Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon sit vissiin maailman ainut tyytyväinen pikkutissinen nainen

Vierailija
14.09.2007 |

Mulla on hädintuskin b-kupit, mutta en ole koskaan halunnutkaan isoja. Sellaiset isot tissit ällöttävät minua ja joskus jopa nolottavat jonkun naisen puolesta. Olen sopusuhtainen eikä mikään ruumiinosa pistä silmään ja se riittää minulle. Tosin olen kait muutenkin aika huomaamaton ja neutraalli ihminen, mutta tosiaan kuolisin jos minulla olisi jotkut lollot. Ei kaikki naiset kadehdi isotissisiä tai haaveile isoista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pitänyt rintojani täydellisinä. Kehtaa hyvin pitää tiukkoja paitoja, mutta eivät lölly ja hölsky. Isot rinnat ovat mielestäni karmea. Ja kaiken lisäksi mieheni on samaa mieltä. Hänenkin mielestä isto tissit ovat rumat ja etovat - tietysti osittain siksi, koska liittyvät usein myös ihraiseen kehoon.

Vierailija
22/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan yli 95% miehistä pitää enemmän isoista rinnoista, mikä on luonnollista ja biologian sanelema juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kovasti että muutkin naiset osaisivat nauttia omasta vartalostaan.

Olen hoikka, ja pienirintainen. Rinnat eivät ole tosiaan mitkään muotovaliot, erikokoiset ja malli tyyliin ketunnokat...;-) Se ei kuitenkaan estä mua ottamasta yläosattomissa aurinkoa. Enkä muuten muista yhdenkään miehen koskaan kehuneen mun rintoja, silti mun mielestä mulla on kaunis kroppa ja kivat rinnat.

Vierailija
24/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiset mollaavat isorintaisia ja isorintaiset pienirintaisia. Eiköhän olla ihan hyviä kaikki?

Vierailija
25/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä mitenkään kauniit. En silti mollaa isorintaisia, vaan mielestäni minulla on hyvin neutraali suhtautuminen rintoihin. Rintojen sijaan kiinnitän huomiota kasvoihin ja vartalon sopusuhtaisuuteen. Ei me kaikki olla mitään puolesta tai vastaan.

Vierailija
26/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kuitenkin hiukkasen surettaa se, että mies pitää isoista tisseistä. Minä pidän omista pienistä, inhosin isoja imetysrintoja.

Vierailija
27/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkuiän jälkeen olen ollut rintoihini täysin tyytyväinen

Vierailija
28/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on b-kupit ja muutenkin olen hoikka, urheilullinen. Olen tyytyväinen kroppaani ja kyllä miehetkin on olleet kiinnostuneita. Isotkin rinnat on silti nättejä.

Vierailija
29/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina jumaloinut vartaloani sellaisena kuin se on. Eikä kahden lapsen imetys ole vaikuttanut juuri lainkaan (ehkä hieman pehmeämmät, mutta silti muodoltaan samanlaiset kuin ennen imetystä). Täytyy myöntää, että jos mieheni olisi isojen rintojen perään, niin tuntuisi pahalta. Hyvä siis näin :)

Vierailija
30/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen, ihan riippumatta rinnoistani. En tiedä millaiset rintani pitäisi olla, että ne saisivat minut tyytymättömäksi. Ehkä syöpäpesäkkeiset tai muulla lailla sairaat. Tai ehkä jos niillä ei kykenisi imettämään, niin se saattaisi saada minut hetkellisesti tyytymättömäksi.

Myöskään niin kauniita tai täydellisiä rintoja ei ole olemassa, että ne saisivat minut tyytyväisiksi, ellen sitä olisi jo valmiiksi.

Kummaa porukkaa täällä...