Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paino jumiutuu laihduttaessa aina tiettyyn kilomäärään?

Vierailija
14.09.2007 |

Eli useampi laihdutuskerta takana (synnytysten jälkeen...) ja aina samoissa kiloissa paino jumiutuu... eikä siis kyse vielä normaalipainosta. Tuo monesti sitten " lamaannuttaa" ja motivaatio laihikseen laskee. Laihdutan tarkkailemalla kaloreita ja liikkumisella. Eli sinänsä en millään " ihmedieetillä" vaan ns. pyrin välttämään liikasyömistä suhteessa kulutukseen. Silti paino jumissa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sen saa siitä vähänkin liikahtamaan, niin sitten taas alkaa putoamaan, mutta mulla tuo 65 kg on semmoinen kilomäärä, josta kroppa yrittää kynsin hampain pitää kiinni. Olen 170 cm pitkä ja nyt kolmatta kertaa yritän synnytyksen jälkeen päästä takaisin siihen normaalipainooni eli noin 60 kiloon.

Vierailija
2/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen oppinut hämäämään kroppaani eli laihdutin ensin siihen jumituspainoon, pysyin siinä kuukauden ja sitten aloitin uuden laihdutuskuurin uudella innolla. Ainakin minulla tämä on auttanut pääsemään sen maagisen rajan alapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä elimistö kokee että se on jotenkin kaikinpuolin hyvä paino? Pitäisikö elimistöä kuunnella? hmmm...

Vierailija
4/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa laihduttamista!

Kestää yleensä 2-3 viikkoa ja sitten se paino lähteekin taas vauhdilla putoamaan.

Itselläni se tuli aina 5-6 kilon välein.

Vierailija
5/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli itse asiassa tosi pitkään, useamman kuukauden juntturassa. Sit tajusin että olin syönyt jatkuvasti tiettyä kalorimäärää joka pitääkin painon siinä. Vähensin taas vähän ja se lähti hitaasti alas. Vielä ois matkaa :) Jotain 7 kg vielä, mut takana on jo 16 eli on ihan " hoikka" olo aiempaan verrattuna.