Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies salaa exältä uuden parisuhteen?

Vierailija
13.09.2007 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta, naimisissa vuoden. Meillä on yksi lapsi. Minulle selvisi juuri, ettei mieheni ole kertonut ex-tyttöystävälleen minusta vieläkään!

Eihän hän ole tälle naiselle tilivelvollinen enää tietenkään, mutta onhan se hiukan outoa, että ovat edelleen satunnaisesti yhteydessä eikä silti ole tullut tällaista " pikkujuttua" kuin perhettä maininneeksi! Miksi helvetissä ei ole?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN VARMASTI exien välillä tulee jossain vaiheessa puheeksi se " noh, onks sulla ketään" tms. Ei kai mies voi vaimoa ja lastaan peitellä sanomalla no eipä tässä kummempia...??!!

Vierailija
2/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailevatko he vai vain puhelimitse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olis enää kiinnostut exästä niin tottakai ois kertonu susta!! ootko muka oikeesti noin hölmö...

Vierailija
4/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupesi ihan kiinnostamaan!

Vierailija
5/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis keskustella tyyliin " Kamala juttu se tsunamin uhka, onneksi siitä nyt osataan jo varoittaa" , " Upea peli Suomelta Belgiaa vastaan lentopallossa" .

Voisin hyvin kuvitella, että yksi existäni ei kertoisi henkkoht kuulumisiaan jos tapaisimme ihan sattumalta jossain. Hän luultavasti ajattelisi, että mitäpä ne minua kiinnostavat. En ehkä itsekään ensimmäiseksi selostaisi, että montako vuotta olen ollut naimisissa ja montako lasta ja mitä sukupuolta lapseni ovat.

Vierailija
6/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se vaan outoa, kun näin tekstarissa naisen kysyvän mieheltäni, että nyt kun on " muuttanut siskonsa luota pois" , niin miltäs uusi asunto tuntuu ja että asuuko nyt yksin vai kimppakämpässä. Siskonsa luota? Kimppakämpässä vaimon ja lapsen kanssa? Eli höpöjä se mies puhuu. Ei ole kertonut.

Ja joo, eivät ole tavanneet vuosiin ja yhteyttä pitävät n. 2 krt vuodessa. Mutta perusjuttuna tuollaisessa yhteydenpidossa on juuri saada kuulla, mitä toisen elämään kuuluu. Hiukan outoa, että mies valehtelee.

Ap

Vierailija
7/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille eksälle!

Vierailija
8/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta on se vaan outoa, kun näin tekstarissa naisen kysyvän mieheltäni, että nyt kun on " muuttanut siskonsa luota pois" , niin miltäs uusi asunto tuntuu ja että asuuko nyt yksin vai kimppakämpässä. Siskonsa luota? Kimppakämpässä vaimon ja lapsen kanssa? Eli höpöjä se mies puhuu. Ei ole kertonut.

Ja joo, eivät ole tavanneet vuosiin ja yhteyttä pitävät n. 2 krt vuodessa. Mutta perusjuttuna tuollaisessa yhteydenpidossa on juuri saada kuulla, mitä toisen elämään kuuluu. Hiukan outoa, että mies valehtelee.

Ap

Vierailija
9/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi lapsia, hän halusi naimisiin. Siis tottakai minäkin sitten lopulta, mutta hän se minua lämmitteli. En oikein tajua tätä juttua.

Ap

Vierailija
10/10 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso mitä vastaa. Show voi syntyä mutta miehesi ainakaan ei voi suuttua, siellä porvoossa.