Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestätkö vihreiden ehdokasta? Jos niin ketä?

Vierailija
23.10.2008 |

Taidan antaa ääneni Sari Näreelle 197. Toisena vaihtoehtona tuntematon Helena Hietanen 145.

Onko sinulla parempaa tietoa näistä ehdokkaista? Näre on ollut valtuustossa kolmena vuotena.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän Espoossa, ja päädyin just pähkäilyn jälkeen Taru Sarasteeseen, 82.

Vierailija
2/4 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista nyt nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään valtakunnan vaalikonetta?

Auttoi ainakin minua. En ollut aiemmin kuullutkaan joistakin ehdokkaista saati sitten tiennyt heidän ajatuksistaan. Kokeile vaalikonetta ja googleta mahdollisia omia ehdokkaita nimeltä.

Uutta verta ja osaamista tarvitaan monessa kunnassa.

Joskus vanhat patut vaan hallinnoivat, eivätkä oikeasti ymmärrä mitä tänä päivänä tarvitaan.

Muistakaa lapset, sairaanhoito sekä vanhustenhuolto. Yksityisyrittäjyyttä pitää tukea ja lapsiperheitä mutta näitä miljoonia jo omistavia, jotka vain nostavat verottomia osinkoja.

Vierailija
4/4 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään valtakunnan vaalikonetta?

Auttoi ainakin minua. En ollut aiemmin kuullutkaan joistakin ehdokkaista saati sitten tiennyt heidän ajatuksistaan. Kokeile vaalikonetta ja googleta mahdollisia omia ehdokkaita nimeltä.

Uutta verta ja osaamista tarvitaan monessa kunnassa.

Joskus vanhat patut vaan hallinnoivat, eivätkä oikeasti ymmärrä mitä tänä päivänä tarvitaan.

Muistakaa lapset, sairaanhoito sekä vanhustenhuolto. Yksityisyrittäjyyttä pitää tukea ja lapsiperheitä mutta EI näitä miljoonia jo omistavia, jotka vain nostavat verottomia osinkoja.

MAKSAVAT PÄÄOMATULOA 29%. Alle keskiverron mitä matalapalkkainen maksaa.

Vanha totuus, että rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy pitää edelleen paikkansa.