Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupahoinvointia.. Menkat tuli kuitenkin.. Ov

Vierailija
12.09.2007 |

On reilun viikon ollut tosi öllö olo, varsinkin aamuisin. Menkat tuli kuitenkin, päivää aiemmin kuin yleensä, kesti päivän vähemmän. Voisko sitä kuitenskin olla raskaana vai mahapöpöäkö vaan? Onko kokemusta menkoista vaikka raskaana?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi