Suomeen luokitusjärjestelmä ihmisille vuoden 2027 keväällä
Suomeen luokitusjärjestelmä ihmisille vuoden 2027 keväällä.
Alimmilta 0-2 tason ihmisiltä (incelit, pitkäaikaistyöttömät, elämänkoululaiset, väkivaltaiset, etc.) kiellettäisiin internet, kaikki älylaitteet ja heidät asutettaisiin isoille työleireille joista ei pääsyä muualle.
Leireillä soppatykit ja katkeamaton 3-vuoro pakkotyö. Nukkuminen parakeissa. Vahvasti vartioitu aseellisesti ja lupa ampua pienimmästäkin rikkeestä.
3-4 tason ihmiset asusivat kerrostaloissa ja rivitaloissa. Autoina datsiaa, toyotaa, nissania, KIA. Nämä suorittaisivat alemmantason töitä, kuten siivous, rekkakuski, tehdastyö, mäkki etc. Ammattikoulutus.
5-8 tason ihmiset asuvat omakotitaloissa ja heillä on kesämökit, veneet, moottoripyörät, Mersut, Audit, BMW. Suunnittelijoita, pomoja, insinöörejä, etc.
9-10 tason ihmiset asuvat kartanoissa, rantahuviloissa, ulkomailla... Rikkaat, johtajat ja päättäjät.
Kommentit (11)
Luokittelijat laitettaisiin uuniin.
Demaripaskasakki menee välittömästi ++++++000000000000000 -osastolle. Siitä osastosta tehdään minkinrehua suoraan.
Persut luokitus 0,2 siirretään Itä-Suomeen.
Soten valittajat suoraan tasolle 1
Apn kannattaisi hakea apua itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Apn kannattaisi hakea apua itselleen.
Se on myöhäistä kun vahinko on jo sattunut...
Sehän riippuu kuka tuon luokituksen tekee. Jos vihervasemmisto niin:
1) Kehitysmaalaiset, homot ja transut
2) naiset
3) valkoiset miehet
Mihin ryhmään aloittaja itse uskoo kuuluvansa?
Olen tutkinnoltani insinööri, mutta mulla ei ole töitä eikä naista. Kuulunko silti luokkaan 5-8?🤔🤔
Ap imeskeli äitinsä synnytyskanavasta niin paljon hiivaa itseensä, että aivot menivät jo silloin pilalle. Ap kuuluu siis roskaluokkaan. Poistoon.
Jonkin ajan kuluttua "Etsimääsi sivua ei löytynyt, joten tarkista osoitekenttä. Sisältö voi olla myös poistettu."