Lue keskustelun säännöt.
Aamupahoinvointia.. Menkat tuli kuitenkin.. Ov
12.09.2007 |
On reilun viikon ollut tosi öllö olo, varsinkin aamuisin. Menkat tuli kuitenkin, päivää aiemmin kuin yleensä, kesti päivän vähemmän. Voisko sitä kuitenskin olla raskaana vai mahapöpöäkö vaan? Onko kokemusta menkoista vaikka raskaana?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla