Lue keskustelun säännöt.
G: Vieläkö matkustaisit Algarveen perheesi kanssa?
11.09.2007 |
Minä en. Yleensä maailman tapahtumat eivät vaikuta meidän perheen matkusteluun, mutta tuonne paikkaan en kyllä menisi. Kummasti se media vaikuttaa ihmiseen.
Kommentit (3)
Just tultii sieltä pari viikkoa sitten. Lapsia oli mukana 3 nelivuotiasta.
Ihan kun ne nyt tällä hetkellä just siellä uskaltais kidnapata ketään, kun poliisit tosi kärppänä näinä aikoina.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kyllä ikinä jättäisi (enkä ole jättänyt) lapsia yksin hotellihuoneeseen.
jos Portugali siis noin yleensä kiinnostaisi, mitä se ei tee...