Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä tämä laihdutus voi onnistua, jos nyt taas nälkä?!

Vierailija
12.09.2007 |

8.30 söin aamupala, ruisleipää+kahvia ja omppu.

Reilun ½-tunnin päästä olis ruoka, mutta ihan kauhea nälkä! Olin jo menossa penkomaan kaaappeja ja etsimään jotain äkkiä naposteltavaa, mutta sain hillittyä itseni.

Voiko tuo nälkä olla psykologista? Että ennen on aina etsinyt ennen ruokaa kaapeista jotain keksiä, jugurttia,jäätelön... ja syönyt semmoisia pikkupaloja ennen varsinaista ruokaa. Voiko se olla vaan opittu tapa, vai voiko olla oikea nälkä?

Auttakaa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on närästysvaivaa tai refluksitauti tai tasan tarkkaan etenkin xylitolpurkan(kuka nyt muuta jauhaakaan) aiheuttaa hirveet poltteet, mihin auttaa syöminen, kun syöminen tasaa happoja.

Vierailija
22/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi laihduttaessa pitäisi sietää nälkää? Voit ihan hyvin syödä tukevamman aamupalan, esim. puuroa mehukeitolla + ruisleipä, päällä kalkkunaa tai vähärasvaista juustoa. Syö sitten välipala ennen lounasta, esimerkiksi banaani, rasvaton/sokeriton jugurtti tms. Sitten terveellinen lounas ja iltapäivällä taas jokin pieni välipala. Päivällä vielä toinen lämmin ruoka ja illalla vielä kevyt iltapala.

Eihän laihduttamisesta tule mitään jos on koko ajan nälkä. On ihan p...puhetta, että laihduttaessa täytyy tottua nälkään. Voit syödä paljon ja silti laihtua, kunhan syöt oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö oikein, niin se nälkä pysyy poissa ja laihtuu, kun syö vain silloin kun on nälkä.

Vierailija
24/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rutkasti kuitua aamulla. Ruispuuroa 35g, johon lisäät vehnäleseitä 5g ja pellavansiemenrouhetta 7g + vettä ja sekoita. Mikroon 3min valmistumaan. Ja makeuta sokerittomalla mehukeitolla niin on hyvää. Sitä voi laittaa vaikka reilummin sitten kun se on niin vähäkalorista. Syö hitaasti, pureskele useammin kuin mihin olet tottunut. Samalla juo paljon vettä. Sit juo vasta kahvi.

Välipalana tosiaan napostele jotain kevyttä esim. omppu, porkkanaa, kurkkua, onhan näitä vaikka mitä! Vihanneksia, hedelmiä, kasviksia tai marjoja valitse niistä. Kyllä se massu tottuu ajan kanssa kestämään lounaaseen asti.

Onnea laihdutukseen! :) Samassa jamassa on meitä useampiakin!

Vierailija
25/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää mukavasti ja todella vie nälän hetkeksi

Vierailija
26/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla ei ole ylipainoa, vaan olen se ikuinen kolmen kilon pudottaja. Olen kokeillut ihan kaikkea, jotta saan tuon kolme kiloa pois.

Olen kokeillut myös sitä, etten huolehdi siitä kolmesta kilosta, vaan syön, kun on nälkä. Söin terveellisesti, mutta söin. Tuloksena oli plus kaksi kiloa.

Olen tehnyt sen, että urheilen neljä kertaa viikossa ja syön reilusti. Tuloksena taas paino lähtenyt ylöspäin.

Minulla on ikuinen nälkä. Luulen, ettei se ole todellista, vaan näläntunnetta. Mutta tunne on, eikä siihen saa syödä.

Vierailija
27/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan se puuro pitää yleensä nälkää selvästi kauemmin loitolla kuin leipä. Suunnittele kuitenkin ateriarytmisi niin, että voit hyvällä omallatunnolla syödä noin 3 tunnin välein. Sitä ptiemmät ruokatauot yleensä hankaloittavat laihduttamista.

Laihduttaessa ei tosiaankaan tarvitse välttämättä kärsiä nälkää, mutta voi kyllä joutua hillitsemään mielitekoja. Valitset vain syömisesi huolella. Paljon proteiinipitoisia, mutta vähärasvaisia ruokia (esim. vähärasvainen liha on erinomaista). Mielihaluja varten sitten jotain vähäkalorisia syömisiä, esim. porkkanoita, viinirypäleitä tms.

Vierailija
28/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän, mutta edelleen terveellisesti ja vähäkalorisesti. HETI, kun vähänkin tuntuu, että vatsa rupeaa olemaan täynnä, niin lopeta syönti välittömästi.

Vierailija
29/29 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aiheuttaa taas insuliinin erityksen nopean nousun, mikä puolestaan johtaa nopeaan verensokerin laskuun ja nälän tunteeseen. Kokeile vähentää nopeita hiilihydraatteja ja katso, onko sillä vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän