Joko pistettäis pystyyn marraskuun IVF/ICSI-pino?
En millään saanut auki tätä pinoa jonka olen viime vuonna avannut, tai en kaikkia sivuja tuli vain et keskustelu hetkellisesti pois käytöstä kun yritti sivua vaihtaa. Ei muista omia oireita joten pitää vähän luntata, mutta jospa nyt pino aukeaisi kun sen päivittää :)
Kommentit (213)
... kävin tänään verikokeella varmistamassa, eilen kotona tehdyn nega testin tuloksen. Ja vuotokin alkoi tänään.
Tässä oli meidän yritykset pikkukakkoseen... Olen todella surullinen, ja olo on ikävä.... yritän kovasti taistella surua vastaan, mutta kyyneleet valuu vaikka en itke!! Yritän jaksaa, kun joulukin on ovella... (mutta minkäs mielelleen voi. Voi kun tämä olisikin niin helppoa, jos ei tunteilla pelaisi...)
Tsemppiä kaikille plussaneille, ja toivottavasti neganneet saavat joskus kokoea äityiden ilot, surut, huonet ja murheet...
Oikein ihanaa joulua kaikille!!
T-04
Tänäaamuna on käyty veritestissä ja sen tulosta vielä odottelen iltapäivään. Edelleen vuotelee jonkin verran rusehtavaa, välillä vähän vaaleanpunertavaa vuotoa. Ei paljoa mutta kuitenkin.
Edelleen etoo ja rinnat ovat painavan tuntuiset eli oireita on. Saa nähdä miten meidän käy. Veritestin tuloksia jännittyneenä odotellen...
Hetula jaToivonhippu(set) pp14 tai rv4+
Ultra-ajan sain tammikuun 10. päivälle. Vuoto on tämän päivän aikana taas hiipunut. Ei auta muuta kuin pistää kädet ristiin ja toivoa parasta!
T:Hetula ja Toivonhippu rv4+2
Käyn vielä lukemassa pinoa, mutta olen ollut laiska kirjoittamaan. Isot onnittelu kuitenkin kaikille plussanneille ja kovasti onnea matkaan!
T-04:lle pahoitteluni, voin arvata miten kurja olo sinulla nyt on... meillä toki yrityksiä on vielä jäljellä, minkä vuoksi suuri suru ei olekaan vielä iskenyt päälle, mutta hirveää on varmasti kohdata se tilanne, että mitään ei enää tehdä... :´(
-tammikuun pakkashuurunenää odotteleva Osse
kun alkaa itseä jo jänskyttämään... meillä ivf siis viikolla 47 ja nyt syön toiseksi viimeistä primokuuria ennen hoitoa. Jännittää jo vähän, tai pikemminkin kauhistuttaa, et miten siitä kaikesta tunnekuohusta taas selviää...
-Osse
Meillä IVF tehdään todennäköisesti loka-marraskuun vaihteessa.Eilen aloitin Suprecur-sumuttelut.Me ollaan hoidossa Oysissa.Ensimmäinen lapsi(poika 3v3kk)sai alkuunsa inseminaatiolla.Kirjoittelen myöhemmin lisää.Nyt lähtään ulkoilemaan :)
Täältä löytyikin mulle ihan samassa ajassa etenevää IVF-kamu! Sinun tavoin aloitin eilen Suprecur-sumut ( jo kp 17) ja IVF suunnitteilla viikolle 44 eli loka-marraskuun vaihteeseen!
Kirjoittelen tällä hetkellä tuolla syys-lokakuun pinossa (odotin hoitoa viim. syyskulle..) ja koska olen siellä jonkin sortin palstaemokin, niin jään sinnekin, mutta miksipä en kävisi täälläkin kurkkimassa :)
Hei vaan siis kaikille muillekin!
Taustani: Pillerit jätetty 04/04, hoitoihin -05, takana aika monet Clomikierrot, 2 inssiä ja kolmas jäi ovulaation induktioksi. Ainuttakaan plussaa en ole eläissäni saanut :( Kummastakaan ei ole löytynyt minkään sortin vikaa. Josko IVF antaisi vastauksia ja mieluusti sen toivotun plussankin!
Tähänkin pinoon plussatuulia ja peukutuksia kovasti!
SanniAnniina
Kiva, että löytyi lisää porukkaa. Me ollaan myös OYS hoidossa ja 45 viikolla on meidän hoidon vuoro. Nyt alkaa jännittää, kävin jo nenäsumutteet hakemassa ja aloitan ne 9.10 mutaman päivän aikasemmin mitä pitäisi mutta muuten kun ei kierto mene oikeille päiville joten käytän niitä muutaman päivän pitempään.
Nyt vasta älysin että viikko on jo 40 vk joten se 45 vk on hyvin pian.
Kysyin, että mites mun painon kanssa niin sanoivat että ei haittaa jos en kerkeä laihtua tarpeeksi, kunhan kuitenkin yritän mutta eivät käännytä ovelta takaisin, eivät kuitenkaan niin vaativia ole sen BMI suhteen, hyvä niin.
Vähän pelottaa ne sivuvaikutukset mitä voi nenäsumutteista tulla,niitä kun oli tosi pitkä lista, muta sitten vaikka kärsitään kesken en kyllä niitä jätä ellei ole ihan pakko jos nyt jotain oireita tulee.
Mutta myöhemmin sitten lisää.
Hei,
Täällä yksi lisää. Meillä on tammikuinen ivf-tyttö 2006 ja lisää lapsia haluaisimme. Tätä ennen oli 5 negainssiä ja tyttö tuli ekasta ivf:stä. Toista lasta aloitettiin Passilla josta negaa nyt toukokuussa 2007. Sitten olikin edessä sairaalan kesätauko. Uusi Ivf-hoito edessä siis.
Justiinsa tänään sain tietää aikataulusta. Viikolla 46 olisi tarkoitus olla punktio. Synarelasumut alkaa 17.10 ja eka uä-kontrolli olisi sitten 30.10. Jännittää kovasti jo kaikki tuleva, lähinnä punktio. Viimeksi se kyllä meni tosi hyvin, ei mitään kipuja. Saalis oli kohtalainen, pakkaseen jäi vai se yksi pakkasukkosatsi, mutta tuore siirto sitten toi typykän. Eli ei aina tarvitse saada ihan mahtavaa rakkula määrää, tää tuntuu olevan ihan arpapeliä koska se onni osuu kohdalle.
Tsemppiä kaikille ja jaksamista hoitojen kanssa.
Hei!
Minä myöskin haluan mukaan joukkoonne. Toivottavasti hoidot päästään aloittamaan. Punktio oli suunniteltu vko 46, mutta kun ei tätiä ole näkynyt. Nyt on kp 34 menossa. Kierto normaalisti 24-29. Kaksi testiäkin olen tehnyt, mutta selkeät negat.
Taustaa: pikkuista toivottu vuodesta 2000. Paha endo, jota operoitu kahdesti. Lapsettomuushoitoihin päästiin 2002. Tehtiin kolme inssiä, jonka jälkeen 2004 keväällä ensimmäinen ivf. Pikkuinen syntyi loppuvuodesta 2004. Heti perään halusimme sisaruksen, jota ei luonnollisestikaan kuulunut. Ensimmäisestä ivf:stä jäi pakkaseen kolme huurunenää, josta yksi selvisi sulatuksesta. Raskauduin mutta km rv 7+4. Uusi ivf aloitettiin 2006 loppuvuodesta. Raskauduin. Kaikki meni hyvin ylimääräiseen 4D-ultraan asti, rv 23+ jolloin pikkuisenen todettiin erittäin sairaaksi. Synnytin pikkuisen päivää ennen rv 24. Kevät on ollut todella raskas, ja luulin etten ikinä selviä surustani. Nyt näkyy valoa tunnelissa ja luulisin, että tämä uusi projekti auttaa minua jaksamaan eteenpäin.
Kaikesta huolimatta, elämä jatkuu...
Kuulumisia,
T-04
Eka ivf. Mulla on yksi kohta 4-vuotias luomusti alkunsa saanut lapsi. Karsin sekundaarisesta lapsettomuudesta.
ekaksi suuret pahoitteluni sinulle T, jolla oli rankka synnytys takana! Oma hyvä ystäväni joutui samaan tilanteeseen, ja vierestä seuranneenakin se on ollut todella rankkaa, saati sitten sen kokeminen! Toivon kovasti, että tämä hoito tuo teille pienen vauvan.
Tässä vähän meidän tarinaa: Meillä on kohta 11kk-ikäinen tyttö ekasta ivf:stä. Tyttö syntyi viikkoa vaille 4 vuotta sen jälkeen, kun päätimme " antaa" lapsen tulla. Yritimme clomeilla, metformiinilla, ovulaation induktiolla ja kahdella inssillä, saaliina yksi kohdun ulkoinen ja yksi alkuraskauden km. Nyt siis lähdetään uudelleen lyhyen kaavan ivf:ään nopealla aikataululla, koska minä en yksinkertaisesti tunnu ovuloivan ilman hormoneja ja lisäksi minulla on kohonnut ku:n uusiutumisen riski. Hoidoissa ollaan TAYSissa.
Tulen tällä hetkellä aikatauluissa vähän muiden perässä, mutta ehkäpä tähänkin pinoon vielä tulee joku, jolla olisi punktio samalla viikolla (47).
Toivotaan, että vuoto on ihan harmitonta ja kyytiläiset voi hyvin. Sen verran pyörähdin tuola plussanneissa, että siellä pino heinä-elokuulaisille löytyy. Käyhän muuten lukasemassa, parilla ollut vuotoa, mutta ultrassa näkyi vaavi ja syke. Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
T-04 kuulumisia jännäilen. Toivottavasti sun huominen veritesti tuo sen plussan!
Tänä päivä on itsellä mennyt migreenin kourissa. Olo ei ole vieläkään hyvä, mutta kai se on huomenna töihin mentävä. Tämäkin lukeutuu mulla näihin raskausoireisiin, esikon alkuraskaudessa olin migreenissä pariin kertaan ja yleensä noin kerta vuoteen. Onneksi jo perjantaina pääsee kurkkaamaan löytyykö ketään, en vaan jaksaisi millään odottaa.
lekkäkerttu 5+6