Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva leikki illan ratoksi. Kerro lääkityksesi, me arvaamme mitä sairastat!

Vierailija
22.12.2012 |

Kommentit (250)

Vierailija
241/250 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää miten paljon ihmiset syö psykoosilääkkeitä! Tuskinpa kaikilla skitsofrenia.  Ei todellakaan kannattaisi ahdistukseen tai univaikeuksiin syödä neuroleptejä. Ottakaa selvää asioista ja näiden lääkkeiden vaikutusmekanismeista + haitoista!

Terveisin psykiatrian alan työntekijä jolla lääketietoutta.

Ei multa kysytty haluanko neuroleptejä, kun olin sairaalassa tahdonvastaisessa. Ja mulla ei ole skitsofreniaa. Mua ei haitat kiinnosta, koska pystyn lääkkeiden avulla elämään normaalia elämää, muuten sekoilisin ja olisin osastolla toistuvasti. Mieluummin elän elämisen arvoista elämää tänään, vaikka kuolisin huomenna.

Samaa mieltä kyllä olen siitä, että neuroleptejä käytetään väärin ja liikaa tilanteissa, joissa niitä ei tarvitsisi. Mutta siitä kannattaa syyllistää lääkäreitä, ei po

Tuota. Näitä lääkkeitä käyttävät ovat sairaita ja tarvitsevat apua ja yleensä apu on lääkkeet. Jos lääkäri määrää vain neuroleptejä, niin aika hankala niitä on lopettaakaan, kun muuta apua ei ole tarjolla. Kela edellyttää, että lääkkeet on haettu apteekista tai sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea ei tipu. Olen tehnyt kyllä itsekin sellaista, että olen hakenut lääkkeet ja dumpannut ne samantien apteekissa hävitettäväksi. Kallista yhteiskunnalle, mutta hyvä mulle.

Vierailija
242/250 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Näitä lääkkeitä käyttävät ovat sairaita ja tarvitsevat apua ja yleensä apu on lääkkeet. Jos lääkäri määrää vain neuroleptejä, niin aika hankala niitä on lopettaakaan, kun muuta apua ei ole tarjolla. Kela edellyttää, että lääkkeet on haettu apteekista tai sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea ei tipu. Olen tehnyt kyllä itsekin sellaista, että olen hakenut lääkkeet ja dumpannut ne samantien apteekissa hävitettäväksi. Kallista yhteiskunnalle, mutta hyvä mulle.

-Eli rehtejä ja kilttejä viilataan linssiin? Mitä lääkkeitä kannattaa dumpata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/250 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Candersartan 8 mg.

Verenpainetauti 

Väärin. Candesartan pienellä annoksella on migreenin estolääke. Jos tuo olisi verenpainetautiin, olisin lapsi (se on lasten annos).

Kyllä sitä ihan verenpaineeseenkin käytetään pienellä annoksella. Varsinkin ikäihmisillä. Ja täällä kirjoittelee ikäihmisiäkin. 

Onko itsellesi määrätty vai mistä tiedät?

Mitä pelleilyä tämä nyt on? Candesartan on verenpainelääke ja itsellänikin se on verenpaineen hoitoon. Etkö ole koskaan kuullut, että annoksia voi vahventaa?

Vierailija
244/250 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visanne 2mg

Ei yleinen lääke mutta jos tietää, niin tietää.

Vierailija
245/250 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito ja kahvi sekä Cava kuohari. Edellä on ainakin rauhoittavia ja anemiaan raudan puutteeseen lääkettä. Meillä on vitamiinipurkki. Kipulääkkeitä osa noista.  Meillä on vaan hammaskipua. Panadol. 

Vierailija
246/250 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Eli rehtejä ja kilttejä viilataan linssiin? Mitä lääkkeitä kannattaa dumpata?

miksi niitä ei voisi myös kokeilla, että auttaako ja sopiiko

Vierailija
247/250 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visanne 2mg

Ei yleinen lääke mutta jos tietää, niin tietää.

Otan osaa. :( Mulle toi ei sopinut, niin menee sitten slinda tuplana ja vakituinen kipulääkitys 3x/pvä.

Vierailija
248/250 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asacol ja Tadex.

Vierailija
249/250 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menopur, fydemadel, ovitrelle.

Vierailija