Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi viestini poistettiin? Otin pojalta pelikoneen pois kun hakkaa veljeään?
11.09.2007 |
Ei taas tajua näitä valvojia
Kommentit (2)
Nyt se lähti lopullisesti pois, jos se auttais kun ei väliaikainen poisotto kerran auta. Menee niin hermot tohon lyömiseen, sitä tapahtuu aivan kokoajan. 3v pikkuveli on ihan naarmuilla kokoajan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäinen muksu?
Meillä 7- ja 10- vuotiaalla toimii pelikielto ja nettikielto.
Ennen oli lelut kaappiin sitä ennen tutti tiskipöydälle :)