Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lestadiolainen vastaa kysymyksiinne! =)

Vierailija
09.09.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. ortodoksi ja helluntalainen.

Ehdin olla työelämässä ja opiskella ennen kuin menin naimisiin, ja en toki ole unohtanut työelämää vielä ;) menen töihin kun on sellainen tilanne. Olen käynyt lukion, valmistuin ylioppilaaksi ja sitten opiskelin ammattiin vielä.

Vierailija
22/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän meitä on kaksi. En tiedä, tunnetaanko, enkä viitsi tässä sanoa muuta kuin että olen itse vuosimallia -80. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. ehkäisevät, käyttävät alkoholia, katsovat telkkaria jne

Vierailija
24/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee linkittäminen kielletty tässä ryhmässä...

Vierailija
25/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää siis kirjoittaa uudestaan kun ei onnistu, hetki menee. jos tämäkään nyt tuli näkyviin -ap

Vierailija
26/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten osa synnyttää sektiolla ja sitten kohtu ohenee ja lääkäri vaikkapa kieltää, ettei lisää lapsia voi tehdä, koska pahimmassa tapauksessa molemmilta voi mennä henki...Saatteko tuollaisessa tilanteessa käyttää ehkäisyä?

Vierailija
27/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia on hyvin arka ja vaikea kysymys ainakin itselleni. Olen kokenut vaikean masennuksen, mutta hakeuduin hoitoon, eli terapiaan ja sain lääkityksen. Kummastakin oli minulle todellakin apua. Olin ennen suhtautunut terapia asiaan hieman varauksella, mutta yllätyin kovasti. Minun ei tarvinnut hävetä käyntiäni siellä. Sain todella ammatti- ihmiseltä apua. ja luottamus ja itsetunto koheni... Ilman tukijoukkoja, kuten lähimmäsiä ystäviäni ja rakasta miestäni en olisi selvinnyt ja saanut rohkeutta mennäkseni terapiaan. Masennus on sellainen asia joka täytyy ottaa vakavasti ja hoitaa kuntoon, menemällä ammattiauttajan pakeille.

Masennus on sellainen asia jota ei saa halveksua ts. masentuneita ihmisiä ei saa kohdella kaltoin ja pitää hulluina. On elämän tilanteita ja tapahtumia jotka voivat laukasta masennuksen ja siksi on terapia jossa saa asiat purkaa ja käydä läpi ammatti- ihmisen kanssa, saa apua, terveen ajattelutavan, mielen. Elämänilon. Jokainenhan tietää mihin masennus voi johtaa jos sitä ei hoideta. Korostan että olkaa ystävät, tuttavat jne tukena masentuneelle ihmiselle ja ihminen jaksaa elää ja turvautua hoitoon ajoissa. Masentuneet ihmiset ovat itselle samanarvoisia kuin muutkin joita ei pidä halveksua.

Vierailija
28/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa sekavasti ja toistoa tekstiini.

mutta koittakaas saada jotain selkoa....yritin kovasti vastata jo aiemmin mutta ei onnistunut , ja asia karkasi mielestä mitä aioin kirjoittaa. :(

ap

Vierailija
29/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...karkasi

Vierailija
30/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt vastata kaikkiin... mikä on jäänyt huomaamatta?

lapsensaanti asiaan ja siihen liittyvät terveysriskit.

jos minulla olisi kysyinen tilanne että lääkäri sanoisi että enää ei voi saada lasta, muuten menehdyttä molemmat. Kunnioitan lääkäriä ja itseäni sen verran että oman terveyteni uhatessa, poistattaisin kohtuni. Sulaa hulluutta leikkiä terveydellä. Siinähän tuo " ehkäisy" tulisikin sitte ikuisesti. Tämäkin on hyvin vaikea asia kirjoittaa esille... mutta tätä mieltä olen itse.

-ap

Vierailija
31/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kreationismi

Vierailija
32/32 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleehan tuota käytyä päivällä välillä lukemassa av:ta. Jos joutaa.

muutama minsa menee..empä oo kelloa seurannut. Illalla on enemmän aikaa nörttäillä. Nyt olen ollut ennätyspitkään av:lla. :D mutta kohta lopetan... Entä itse? :)