Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 165cm pitkä ja painan

Vierailija
14.09.2007 |

75 kiloa eli olen pyöreä, haluaisin laihduttaa, mutta en saa itseäni " niskasta" kiinni. Olen huomannut parin viimeisen vuoden aikana että mieheni kiinnostus seksuaalisesti minua kohtaan on vähentynyt huomattavasti ja se lisää minulla " ahdistusta" painoani kohtaan. Mistä saisin itselleni sen fiiliksen että kilot pois? Mikä olisi ihanne paino minun pituiselle naiselle? Ikää on 31 ja kiloja on tullut 11 vuoden aikana 25kg joten olen pyöristynyt paljon siitä kun tapasimme mieheni kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omat liikakiloni olen pudottanut painonvartijoissa. Suosittelen lämpimästi! Mulla ei ainakaan yksin pudottamisesta meinaa tulla mitään, mutta ryhmässä onnistun. Sitä paitsi sieltä saa oikeesti hyviä vinkkejä ruokailutottumusten muuttamiseen ja liikunnan aloittamiseen / lisäämiseen. Ihannepainosi olisi päinonvartijoitten taulukon mukaan siinä 68-54kg

Tsemppiä pudottamiseen!

Vierailija
22/23 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes laihtua ei saa jollei sitä tee tismalleen oikein. Ei saa tuntea nälkää. Jokainen kalori lasketaan pistetaulukoilla ja puntareilla. Lenkilläkään ei saa käydä jos ei sykemittaria kertomassa tismalleen miten kovaa saa mennä.

Mutta kas, painonvartijoissakin olleet voi ihan hyvin lihoa takaisin ne tervellisesti ja oikeaoppisesti laihdutetut kilonsa. Kuten esim. äitee, joka laihdutti painonvartijoissa 7 kg ja on nyt entistä lihavampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä noita kiloja tuli grillausten ym. myötä, ja nyt yritän niitä tässä pudotella... mulle 54-55kg on sellainen ihannepaino, jossa oloni on parhain. Olen painanut nuorempana 50kg, se oli liian vähän, ja tämä 61kg on ehdottomasti liian paljon, olo on ihan hirveä!! Jokaisella on se optimipaino, jossa olo on parhain, sen tietää vaan kokeilemalla, mikä se oma ihannepaino on. Mulla se on tuo 54-55kg, ja laihiksella siis olen... Just tulin lenkiltä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä