Kiva leikki illan ratoksi. Kerro lääkityksesi, me arvaamme mitä sairastat!
Kommentit (250)
Tuota. Näitä lääkkeitä käyttävät ovat sairaita ja tarvitsevat apua ja yleensä apu on lääkkeet. Jos lääkäri määrää vain neuroleptejä, niin aika hankala niitä on lopettaakaan, kun muuta apua ei ole tarjolla. Kela edellyttää, että lääkkeet on haettu apteekista tai sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea ei tipu. Olen tehnyt kyllä itsekin sellaista, että olen hakenut lääkkeet ja dumpannut ne samantien apteekissa hävitettäväksi. Kallista yhteiskunnalle, mutta hyvä mulle.
-Eli rehtejä ja kilttejä viilataan linssiin? Mitä lääkkeitä kannattaa dumpata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Candersartan 8 mg.
Verenpainetauti
Väärin. Candesartan pienellä annoksella on migreenin estolääke. Jos tuo olisi verenpainetautiin, olisin lapsi (se on lasten annos).
Kyllä sitä ihan verenpaineeseenkin käytetään pienellä annoksella. Varsinkin ikäihmisillä. Ja täällä kirjoittelee ikäihmisiäkin.
Onko itsellesi määrätty vai mistä tiedät?
Mitä pelleilyä tämä nyt on? Candesartan on verenpainelääke ja itsellänikin se on verenpaineen hoitoon. Etkö ole koskaan kuullut, että annoksia voi vahventaa?
Visanne 2mg
Ei yleinen lääke mutta jos tietää, niin tietää.
Maito ja kahvi sekä Cava kuohari. Edellä on ainakin rauhoittavia ja anemiaan raudan puutteeseen lääkettä. Meillä on vitamiinipurkki. Kipulääkkeitä osa noista. Meillä on vaan hammaskipua. Panadol.
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Näitä lääkkeitä käyttävät ovat sairaita ja tarvitsevat apua ja yleensä apu on lääkkeet. Jos lääkäri määrää vain neuroleptejä, niin aika hankala niitä on lopettaakaan, kun muuta apua ei ole tarjolla. Kela edellyttää, että lääkkeet on haettu apteekista tai sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea ei tipu. Olen tehnyt kyllä itsekin sellaista, että olen hakenut lääkkeet ja dumpannut ne samantien apteekissa hävitettäväksi. Kallista yhteiskunnalle, mutta hyvä mulle.
-Eli rehtejä ja kilttejä viilataan linssiin? Mitä lääkkeitä kannattaa dumpata?
miksi niitä ei voisi myös kokeilla, että auttaako ja sopiiko
Vierailija kirjoitti:
Visanne 2mg
Ei yleinen lääke mutta jos tietää, niin tietää.
Otan osaa. :( Mulle toi ei sopinut, niin menee sitten slinda tuplana ja vakituinen kipulääkitys 3x/pvä.