Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 pientä lasta eikä mies voi luopua harrastuksistaan...

Vierailija
11.09.2007 |

Ei ees hetkeksi. vauva nyt pieni 2kk ja huolii pelkän tissin. Ei ymmärrä kuin mua ahdistaa kun en pääse minnekään. vauva syö kun syö ja mun pitäs heti pystyä lähtemään sitten kun syönyt. Eihän se onnistu. Ihmettelee miks mua ahdistaa 4n seinän sisällä olo mutta itse ei siihen pysty. Menee harrastuksiin kuitenkin.

VITUTTAA!

Muita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ongelmahan tässä on se etten heru pumpulle eikä vauva huoli pulloa. Tänään kävin jopa 1,5h kaupoilla ja vauvalla oli nälkä kun pääsin kotiin. Vaikka lähdin heti kun söi... No sille nyt ei mitään voi.

Joo minä ainakin kaipaan edes hiukan omaa aikaa, tekis mieli jumppaan, salille tms. Mutta on vaikea lähteä kun pitäisi päästä JUST HETI kun vauva syönyt ja se ei aina miehelle sovi.

Kyllä mies saisi haraastaa kun vaan itsekin pääsisi, just sitä tasa-arvoa!

Minä en tajua sellaisia jotka ei kaipaa muuta elämää kuin kodin ja lapset ja mies menköön vaikka joka ilta. Outoa.

ap

Vierailija
2/30 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii miettiä noita asioita kun harkitsee sikiämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä houkuttaneet. Mutta lapset halusin silti vaikken haluakaan olla kotona 24/7

Vierailija
4/30 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on sellainen kummallinen käsitys, että vaikka perheeseen tulee lapsia, on heillä oikeu viettää edelleen samanlaista elämää kuin aina ennenkin.

Ei tarvitse rajoittaa harrastuksiaan tai kavereiden kanssa menemisiä.

Ja samaan aikaan äiti istuu kotona lasten kanssa aamusta iltaan, yleensä ilman autoa ja eikä ole rahaakaan tehdä mitään kivaa.

Ja sitten ihmetellään, että miksi äidit uupuvat ja pimahtavat :O

Mutta hei, onneksi sentään mies saa levätä ja rentoutua harrastuksen parissa...

Vierailija
5/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ees jumppaan voi mennä ekan puolen vuoden aikana, kun imettää!

Ei se ole kuule kuin järjestelykysymys. Ja tekis ihan hyvää miehelle olla sen pikkuvauvan kanssa ekoinakin kuukausina kahestaan, sais tutustua rauhassa ilman, että supermamit hössää vieressä.

Vierailija
6/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä omaa aikaa tarvitsee. Niin minäkin. Mies harrastaa aika paljon. Tästä ollaan käyty kiivaitakin keskusteluja. Nyt olemme laittaneet kummankin omat ajat tasan. Se on hyvä systeemi. Oletko PUHUNUT miehesi kanssa tästä?

Turha täällä on toisten väittää, että vauvan kanssa voi mennä mihin vain. No voi tietenkin, mutta se ei ole sama asia, kun jos saa mennä ihan yksin...

Vierailija
7/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vain imettää. Mutta älkää jättäkö isää syrjään, ja omiko vauvaa. Se pieni jumppahetki piristää äitiä, joten vauva isille, ja reippaasti jumppaan tai leffaan jne.

Vierailija
8/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse ole luopunut harrastuksistani missään vaiheessa, vaikka olen monta lasta synnyttänyt, miksi miehen pitäisi? Ettekö voi harrastaa molemmat vaikka yhden illan viikossa?

Vierailija
9/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ymmärrettävbää et jos imetät ni olet aika kiinni siinä vauvassa...,

Vierailija
10/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alotin silti sählyn pelaamisen taas pari kuukautta synnyttyksen jälkeen. Pumppasin maitoa pulloon, kyllä mies sitä hoiti treenien ja pelien ajan. Sai itsekin jatkaa harrastuksiaan. Ja sain minä mennä vaikka kahville kavereiden kanssa, ihan ilman vauvaakin. Tottakai menot vähenevät siksi aikaa, kun vauva on pieni, mutta meillä ne vähenivät tasaisetsi molemmilta. Kummallakin jatkuivat silti.

Pumppua peliin, tai korvikkeita sitten. Ei kannata täysimettää, jos muu elämä jää silloin elämättä. Ehkä se ei kuitenkaan ole sen arvoista.

Vierailija
11/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee nopeasti, vauva kasvaa, kohta se syö jo kiinteitä ruokia. Silloin on helpompaa jättää vauva isälle hoitoon, varsinkaan jos pieni vauva ei huoli pulloa nyt!

Vierailija
12/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on oikeus rauhalliseeen elämän alkuun, joka sisältää paljon kotona oloa. Mutta ei se tarkoita sitä, että äidin pitää linnoittautua kotiin vauvan kanssa. Vaikka äiti käytännössä paljon silloin kotona onkin, niin kyllä jokaisen on tervettä saada peri henkireikää viikossa, että pääsee edes lenkille. Ei joku vaunukävely vastaa mitään lenkkeilyä. Eli kyllä isän on joustettava sen verran, että äitikin pääsee edes lenkille, ettei kunto romahda olemattomiin.

Vierailija
13/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vauvan kanssa voi liikkua. Ja miksi et voi piipahtaa vaikka kävelylle, kun vauva on juuri syönyt?

Vierailija
14/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy harjoituksissa 4-6 iltana viikossa. Ei minua ole yhtään haitannut. Hoitaa paljon lapsia kotona ollessaan ja esim. viikoloppuisin saan nukkua pitkään. Neljän seinän sisälle en toki ole jumittunut. Lasten kanssa kun pääsee menemään melkein minnevain.

Vierailija
15/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus haluisin omaa aikaa, IHAN YKSIN! Niin eipä miehelle aina käykään mun lähtö just kun vauva syönyt. Jotain muuta aina muka tehtävä.

Ja oletko 3 sitä mieltä että miehen pitäis saada vaan mennä ja äiti aina kotona? Eikö tässä joku tasapuolisuus pitäs olla? Kyllä mun mielestä saakin käydä mutta antaisi sitten mullekin mahdollisuuden

ap

Vierailija
16/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies saa harrastaa ilman lapsia?

Vierailija
17/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän ei ollutkaan se ongelma vai mitä? Ongelma oli se että sinä et saa missään käytyä. Ota vauva mukaan ja jätä isompi isälle ja häivy paikalta. Tai jos ahdistaa ettet halua edes vauvaa niin sitte vaan lähdet, etkä välitä ukon jupinoista. Ilmeisesti hänkään ei välitä sinun jupinoista.

3

Vierailija
18/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai vaan semmonen että kaipaan ees hiukan muutakin kuin kotonaoloa. Ees vähän. Ja minä en kyllä saa koskaan nukkua, en öisin enkä aamuisin! :(

ap

Vierailija
19/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sairaslomalla hakkasi tietokonepelejä jopa 12 tuntia vuorokaudessa.

Vierailija
20/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudet vauvan kanssa imetyksenkin takia. Itse en tosin voinut kuvitellakaan, että olisin ikipäivänä voinut jättää alle puolivuotiasta vauvaa mihinkään. Onneksi ei ole koskaan tarvinnut kilpailla miehen kanssa mistään " etuuksista" . Minä ja tuntemani äidit haluavat olla vauvansa kanssa ekat kuukaudet - huiteli mies missä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme