***TOUKOTUHISIJAT VK 37***
Aloitetaan uusi pino. Tehdäänkö viikkopino kun on jo aika paljon hiljentynyt? Voihan tuon vielä loppuviikolle avata uuden jos tulee liian pitkä.
Tässä linkki edelliseen pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=11218565&p=1&tmo…
Kommentit (66)
Kielo77:
Mites j4de, 72mama ja muut, jotka ovat tehneet negatestin, mutteivat menkat ole vielä alkaneet?
Kuittaan että plussa sieltä vihdoinkin tuli ;-)
Joku taisi oireita kysellä. Alavatsan nippailut/vihlonnat oli
mulla ihan eka. Pienoista väsymysta ja pahoinvointiakin on
ollut. Ihan hassuahan tässä oli se että itse oireiden perusteella
olin jo hyvin varma raskaudsta, mutta testissä näkyi vasta nyt.
Tosi kurja sweety sun tilanne, tsemppiä!
Tädin yllättämille pahoittelut, plussatuulia ensi kuuhun.
Onnittelut muille plussanneille!!
72mama
No kyllä tämä nyt varmasti oli se kemiallinen raskaus.Soitan vielä loppuviikosta neuvolaan kun lupasin sille tädille siellä.Mutta vuoto yltyi kyllä eilen jas itä tulee vähän ehkä jopa reilummin kuin yleensä mulla kuukautisten aikaan.Sitten olisin ehkä ollut vielä toiveikas jos olisi ollut jotain niukkaa vuotoa mutta runsasta on ja maha ajoittain aika kipeäkin.Kyllä tuli eilen iso itku kun mies tuli kotiin hyvä kun sain edes kerrottua että menkat tulivat kuitenkin.No tultiin miehen kanssa siihe tulokseen että onneksi meni nyt sitten kesken eikä myöhemmin jotekin vaan tuntuu helpommalta kun ei ollut vielä oikein osannut edes kunnolla iloita kun nuo testitkin oli jotenkin niin epävarmoja.Sen kyllä päätin että seuraavalla kerralla testaan vasta sitten kun menkat on ainakin viikon myöhässä ni jos välttyisi ainakin tältä kemialliselta uudestan.
Eli siirryn nyt sitten kesäkuisiin ja kohti uutta yritystä toivon niin kovasti että tärppäisi.Piinaviikko edessä vasta kuukauden päästä kun tuo kierto niin pitkä.
Mutta onnea plussanneille ja pahoittelut negan saaneille!
Terv:Sweety kp2/32-35 yk2
Ilmottaudun tähänkin ketjuun. Eli mulla nyt kp 19/28. Jännityksellä odotan että päivät kuluisivat.
Katsoin tuolta laskuristakin, että mun LA olis 30.5.2008, jos siis tästä kierrosta on tuuri käynyt. :)
Katsotaan nyt....
72mama suuret onnittelut! :D Voi kun pääsisi sun peesiisi pian!
Sweety pahoittelut! :( Tsemppiä ensi kiertoon!
Voi näitä oireita, kun niitä tulee ja menee. Päällä ei siis oikeastaan ole oireen oiretta jatkuvasti. Tänään koin taas jotain uutta, alapäässä vihloi hetken aikaa. Eipä ole tavallista tuo minulle.
Väsy kanssa on tänään, mutta heräsin monta kertaa yössä, että kai se sitä sitten on. Jotenkin on niin tylsää tämä odottelu. Ei yhtään tänään huvittaisi eikä jaksaisi edes lähteä tytön kanssa ulkoilemaan (koitankin saada miehen menemään) ja muutenkin lapsenhoitorutiinit tökkii tänään. Ainaista syöttämistä ja päikkäreiden yritystä jne. Olen varmaan aika poissaoleva, ajatukset muualla. Piristäisi se plussa kyllä tosi paljon.
*Äitillä on paha päivä*
5pv vielä testaukseen, ehkä vähemmän, ehkä enemmän. Ellen ratkea huomenna, kun on 10DPO. Ei vaan, viime kerrallakin nuo herkät 10 Aconit näytti plussaa vasta tosi myöhään. Koittaisi nyt perrr oireita tulla jo sillain kunnolla! :) Ihanaa olla kuitenkin jo 3-alkavissa numeroissa.
Aurinkoista päivää kaikille ja toivottavasti muilla iloisempi mieli!
Seiskaseiska 9DPO, kp30/25-37
72mama:lle onnittelut! Ja sweetylle pahoittelut! Näin se vaan menee toisilla tärppää ja toisilla ei.. Itse sain eilen postista testejä enkä malttanut olla testaamatta! eli negahan sieltä tuli(tosi herkkä testi) nyt kp 30/28-31. Et huomenna tai ylihuomenna täti tulossa! ja sitten siirrytään yk4 :(. Niin ja ens kierrossa ovista pongailemaan tikkujen avulla. tässävaiheessa toivois että olis aloitettu yrittäminen jo aikaisemmin olis pian kerennyt jo napata. No eipä tässä ole vielä kauan keretty yrittääkkään... Jatketaan harjoituksia
Mites Kielo millon testaat?
Älä nyt vielä lannistu! :) Viime kerralla raskautuessani sain netistä tilatulla tosi herkällä Acon 10-testillä rehellisen plussan vasta aika myöhään, oli jo menkat juuri ja juuri vähän myöhässä! Pikkusen sitä ennen tuli haamu ja sitä ennen nega. Ei montaa päivää ollut väliä testauksissa. Koita muutaman päivän päästä taas!
Nyt on iskenyt sellainen olo, että jos plussa tulee, niin on enemmän tosi ylläri, kuin että ei olisi. Oireita ei mitään. No onhan niitä ollut, niinkuin olen listaillut ja välillä jotain tosiaan tulee ja menee, mutta tälläkään hetkellä ei mitään.
Luulisi, että 9DPO jo jotain olisi, jos raskautunut olisi. Toisaalta tiedän, ettei kaikilla plussanneilla ole ollut minkäänlaisia oireita, edes ohimeneviä. Ja monella plussanneella on käynyt sama, että oireet vaan yhtäkkiä loppuvat. Kerkiäähän niitä kunnolla alkamaan sitten vaikka, kun menkkojen pitäisi alkaa. Viikkokin voi tehdä jo vaikka mitä. Ärsyttää silti :(
Täältäkin 72mama:lle onnittelut plussasta! Ja Sweetylle pahoittelut.
Itse täällä ihmettelen yhä et mitä tää nyt on ku kierto näin pitkällä eikä vieläkään oireita suuntaan eikä toiseen. Pitää vaan ootella josko huomenna tulis täti, tai jollei tätiä tule ni sit pitää oottaa jos joskus tulis jotain raskausoireita... Ovis saattoi olla vasta 31.8. tai 1.9. tai sitten viikkoa aikasemmin, limoja bongailin joka tapauksessa.
Suzie kp 37/?? (29-32?) yk 1 (milloin tää odottelu loppuu??)
Ja onnittelut 72mamalle. Päivät alkaa olla taas kohtapuoliin kasassa ja viikonloppuna on vähän viisaampi. Mitään oireita ei ole, eli en jaksa uskoa, että olisi tärpännyt tässä kuussa. Mutta viikonloppuna sen tietää. Olisihan se ihana yllätys, että tulisikin plussa..
t. Kapa kp 27/28-35 (30) yk5
Kiitos kyselemisestä. Miehellä reuma, ollut lapsuudesta asti. Nyt kevään mittaan pahenpi vaihe taas ja oli vähän tiedossa, että " myrkyt" pitää aloittaa taas. Simppoihin vaikuttaa vain sen aikaa kun ne lääkkeet vaikuttaa kehossa, mutta kun niitä saattaa joutua syömään monta vuotta.
Testejä oon tehny vaikka kuinka monta ja pikkuhiljaa plussa vahvistuu, tänäänhän on DPO 13 eli menkat tulisi huomenna. Jotenkin on kuitenkin epäuskoinen olo, että vauva olisi tulossa, vaikka oireita löytyy: jatkuva wc:ssä juoksu, oikean kyljen makuulla yököttää, itkee ihan hulluille jutuille... Samat mitkä edellisissä odotuksissa.
Harmittelut Sweety20, tavallaan pelottaa että itsellekin käy samalla tavalla.
Ja onnittelut 72mama.
seppäskä dpo13 yk3
Hei vaan kaikille vielä mukana oleville. On ollut vähän taukoa täältä ja nyt taas kun lähestyy päivä jolloin selviää miten on tällä kertaa käynyt niin tulin tänne jännittämään. Onkos tullut paljon plussanneita?
Itsellä on kovat odotukset kun se olisi niin ihanaa saada pieni käärö syliinsä. Nyt on menossa kp 25 toivotaan että kävisi hyvin tällä kertaa. Plussatuulia kaikille!
Helmeeee kp 25/24-32
Tervehdys,
Alavatsaa jomottelee oudosti (ihan siis särkee) ja siellä tuntuu jännä painontunne...olen toiveikas, olisikohan tämä jo sitä itseään :), vai tätikö siellä koputtelee? Pitää vain jaksaa malttaa, ettei ala jännäämään liiaksi. Menee pian koko elimistö sekaisin...
kp 21/29, ovis oli luultavasti jo kp 13 kieppeissä. Pitkä piina vielä edessä.....
Onnea plussanneille! Pahoittelut negan testanneille. Peukut pystyyn piinailijoille!
Kanelisokeri
PLUSSA! PLUSSA! PLUSSA!
Just testasin ja plussa tuli :D Oi joi joi olen niin onnellinen ja ihan sekaisin! Joskus tuossa 20.5. tienoilla meille siis tulossa toinen lapsi jos kaikki menee hyvin :)
En nyt osaa muuta kirjoittaa kun olen niin pihalla :/ Onnittelut 72mamalle! Ja Seppäskälle; kyllä se sullakin plussa on :)
Kielo 30/28-35 yk3 muuttuu nyt rv 4+2 (????)
Onnittelut, ja ilmeisesti aika sama laskettu aika...
Onnea Seppäskä ja Kielo77! Voi kun voisin sanoa samaa, että onnasi tällä kertaa, mutta kun ei. Täti tuli tänään. Niin että kesäkuun vauvaa sitten. Opin onneksi nyt paljon kehostani edellisellä kierrolla: eka kerta, kun tuli tutuksi limat, nupukat, lämmöt, ovisajankohta, luteaalivaiheen pituus jne. Eli paremmin eväin nyt uuteen kiertoon.
Menkkani synnytyksen jälkeen ovat olleet 25pv, 37pv ja nyt 30pv, joten kiva, jos alkaa normalisoitumaan kierron pituus. Mukavaa myös, että täti tuli kunnolla heti, eikä yhtä päivää kulu tuhrutteluun :)
Seiskaseiska kp1/25-37, yk2 (pidän edellistä yrityskertaa sittenkin ekana yrityskertana, kun sitä edelliset 2 eivät kyllä vaikuttaneet yritykseltä yhtään sen enempää, kuin koko synnytyksen jälkeinen aika, 2v., kun ehkäisyä ei ole ollut.)
Onnea seppäskä ja Kielo77 \o/
Itsellä ei ole juuri mitään oireita, alavatsan outo painon tunne korkeintaan.
Olisihan se jännä jos olisi nyt tästä kierrosta tärpännyt, juuri kun on saanut työasiat kuntoon ja hammasremonttikin edessä niin tietenkin se silloin onnistuu ;) No oli miten oli onnellinen olen jokatapauksessa. Olo on mitä mainioin ja elämä maistuu \o/
lastwish kp21/25 yk 8
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Jatkan matkaa kesäkuisiin, joten unohtui tietty tsempit kaikille jäljellä oleville toukokuisille jännääjille! Älkäähän seuratko minua! Käsky! ;)
onnittelut plussasta! Seiskaseiska, pahoittelut tädistä! Yritän olla seuraamatta sua... Mut kun ei vaan oo mitään tuntemuksia, ei tädistä eikä muustakaan. Pitää vissiin odottaa viikon verran eli jollei ala silloinkaan menkat ni sitten uutta (3.) testiä hankkimaan... Meidän kuopuksen raskautta ku muistelen ni oikeestaan niin myöhään mä testasinkin ku ovis oli ainakin viikkoa aikasemmin eli eipä tässä mikään kiire vielä...
Suzie kp 38/29-32(?) (ovis oli ehkä kp 18, tai myöhemmin, negat testattu kp 33 ja 35, labran nega kp 36)
Tulin kirjoittelemaan kuulumisia kun ei nukuta :/ Olen yrittänyt pitää vähän etäisyyttä tähän palstaan, ettei mene kuumeilu aivan hulluksi. Täällä on piinailu meneillään, kp 29/28-35 kunhan vuorokausi vaihtuu.
Omaa napaa sen verran, että nyt vuorokauden verran on ollut juilimista alamahalla ja pientä painontunnetta. Tuntuu, että menkat voi alkaa milloin vaan :( Voihan nuo tietysti olla raskausoireitakin (niin kuin esikoiselta oli), mutta on kyllä niin pms-olo päällä, että saapa nähdä... Jännittää kovasti!
Onnea plussanneille! Ihanaa!
Teitkö Seppäskä uuden testin? Saanko udella, älä vastaa jos et halua, mutta tuo lääkitys, joka miehellesi aloitettiin, tuhoaako se " simppakyvyn" lopullisesti? Vai sen aikaa kun lääkitys on päällä? Otettiinko pakkaseen simppoja? Toivottavasti saisitte nyt sen pikkuisen teille!
Sweetyllä harmillinen tilanne siellä :( En nyt halua turhia toiveita nostattaa, mutta tiedän kyllä pari ihmistä, joille on tullut parit menkat vaikka ovat raskaanakin. Joten voisit testata vielä..? Halit sulle!
Toivottavasti kikka-kakkosen haamut siitä selkiytyvät. Varovaiset onnittelut sinulle!
Pahoitteluni teille neganneille ja kesäkuisiin siirtyneille :(
Seiskaseiskalla kuulostaa olevan lupaavia oireita. Toivottavasti tulee plussa! Milloin testaat? Jaksatko odottaa vielä viikonloppuun? Mulla oli tarkoituksena odottaa ensi maanantaille jos ei ala, mutta en tiiä voinko odottaa. Ollaan to-su mökkeilemässä ja joko testaan to aamuna tai sit menee ma aamuun. Kummittelee kyllä kovasti testi tuolla kaapissa! Niin ja, köh, äärimmäisen tutulta kuulostaa tuo sun kiukkukohtaus lasta nukuttaessa *nolona* Jonkun kerran tullut äristyä sisäänpäin täälläkin :)
Mites j4de, 72mama ja muut, jotka ovat tehneet negatestin, mutteivat menkat ole vielä alkaneet?
Entäs muut piinailijat? *huhuu* Mikä on fairytalen tilanne?
Kielo 29/28-35 yk3 (vuorokausi vaihtui tässä kirjoittaessa ;))