...asiantuntija selitti että maksaa sai antaa muistaakseni juuri pari kertaa kuussa. Tästä on ollut täälläkin keskustelua, eikö kukaan ole koskaan kuullut mistään suosituksista. Tämä rajoitus on tehty a-vitamiinin liikasaannin vuoksi, mutta kyllä ihmetyttää miksi esim. vauvojen jauhepuuroihin lisätään sitä a-vitamiinia, jos se on _taaperolle_ niin vaarallista. Eikä edes siitä noussut kovin suurta kohua, kun Nestlen puuroon joutui tuotannossa moninkertainen määrä a-vitamiinia.
Meillä on yksivuotiaasta asti saanut maksalaatikkoa pari kertaa kuussa sekä maksamakkaraa silloin tällöin-
...asiantuntija selitti että maksaa sai antaa muistaakseni juuri pari kertaa kuussa. Tästä on ollut täälläkin keskustelua, eikö kukaan ole koskaan kuullut mistään suosituksista. Tämä rajoitus on tehty a-vitamiinin liikasaannin vuoksi, mutta kyllä ihmetyttää miksi esim. vauvojen jauhepuuroihin lisätään sitä a-vitamiinia, jos se on _taaperolle_ niin vaarallista. Eikä edes siitä noussut kovin suurta kohua, kun Nestlen puuroon joutui tuotannossa moninkertainen määrä a-vitamiinia.
Meillä on yksivuotiaasta asti saanut maksalaatikkoa pari kertaa kuussa sekä maksamakkaraa silloin tällöin-