Miesystävä on aivan rikki, kun työpaikallaan alkoi YT:t
En ole ennen nähnyt häntä tuossa tilassa. 40-vuotias mies ja hirveä pelko, että asema ja työ menee. Itki viikolla, miten elättää poikansa, jos saa lähdön. En kyllä näe siinä itse vaaraa, kun on varakas. Tuntuu jotenkin, etten edes tuntenut häntä, jos status on oikeasti noin tärkeä. Toki voi olla vaan stressin tuomaan jännitystä, mutta yllätys oli tämä.
Kommentit (14)
Itse en olisi tuollaisen kanssa. Ei osaa ajatella omilla aivoillaan, pelkkä aivopesun tulos. Säälittävää, kun työ on joillekin elämässä niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi tuollaisen kanssa. Ei osaa ajatella omilla aivoillaan, pelkkä aivopesun tulos. Säälittävää, kun työ on joillekin elämässä niin tärkeää.
No, normaalille aikuiselle työ on kuitenkin melko tärkeää. Sossupummit on sitten asia erikseen.
Työ menettäminen on oikeasti kova paikka, kun se omalle kohdalle sattuu. Ottaa aikansa siitä toipuessa.
No jos poika on alaikäinen, niin ei mies potkuja saa.
omalla työpaikalla yt menossa ja nuoret naiset kiikuttaa kilvan raskaustodistuksia hr.ään koska raskaana olevalle ei saa antaa potkuja, tai no voi antaa mutta työnantaja joutuu maksamaan isot korvaukset koska joutuu raastupaan
Tue sitä miestäsi ap. Nyt punnitaan sinun tahtoasi.
Itse toivoisin että sain potkut ja pääsisin ansiosidonnaiselle. Ei mua haittaisi parin vuoden loma töistä.
1 kerta valtiolla ottaa se koville tietty siihen kyllä tottuu T. Raksamies.
Vierailija kirjoitti:
Työ menettäminen on oikeasti kova paikka, kun se omalle kohdalle sattuu. Ottaa aikansa siitä toipuessa.
😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁
Vierailija kirjoitti:
omalla työpaikalla yt menossa ja nuoret naiset kiikuttaa kilvan raskaustodistuksia hr.ään koska raskaana olevalle ei saa antaa potkuja, tai no voi antaa mutta työnantaja joutuu maksamaan isot korvaukset koska joutuu raastupaan
Mikä ihme teoria tämä on, että lapsen ikä vaikuttaisi, saako potkut?
Vierailija kirjoitti:
Ei liity mitenkään siihen, että jos on alaikäinen poika. Ja myös raskaana olevan voi tuotannollis-taloudellisista syistä joutua irtisanomaan, kunhan ei johdu raskaudesta eikä ole kyse syrjinnästä.
Noloa