Lue keskustelun säännöt.
Siis voi hyvä reima sentään!
08.09.2007 |
Mikä ihmeen reima urveltaminen täällä on joka ilta? Onko toi vaatemerkki aiheuttanut jollekulle niin pahoja traumoja, että täytyy tällä hetkellä joka ilta käydä täällä aiheesta urveltamassa. Sitten kun vielä aloitukset on tuollaisia lähinnä säälittävän huonoja =D.
Mä en kestä.
Keksikää joku parempi reima-aloitus. pliiiiiiz!!!
Kommentit (2)
Rrrrreimatekki. Näin mää sen lausun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muita en ole aloittanut, osallistunut olen varmaan kaikkiin.