla niin monessa jutussa mukana, että sosiaalityöntekijän ammatista on tullut ihan haaveammatti.
Ja pesukone hajos mut siihen en saanut mitään eipä oo ollu apua tosta meni kaikki vuokraan se mitä sieltä tuli!