Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon sit vissiin maailman ainut tyytyväinen pikkutissinen nainen

Vierailija
14.09.2007 |

Mulla on hädintuskin b-kupit, mutta en ole koskaan halunnutkaan isoja. Sellaiset isot tissit ällöttävät minua ja joskus jopa nolottavat jonkun naisen puolesta. Olen sopusuhtainen eikä mikään ruumiinosa pistä silmään ja se riittää minulle. Tosin olen kait muutenkin aika huomaamaton ja neutraalli ihminen, mutta tosiaan kuolisin jos minulla olisi jotkut lollot. Ei kaikki naiset kadehdi isotissisiä tai haaveile isoista.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:a-kuppi

Vierailija
2/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hikisiä lolloja mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät edes näytä mitenkään pieniltä, koska olen tosi hoikka. Mutta siis mielummin tähän vartaloon ottaisin A-kupin, kun D:n

Vierailija
4/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eikä mun " lollot" oo hikiset!

Ylpeä olen lolloistani -heh, kun naurattaa tuo sana- ja monet miehet ovat niitä ihailleet (vaikkei tää pääpointti olekaan)

Vierailija
6/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisia saa lyödä ihan miten päin vaan.

Vierailija
7/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sanoi ainoastaan olevansa tyytyväinen omiin pieniin rintoihinsa

Vierailija
8/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen a-kupillinen. Olen muutenkin lähes muodoton, en mitenkään ¿nätti ja pieni ja hoikka¿. No, mahassa on sentään pari makkaraa! Ja reisissä selluliittiä!

Vierailija
9/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en pitänyt pienistä rinnoistani. Nyt yhden lapsen jälkeen ja toista odottaessa kaipaan niitä päivittäin. Inhoan nykyään isoja rintojani! Ällöttävä tissihiki esimerkiksi! Ennen en edes tiennyt mitä se tarkoittaa. Toivon tosiaan että imetys toisi pikkutissini takaisin.

Vierailija
10/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ennen en pitänyt pienistä rinnoistani. Nyt yhden lapsen jälkeen ja toista odottaessa kaipaan niitä päivittäin. Inhoan nykyään isoja rintojani! Ällöttävä tissihiki esimerkiksi! Ennen en edes tiennyt mitä se tarkoittaa. Toivon tosiaan että imetys toisi pikkutissini takaisin.

Kerrotko mullekin?

Ja minkäkokoiset bosat sulla nyt sitten on?

Vierailija
11/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut hädin tuskin A!

Ei mullakaan muuten valittamista, mutta seksissä oisi kiva joskus saada tissitkin peliin ja ennenkaikkea:

tahtoisin sellaiset rintaliivit, joissa EI ole ressun, pluton, akuankan, minnihiiren tms sarjakuvahahmon kuvia!! Toppaukset nyt menköön, mutta vois ees pikkusen pitsiä olla, tai ees helkkari rusetti!

Vierailija
12/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat mutta silti kupeissa on pitsiä ja röyhelöitä, Katsele ihmeessä joskus niitä rinnakkaiskokojakin!

Vierailija
13/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on myös nuo A- ja B-rinnat! Älkää naiset miettikö tissejänne liikaa! Persoona on 10 kertaa tärkeämpi.

Mies 38v

Vierailija
14/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat voi vaan sanoa, ettei miehet turhaan miettisi vartaloaan, kyllä se persoona ratkaisee. Nim. eniten sekaisin olen ollut yhdestä harmaasta pullukasta!

Vierailija
15/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon.

Vierailija
16/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sama juttu.

Paitsi ettei imetys kyllä ole mun rintoja pienentänyt eli sen toivon olen jo heittänyt.

Vierailija
17/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on B-kuppi ja ihan tyytyväinen olen. Imetys ei muuttanut oikeastaan muuta kuin että rinnat tulivat tosi kosketusherkiksi. Aikaisemmin en voinut sietää, että mies hipelöi rintojani mutta nyt nautin siitä!

Toivoisin rinnoilta ainoastaan kiinteyttä (sitä ne eivät ole koskaan olleet), mutta en mitään silikonipalluroita. Mutta eipä tuo ole sellainen ongelma, mitä jaksan miettiä : ) Mielestäni tissit ovat tehtävänsä tehneet, kun ovat kolme lasta ruokkineet. Jatkossa toimivat miehen viihdykkeinä ; )

Vierailija
18/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä paljon katseita miehiltä. En ole silti hänelle kateellinen.

Vierailija
19/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittellä C- tisut. Laihdutus pienensi ONNEKSI D. stä. B- kuppi olis IHANA ni vois liikkua helpommin ja tykkäisin viipottaa ilman liivejä!

Mutta itte tykkään isoista tisseistä ja pienetkin on kivoja kattella. Eiköhän jokasen rinnat saa huomioo? Mutta mikä on ihmisen motivaatio haukkua toisten rintoja?

Vierailija
20/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on a-koko. olen aina tuntenut vetoa laihoihin ja androgyynisiin ihmisiin, sekä naisiin että miehiin. imetyksen aikana tissit kasvoi ja se oli hämmentävää. nyt kun ne on rupsahtaneet niin harmittaa kun on pakko pitää jotain toppia alla kun muuten tissit roikkuu navassa asti. ennen raskautta en käyttänyt rintaliivejä, vieläkään en pidä kaarituellisia.

tissien koko ei siis koskaan ole ollut ongelma(nyt vaan roikkuvuus haittaa). mieheni on sanonut pelkäävänsä isotissisiä.