Kyllä tuo Sofia Virta "kohu" on aivan turha ja tekemällä tehty!
En ole Vihreiden kannattaja enkä Sofia Virta fani, mutta kyllä tuo median nostama kohu on taas aivn turha ja kohtuuton, iltapäivälehdet näillä kohuillaan vain tienaa rahaa
Kommentit (16)
Joo, minäkään en ole vihreiden äänestäjä, mutta maalittaminen tällä palstallakin on mennyt jo ihan sairaaksi!
Minä olen nuori kaunis nainen ja minä saan tehdä mitä minua huvittaa
PersKokkareiden vaalitaktiikka, Kristillisdemoneidenkin. Poutalasta vaikenevat.
Tämä lähti minusta sivuraitelle, kun tästä muodostui Sofia Virta-ajojahti kun ongelma on oikeasti laajempi. Media voisi grillata myös valtioneuvostoa että saadaanko tähän tosi tv-pelleilyyn istuntokauden aikana joku roti vai ei. Mutta tekeekö "vallan vahtikoira" taaskaan työtään? No vttu ei tee.
Ja sanon tämän kansalaisena joka ei arvosta Sofia Virran tapaisia somepoliitikkoja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nuori minä minä-nainen, joka käyttää hyväkseen muka jotain roolimallin antamista tytöille. Haista v i t t u, Sofia.
Olitpahan mies tai nainen ei näytä siltä, että pystyisit antamaan kenellekään roomimallia...kirosana olisi varmaan lapsen ensimmäinen sana ja käytös sen mukainen ( vanhemmalta opittu)
Suomessa on historian suurin työttömyys ja mediaa kiinnostaa joku realityohjelmaan osallistunut kansanedustaja.
Käsittämätöntä!
Turhaa kohua todella. Mieleltään häilyväinen Sofia Virta pitäisi pitää kaiken arvostelun ulkopuolella.
Sofia Virta on surullinen esimerkki siitä kuinka Suomen mielenterveyshoito on epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa kohua todella. Mieleltään häilyväinen Sofia Virta pitäisi pitää kaiken arvostelun ulkopuolella.
Sofia Virta on surullinen esimerkki siitä kuinka Suomen mielenterveyshoito on epäonnistunut.
Sinä olet! Väsyttää jjo muuten tämä sinun sama kommentti jokaiseen Sofia ketjuun. Koeta pärjätä vihasi kanssa, se syö ihmistä, mutta omapa on asiasi!
Kokoomusmedia on aloittanut vaalikampppailun.
Vierailija kirjoitti:
PersKokkareiden vaalitaktiikka, Kristillisdemoneidenkin. Poutalasta vaikenevat.
Näin on. Oikeistolla on kova pelko, että vihervasemmisto kerää äänet vaaleissa. Muusta tässä kohussa ei ole kyse.
Ei pitäisi olla epäilyksiä omanvoitonpyynneistä. Rikollinen on rikollinen vaikka tuomiota ei saataisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet! Väsyttää jjo muuten tämä sinun sama kommentti jokaiseen Sofia ketjuun. Koeta pärjätä vihasi kanssa, se syö ihmistä, mutta omapa on asiasi!
😪😪😪.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on historian suurin työttömyys ja mediaa kiinnostaa joku realityohjelmaan osallistunut kansanedustaja.
Käsittämätöntä!
Sofia Virran ajojahdilla oikeistomedia peittelee Orpon hallituksen epäonnistumista talouden hoidossa. Vuoronperään on keksitty kohua demareista, vihreistä tai vasemmistosta.
Ei se sentään ollut umpikännissä festareilla niin kuin Multala, Orpo ja mm. Sanna Marin olivat!
Ei suomi kaadu yhden ihmisen poissaoloon ja sijaisetkin oli hoitamassa hänen tehtäviään. Hän on vuosia tehnyt työtänsä ja muutama viikko jossain realityohjelmassa ei ole mitään, kun kyseessä ei kuitenkaan ollut mitään sekoilua sinkkuohjelmassa. Aivan turha ja tekemällä tehty "kohu"!
Tyypillinen nuori minä minä-nainen, joka käyttää hyväkseen muka jotain roolimallin antamista tytöille. Haista v i t t u, Sofia.