Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta palattu ja olipas ikäviä uutisia täällä heti luettavana :( Suuri osanottoni kaikille joukosta tippuneille, _tiedän_ mitä käytte läpi koska myös minulla yksi km takana. Surkaa rauhassa ja koittakaa olla välittämättä toisten ihmisten tyhmistä kommenteista koska usein he eivät vain tiedä miten suruanne käsittelisi...

Täällä olo on edelleen ihan ok, aamupahoinvointia ei oo edelleen mutta iltaisin se jatkuva kuvotus. Ärsyttää kun koko ilta menee nieleskellessä eikä mieskään saa musta mitään seuraa kun tiuskin vaan turhastuneena. Mutta eiköhän tämä kk:n sisään helpota, toivottavasti ;) Mun maha on kanssa tosi turvonnut, farkkuja ei pysty kiinni pitämään ollenkaan mutta onneks muutamat suorat housut on ok. Äitiysvaatteisiin en vielä halua siirtyä kun kukaan ei ees raskaudesta tiedä. Ekaan neuvolaankin vielä 3 viikkoa ja ultraan 4 joten malttia pitäis jostain saada. Täällä Ruotsissa on sellainen tapa että neuvolaan ei mennä ennenkuin rv 12 koska ei kaivata " turhia" käyntejä. Eli siis keskenmenojen takia eivät kirjaa ihmisiä neuvolaan kuin vasta sitten kun riskit on jo pienemmät. Karua tavallaan mut kun resurssit on mitä on...

Mähän olin työporukan kanssa reissussa viime viikolla ja kyllä moni kyseli olenko raskaana... Kielsin ihan pokkana kaikille kun tuota km-taustaakin jo on. Tiedä sitten kuinka moni uskoi kun tosiaan maha on niin turpeena. Mutta olo oli reissussa tosi hyvä, tais ilmasto sopia mulle :)

Kuinka monelle ootte muuten jo raskaudesta kertoneet? Meidän ei tiedä kuin paras ystäväpariskunta, ei ees kummankaan vanhemmat. Odotellaan ultraan asti...

Emmis rv 8+0

Vierailija
2/38 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

En ole jaksanut hirveesti kirjoitella tänne, kun juuri mitään ei tapahdu. Eli, joo, vatsa kasvaa ja olo on odottava, mutta eka nla on vasta viikon pääsä maanantaina ja pohdintojen jälkeen päätettiin ettei ultrata ennenkuin sitten np-ultrassa, joskus lokakuun alussa.

Eilen oltiin perheenä kylässä ja sinne sattui samaan aikaa viime huhtikuussa syntynyt pieni mies 5kk. Miehen kanssa katseltiin vuoroin toisiamme ja vuoroin vauvaa ja molemmat miettivät että vuoden päästä ollaan sitten tossa tilanteessa. Ja hirveen vaikeeta on pitää tätä salaisuutta, mutta päätettiin että kerrotaan vasta sitten ultran jälkeen tai aikaisintaan, jos viikon päästä nlassa saadaan sydänäänet kuuluviin. Mun pikkusisko tietää, ja sekin valittelee kun ei voi esim. meidän äidille mitään kertoa.

Mulla oli ekasta lapsesta toi maidon eritys kohtuullisen runsasta, ja kuinka ollakkaan eilen kun tultiin kotiin oli rintsikat sisäpuolelta läikikkäät. Onneksi on hyvät toppaukset, olisi ollut kohtuullisen vaikea selittää märkiä läikkiä paidassa. Muutenkin muutokset rinnoissa on melkoset jo nyt, mieskin kommentoi hinkkejä. ;))

Muuten tuntuu että oon jo paisunut melkoisesti. Toisaalta kyseessä voi olla jatkuvan syömisen mukaan tuomia iloja. Mutta kun olen ajatellut että en kerro töissä ennenkuin lokakuun puolenvälin jälkeen, mietin että noinko sen pystyy pitämään piilossa sinne asti. Toisaalta ekasta olin reilusti yli 20 vkon ennenkuin kerron silloiselle työnantajlleni. Mutta vaatetuskin siinä työssä oli toisenlainen.

Mutta viikonalkuja kaikille ja kertokaahan nla terveisä kun niitä alkaa tulemaan.

pibii + atomi 9+jotain vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin ruotsia asustelet? Minäkin olen ruotsalainen:) Asumme pikku tuppu-kylässä lähellä södermanlandissa.

Me ei olla kerrottu vielä kovinkaan monelle, koska mulla takan 2 km:ää peräkkäin ennen tätä:( Nyt toiveikas olo kun neuvolassa ja ultrassakin käyty. Sydän jo sykki ja kaikki näytti olevan kunnossa rv 8+1. Nyt meneillään 10+5...mutta silti vielä epäusko ja paniikki iskee välillä. Pikkuhiljaa olen alkanut kavereille kertomaan. Kummasti karsii nuo km kokemukset siitä kertomisen innosta.

Terveisin Elisabeth

Vierailija
4/38 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kärkeen pahoittelut Gayalle ja Annikalle. Pahamieli on minullkain teidän puolestanne. Voimia!

Itselle ei kuulu mitään erikoista. Kutsua npultraan odottele. Se pitäisi olla ensi viikolla. Jos siinä kaikk vaikuttaisi olevan kunnossa, niin sitten sallin itselleni jo hieman rauhoittua ja opikeasti alkaa odottaa tätä vauvaa.

Perjantai ja viikonloppu meni siis täällä vatsataudissa ja 39 asteen kuumeessa. ei kauheasti siis tullut levättyää. Onneksi meni tauti sentään parissä päivässä ohi.

Hyvää alkanutta viikkkoa kaikille.

Jo-an rv 10+ eiku siis 11 tasan

Vierailija
5/38 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu, ja mulla on tylsää. Tietty siivottavaa olisi vaikka millä mitalla, mutta on tämä oma aikakin tosi tarpeen ;)

Pahoittelut Annikalle! Niin äkkiä se tilanne muuttuu :(

Jo-anko se kirjoitteli ennen mua? Hurjasti viikkoja jo sulla! Itse tulen loppukuulaisena reilusti perässä.

Enpä tässä ihmeempiä osaa turista. Iltapäivällä lähdetään treffeille tapaamaan esikoispojan aikaisia pinokavereita. Vaikka tuo esikko on jo reilu 2,5 vuotta, niin silti kirjoitellaan edelleen näiltä sivuilta alkunsa saaneessa yhteisössä ja vieläpä aktiivisesti!

Ninnu ja sarvikuonokolmonen rv 7+4

Vierailija
6/38 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaya ja Annika: Olen tosi pahoillani puolestanne! Kovasti jaksamisia teille molemmille ja onnea uudelle yritykselle sitten, kun se on ajankohtaista! Hali!

Tosiaan, pelottavaa, kuinka nopeasti tilanne muuttuu... Tuo on juuri se syy, miksi en ole vielä " täysillä raskaana" , vasta np-ultranjälkeen uskallan huokaista, siis jos kaikki siellä masussa on hyvin.. Onneksi ultra on jo torstaina, eipähän tarvitse kauaa jännittää.

Omassa olossa ei ole oikeastaan mitään kertomista, paitsi että se naaman kukkiminen on todellista täälläkin! Toivottavasti pian menee ohitse! Ei ennen oo tätäkään oiretta ollut ollenkaan!!! Niinkun ei pahoinvointiakaan. Siis ihan erilainen raskaus, kuin aiemmat!

Pikkumiehellä on viikonloppuna 1-vuotissynttärit! Sitä on hulinaa sitten tämä viikko siivollessa ja tehdessä tarjoiltavia. Sukua pukkaa paikalle taas sellaset 30 henkilöä!!! Meillä on turhan edes ajatella järjestävänsä pieniä synttäreitä!!! No ihan kiva juttu kuitenkin!

Mukavaa tätä viikkoa kaikille!

Niina

Vierailija
7/38 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui raskausviikot edellisestä, eli niitä kasassa 10+5

Niina

Vierailija
8/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy jotakin viestiä laittaa, kun oltiin tiputtu niin vallan alas, että lähes vaivutaan unholaan.

Taitaa olla meilläkin tämä alkuraskaus sen verran hiljaiseloa, että eipä plajon kerry tuota uutisoitavaa. Nooh, kohta saatte alkaa kertomaan ultra kuulumisia, kun alkavat nuo viikot pian näyttää niin plajon, että npultrat tulevat ajankohtaisiksi. Mulla on muuten tuo eka ultra ensi viikon maanantaina. Huih, vähän jo jänskättää .... mitä sieltä löytyy/löytyykö mitään.

Jos saadaan tuolta ultrasta iloisia uutisia niin sitten kerrotaan jo tulevasta vauvasta useammille immeisille ja ainakin perheen esikoiselle. :)

Kauhiasti kaikki ovat siivoamassa, millä ihmeellä mie saisin itseni motivoitua tuohon siivoushommaan. Ei nappaa ei yhtään, vaikka kämpää kyllä näyttää tasan siltä, että ei ole viime aikoina imuri pörissyt. Hmph, siivous ei todellakaan kuulu mun lemppariharrastuksiin.

Tällä hetkellä mun laskettuaika neuvolan tätin mukaan on siis 31.3, mutta tiedän sen olvan myöhemmin huhtikuulla kierron pituudesta johtuen. Täällä huhtikuisissa siis sitkeilen. Katsellaan josko ultrassa tuo päivä tarkentuisi ja päivitän sen sitten vasta tuonne esittelyyn ..

Hyvää tiistaita hipuille!

Jo-an 11+1

Vierailija
9/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyä tässä hiukan. Niin, mulla tuo la olisi 27.4, tosin saattaa tarkentua myöhemmäksi kierron pituuden heittelystä johtuen. Nyt siis olisi 7+2 menossa...

Eilen kävin alkuraskauden ultrassa ja parin vkon päästä uudestaan, jotta saatais oikea la aikaiseksi. Olen täällä taustaillut ja seuraillut keskustelua jo pari vkoa, mutta nyt uskaltaa vasta ääneen (ainakin melkein ;)) jo kertoa raskaudesta, kun eilen nähtiin, että raskaus on kohdussa ja pienen pieni sydämen läpätyskin sieltä sikiöpussin ja ruskuaispussin keskeltä löytyi.

Odottelen siis kolmatta lasta, aikaisemmat syntyneet 01 ja 05, norm. alatiesynnytykset, ja tyttöjä molemmat, joten nyt jännityksellä odotellaan vieläkö perheen akkavalta vahvistuu!

En ole vielä ollut neuvolaan yhteydessä, kun en viitsi vielä töissäkään asiasta touhottaa, odotellaan vielä hiukan. Seuraavalla ultrakäynnillä lääkäri lupasi tehdä neuvolakortin yms. Soittelen sitten ja varaan terkkarille ajan. Pienessä kunnassa on vain jotenkin niin hankalaa pitää tällaisia asioita salassa, äitiysneuvolakin kun on erikseen kuin lastenneuvola jne. Emme halua miehen kanssa vielä asiaa julistaa, voihan sitä vielä kaikenlaista sattua.

Mulla viime vko meni sairaslomalla flunssan ja poskiontelotulehduksen käsissä, nyt sitten pahoinvointia ja alkuraskauden väsymystä. Olis niin kiva vaan maata pötkötellä peiton alla sohvalla, mutta, mutta, lapset ja koti vaativat oman huomionsa... Tosin villakoirat jo viilettää meidänkin lattialla - imuri ei ole itsenstään hommiin ryhtynyt...

Eiköhän tämä olo tästä hiljalleen parane, onneksi ei kuitenkaan hurjemmaksi vielä ole mennyt.

=)) Pahnu

Vierailija
10/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy silti kuulumisia kirjoitella, että pysyy mukana jutuissa.

ANNIKALLE ensin halit! Ikävää, että kävi noin. Toivottavasti seuraava sujuisi onnellisesti loppuun asti -sitten kun sen aika on.

Mä sain sitten vihdoin aikaiseksi itsestäni sen verran, että varasin itselleni ekan neuvola-ajan. On sitten ensi viikon tiistaina. Eihän siellä mitään oikeen muuta tehdä, kuin täytellään niitä tietoja, mutta on sitten sekin käyty. Enemmän kyllä ootan sitä, että pääsen varaamaan ajan siihen np-ultraan! Mutta siihenkin on ilmeisesti reilu 4 viikkoa vielä :(

Mulla ei pahemmin naamassa ole mitään, mutta jos jotain hyvää voi itsestä sanoa niin se, ettei finnit ole koskaan ollu mun kiusana. Mutta sitten taas sen tillalla on tämä psoriasis... Onneksi nyt on taas häviämään päin nuo kaikki läiskät, niin ei tarvitse ihmisten kartella kassajonoissa :)

NIINAlle piti myös sanoa, että meilläkään ei mitään synttäreitä juhlita pienimuotoisesti. Meillä kun asuu samalla paikkakunnalla mummit ja mun sisko perheineen, niin kyllä sitä aina oletetaan, että kakkua on tarjolla. Oli sitten kyseessä aikuisten tai lasten juhlat ;) Mutta kivahan se kuitenkin on, että käy vieraitakin. Meillä taas alkaa kohta tuo juhlarumba, kun joka kuukausi on jonkun synttärit ja sitten joulu siihen päälle..... Että pelkkää kakun syöntiä tiedossa...

Ekaa kertaa mulle tuli nyt mieleen, että kannattaisikohan hankkia KAKSOSTEN RATTAITA? Näille nuorimmille kun tulee sitä ikäeroa vain 1v6kk, niin olisi kai helpompi sitten liikkua, kun saa molemmat kyytiin. Onko kellään mitään kokemuksia, että onko ollut käytössä vaan olisiko ihan turha hankinta? Kun auto kuitenkin on koko ajan käytettävissä, että varmaan kauppareissut tehdään niin. Mä en ainakaan enää jaksa tälle porukalle kantamalla tuoda kotiin sitä hirveää ruokamäärää ;)

Mutta nyt taas palattava työn touhuun..

Tuittuli rv7+5

Vierailija
11/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla oli ikäeroa 1,5 vuotta ja mä en olisi tullut mitenkään toimeen ilman kaksostenrattaita. Ensimmäinen lapseni oli vielä itsekin vauva eikä todellakaan jaksanut kävellä tai seistä pitkiä matkoja. Seisomalauta ei siis meillä tullut tuolloin kysymykseen. Minä kyllä voin suositella kaksostenrattaita. Ovat nykyään jo melko kevyitä ja siroja:)

T. Elisabeth

Vierailija
12/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannan korteni kekoon tähän pinoon, vaikka ei tässä mitään ihmeitä ole tapahtunut. Koko rskauskin tuntuu vielä niin epätodelliselta ettei sitä oikein uskalla ees kirjoitella mitään. No kai tämä nyt ens tiistaina sitten varmistuu, kun on eka neuvola, sillon mulla on ehkä viikkoja 10 ehkä ei. Luulis siellä nyt silti jo sydämen lyövän, jos siellä eloa on. Mulla naama kukkii myös mikä on todella raivostuttavaa. Eilen ostin uutta rasvaa, jos se vaikka vähän auttaisi tähän lärviin. Maha ei ole kasvanut, muuta kuin läskiä. Kuvotus alkaa olla ohi. Makeaa mun ei tee mieli mikä onkin ihan positiivista, mutta kaikkea suolaista voisin kyllä syödä. Ja tuokin suolasen nälkä tarkoittaa lähinnä leipää ja ihan oikeeta ruokaa. Se ei nyt niin kamalan paha ole, jos tulee päivässä syötyä pari palaa enemmän ruisleipää kuin yleensä.

Kamala lukea noista keskenmenneistä raskauksista. Kauheesti voimia sen kokeneille, ketkä täällä nyt enää jaksaa näitä odottavia lueskella. Se on varmasti aivan kamalan rankka paikka.

Mä taidan tästä taas vetäytyä taka-alalle ja kertoilen sitten ensi viikolla mitä neuvolassa sanottiin.

Vierailija
13/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein paljon jaksamisia Gayalle ja Annikalle. vaikea ymmärtää mitä käytte läpi just nyt. toivottavasti paranette molemmat pian, ettei tule mitään enempiä ongelmia. vaikea oikein keksiä mitään sanottavaa. :(

tänne ei kanssa kuulu oikein mitään. viikonloppu oli tosi hektinen ja tyttö onkin nyt nukkunu pari yötä aika rauhattomasti. johtuisko sitten siitä.

ens perjantaina olis tarkotus mennä neuvolaan niitä sydänääniä kuuntelemaan, josko vaikka kuuluisi jo. jännittää jo nyt... onneks on aika kiireinen viikko, että menee varmaan aika aika nopeesti. :)

joku kyseli kaksostenvaunuista. mulla ei siis ole niistä yhden lapsen vanhempana minkäänlaista kokemusta, mutta ajateltiin kyllä kanssa hankkia sellaset. meille ikäeroa tulee vuosi ja 9 kk:tta. muistelisin, että veljellänikin oli aika pitkään käytössä kaksostenrattaat, vaikka heillä ikäeroa lapsilla on yli 2 vuotta. mutta siis, suositelkaa vaan ihmiset jos tiedätte hyviä malleja. ajattelin vähän ehkä jotain, missä olis kääntyvät etupyörät, mutta saa nyt nähdä. ajattelin että josko ne olis hiukan kätevämmät.

eipä tässä muuta. täytyy mennä. t.VadelmaMama

Vierailija
14/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutistukset ja voimia Gayalle ja Annikalle!

Tännekään ei mitään uutta juuri nyt. Odottelen vaan, että aika kuluu! Koko viikonloppu oli ihanaa häkellystä koko perheessä, kun kerrottiin tuleville isovanhemmille ensimmäisestä lapsenlapsesta. Ne tuli niiiin onnellisiksi, että. Silti koetetaan ottaa vielä rauhallisesti ja odottaa vaaralliset viikot ohi, ennen kuin liikaa hihkutaan.

Minäkin jännitän, millon töissä huomataan ihan vaan mahan koon perusteella. Jos se ei ole kasvanut, niin ainakin turvoksissa oikein kunnolla. Voi vaikuttaa sekin, että olen yleensä mahan kohalta litteä, vaikken sitten muista kohdista olekaan :)

Kukas se kyselikään, otetaanko äitiyspakkausta. Ensimmäistä kun oottelen, ootan myös pakkausta hirveän innokkaana! En malttais oottaakaan päästä hypistelemään... Muuten ei vielä mitään hajua, mistä mitäkin hommaan, eikä edes, mitä pitää hommata :)

Mukavaa viikonalkua! Niin, ja tervetuloa pahnu!

Gota

Vierailija
15/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..me hankittiin brion kaksostenrattaat, kun esikoisen ja toistaiseksi kuopuksen välille ehti kertyä ikäeroa 1vuosi ja 2kuukautta. Ei puhettakaan että lapsoset olisi muuten saanut liikkeelle yhtäaikaa..kauppaan,asioille,perhekerhoon yms. kun esikko käveli haparoiden ja nukkui samaan aikaan vaavin kanssa.Paras ostos itkuhälyttimen lisäksi. Nyt pojat viedään mm.päiväkotiin vieläkin rattailla.Ovat siis 3v ja 5kk ja 2v ja 3kk...ja keväällä saa 2 nuorinta jatkaa rattaissa (jos saadaan siis elävänä tämä huhtivauva syntymään).Esikko onkin jo onneksi innostunut pyöräilemään vierellä.

Äitiyspakkausta en ottanut kakkosta odottaessa kun tuo ikäero jäi niin pieneksi, tuntui että kaikki vaatteet oli hyllyssä lähes käyttämättöminä ihan 60senttisiä potkareita myöten esikoisen jäljiltä. Ja poika kun toinenkin oli niin värimaailmakin oli sopiva.

Nyt sitten olen ajatellut päivittää vauvatarvikkeita ja ottaa pakkauksen.Ja taas on sellanen poika olo että muita isompia hankintoja ei tarvitse tehdä..( ja jos tyttö olisikin niin ei muuta kuin siskon tyttöjen vaatteet kiertoon).

-klematis-ja pojat ja pikku-ukko

Vierailija
16/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tännekään kovin kummosia kuulu. Ajattelin jo pahoinvoinnin helpottaneen, vaan niinpä sitä piti taas halailla pönttöä eilen ja tänä aamuna:(( Laiskotus senkun jatkuu, aina kun virtaa löytyy( ei kovin usein) pitää tehdä kaikenlaisia hommia ihan simona, eihän sitä tiedä milloka se seuraava virtapiikki tulee!!

Tällähetkellä on tosi epätodellinen olo tästä raskaudesta, siis onko siellä masussa ketään ja ollaanko siellä kunnossa. Kauheeta tuskaa ootella vielä yli 2 viikkoa ultraan:(( Mites se muuten toi np-ultra tehdään, alakautta vai vatsan päältä? Viime kerrasta ei oo kun 3 vuotta, mutten millään muista.

Äitiyspakkauksen ajattelin tällä kertaa ottaa. Ekalla ja tokalla sen otin ja viimeksi en. On se vaan niin ihanaa päästä niitä pikku vaatteita sitten hiplailemaan:))

Vaan eipä tässä muuta kuin kivaa illanjatkoa kaikille!

Tuija+ pikkuinen rv 10+4(toivottavasti)

Vierailija
17/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hippuseni ei pysynyt matkassa, vaan meni kesken viime sunnuntaina rv 7+2. Oli kyllä yllättävän kivuton ja nopea kokemus, ainakin kun vertaan aiempaan keskenmenooni, joka oli ennen esikoisen syntymää.

Toivon teille muille onnelista odotuksen jatkoa, perästä tullaan vielä!

T. Murmeliäiti

Vierailija
18/38 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukan kanssa teille tässä kirjoitellaan kahteen pekkaan. Yleensä tämä pikkuihminen vetää tähän aikaa jo sikeitä, mutta nyt näyttää virtaa löytyvän taas, vetäs tosi pitkät päikkärit ulkona vaunuissa päivällä. Onneksi itsekin on IHAN pakko valvoa ja katella BB:tä, ettei vaan jää mitään näkemättä...:D, joten nukkumaan en ole itsekään ihan heti menossa.

Murmeliäidille pahoittelut! Kovasti jaksamisia sinulle ja onnea mahdolliselle uudelle yritykselle!

Kaksostenrattaista: Kyllä, meille hommataan sellaiset! Ikäeroahan näille pienemmille tulee vain se 1,5v, joten ei taida tää pikkumies vielä silloin jaksaa kovin pitkiä matkoja tallata.

Np-ultrasta: Meillä täällä se tehdään ainakin sekä ala- että yläkautta. Alakautta kuulemma siitä syystä, että sikiö on vielä niin pieni ja siten päästään " kurkkaamaan" lähempää, sanoi eräs mieslääkäri viime kerralla :)

Eipä tässä tämän ihmeempiä, illanjatkoja kaikille!

Niina rv 10+6

Vierailija
19/38 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen ensimmäinen lääkärineuvola, jossa lääkäri sai kohdun kasvun mukaan viikkoja kasaan 7-8. alkoi hieman jännittämään jos kehitys on pysähtynyt.. ultraan mennään reilun parin viikon päästä, että siellä sitten näkee onko jokin vialla. muuten lääkäri sanoi kaiken olevan kunnossa. onko teillä muilla kokemuksia tälläisesta?

voimia ja jaksamista kaikille tippuneille hipuille <3

t.Ufa (8+6)

Vierailija
20/38 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmeliäidille pahoittelut täältäkin! Tämä alku on kyllä tosi rankkaa, kun ei yhtään tiedä, kuinka tulee käymään.

Mulle tehtiin viimeksi NP-ULTRA sekä että. Ensin siis alakautta, mutta vaavi oli niin huonossa asennossa, eikä suostunut kääntymään, joten otettiin sitten lopulta vatsan päältä. Eivät muuten olisi saaneet kuvattua aivoja yms... Mutta siis selkeämpiä kuvia tulee alakautta, kun tosiaan pääsee kurkkaamaan lähempää ;)

BB:stä tuli muuten mieleen, että me nyt sitten otettiin se 24/7, mutta ihan vain sen takia, kun Sonera tarjosi sen ilmaiseksi kaapeli-asiakkaille, joilla on maksu-tv... Isäntä oli ensin sitä mieltä, ettei sillä mitään tee, mutta näyttää se sitä vähän väliä kurkkivan ;) Ja kun päivisin on paljon kotona, niin ehtii sitä katselemaankin. Mä en taas iltaisin tällä hetkellä jaksa yhtään mitään joten tuo telkkarikin jää kyllä tosi vähälle. Tietyt sarjat täytyy kuitenkin katsoa, esim. torstaina alkaa taas House..........

Omassa tilassa ei mitään uutta olekaan, sama iltaa kohti paheneva pahoinvointi jatkuu, yöks..

KAKSOSTEN rattaista vielä, kumpikohan olis parempi, sellaiset joissa lapset vierekkäin vai sitten peräkkäin? Mulla ei ole näistä mitään kokemusta ja kaikkea mahdollista kyselen...

Tuija rv 7+6