Miten kertoa? Ja miten reakoitiin?
Miten kerroitte isovanhemmille? Kavereille? Työkavereille? odotuksesta? Miten reakoitiin?
Kommentit (2)
varsinaisesti, on anoppi.kyseessä siis kolmas lapsemme. Odotettavissa ei taida olla riemunkiljahduksia,joten jääköön sanomatta.On varmaan jo muutenki huomannu. On varmaan jo toiselle miniälle jahkunut. Esikoisestamme oli aikoinaan ilahtunut, toisesta oli ehtinyt kuulla jo kyliltä ja tällä kertaa päätin, etten itse ainakaan kerro.
Töissä ihan normaali reaktio,siis myönteinen. oon kaupassa töissä.just keväällä jäi yks työkaveri äitiyslomalle.äskettäin toinen saikun kautta äitiyslomalle ja jos vaan pystyn, niin oon ainakin joulukuun 12.päivään .äippäloma alkais tammikuun 8.
rv 18+3
Meillä mies möläytti (baarissa) yhdelle kaverille, minkä jälkeen on saaanut ottaa vain onnitteluja vastaan. Itse ehdin kertoa vain porukoille (puhelimitse, koska nähdään välimatkan takia vain pari kertaa vuodessa). Yleisesti kaikki ovat olleet iloisia ja jopa itkeä tirauttaneet ilosta - muutama (väsynyt kotiäiti) kaveri selvästi jotenkin katkera kun en ole enää niin usein käytettävissä lapsenlikkana. Tai sitten vain ylitulkitsen.