Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko joskus kostaa kokemasi vääryyden?

Vierailija
01.11.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras " kosto" minusta kuitenkin on asian sivuttaminen täysin.

Väärydentekijä ei saa tyydytystä a) surustani ja b) siitä, että saa minut reagoimaan.

Väärinteko johtuu usein huomionhalusta - ja kun sitä ei saavuteta - " kosto" on täydellinen.

Vierailija
2/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkut töistä raskauden takia viime vuonna ja se pisti niin perkeleesti vihaksi, että olin kyllä tosi katkera jonkun aikaa. Toki sitten kun sain ajateltua asiaa ja kiukku vähän laantui, hain itselleni oikeutta ja sainkin. En nyt onneksi joutunut oikeuteen asti asiaa viemään koska pääsimme sopimukseen muulla tavalla. Mutta jos ei olisi sopimusta saatu asiasta aikaan ja jos eivät olisi myöntäneet virhettään, en tiedä mitä olisin suutuspäissäni tehnyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin ihminen on tehnyt vääryyttä minua kohtaan

Vierailija
4/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajani kärsi lapsettomuudesta. Ei ole niitä vieläkään saanut. Ehkä hyvä niin, sillä on/ oli pahimmanlaatuinen " köyhät kyykkyyn" - narsisti.

Vierailija
5/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin näillä kenelle haluaisin kostaa menee koko ajan yhä huonommin. Elämä on opettanut heille.

Vierailija
6/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koskaan en näin tehnyt ja sain nautintoa vaan ajatellessani miten pistäisin sanoen tosi pahasti jos tapaisimme vuosien jälkeen. Nyt yhdellä näistä kolmesta menee todella hionosti ja kahdella muullakin melko heikosti joten enää en edes haluaisi kostaa. Olen vain tyytyväinen, että itselläni menee todella mukavasti nyt ja nämä ihmiset eivät onneksi kuulu millään tavalla elämääni. Hyvä niin!

Vierailija
7/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sait kusipaää