Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut parhaan ystäväni avomieheen

Vierailija
08.09.2007 |

heillä on 1 lapsi ja suhde voinut huonosti pitkään. Tunne on molemminpuoleinen. Olen ihan rikki asian kanssa, ei tässä näin pitänyt käydä! Miehelle olen sanonut, että unohtaa koko jutun, hänellä on maailman paras vaimo ja ihana lapsi, kokeilisi jatkaa ja tehdä suhteelleen jotakin. Jonkin aikaa heillä menikin paremmin, mutta jälleen tunteemme ovat syttyneet. Tätä on jatkunut jo 3 vuotta, sängyssä emme ole olleet! Mies aikoo ottaa pesäeron, koska haluaisi elämän kanssani. Minä en kuitenkaan voi satuttaa ystävääni, mutta rakkaus on todella vahvana. Kumpaakin en voi saada :(. Haukkukaa mut vaan lyttyyn, mutta tunteilleni en voi mitään. Kauan olen niitä vastaan taistellut tuloksetta. Saman kokeneita?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väistellyt miestä pitkään, kylässä käynyt silloin kun hän ei ole kotona jne. En ole soittanut kertaakaan, mies soittaa minulle silloin tällöin. On kuitenkin juhlia ja muita, missä väkisinkin tapaamme. Se kemia välillämme on jotakin aivan uskomatonta :/. Kai mun pitää muuttaa toiselle paikkakunnalle tai jotakin. Olen ihan sekaisin.

ap

Vierailija
2/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea varmasti pitää mieheen eroa, kun näet varmasti häntä, kun käyt ystävääsi tapaamassa.

Millaiset tunteet ystävälläsi on miestään kohtaa? Jos mies ottaa vaimostaan eron, voisitko rehellisesti tunnustaa ystävällesi tunteesi miestä kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heidän suhteensa voi huonosti, anna heille kuitenkin mahdollisuus olematta siinä välissä. Eli, kerrot todella tiukkaan ja asialliseen sävyyn ystäväsi miehelle, että et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Et antaudu flirttailuun tms. yhteisissä juhlissa vaan keskityt ystävääsi.

Voisitko oikeasti nauttia mahdollisesta suhteestanne, kun tiedät rikkoneesi ystäväsi parisuhteen??

Vierailija
4/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo teinistä asti olen noudattanut periaatetta, että kavereiden miehiä en huoli. Siltikään ei ole tarvinnut ilman olla. En ymmärrä sinua, en vaikka miten selittäisit. Itse tunnen kemioita melkein joka viikko jonkun miehen kanssa, mutta pystyn silti pitämään näppini irti niistä miehistä. Miten ikinä voisit alkaa äitipuoleksi ystäväsi lapselle. Haloo! Olet todella pahasti hakoteillä ja sinun on aika myöntää se. Vaikka saisitkin miehestä elämäsi rakkauden, onnistuisit tuhoamaan ainakin yhden ihmisen, eli ystäväsi, maailman totaalisesti. Nyt järki käteen nainen. Miehiä on maailma täynnä!

Vierailija
5/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On vaikea varmasti pitää mieheen eroa, kun näet varmasti häntä, kun käyt ystävääsi tapaamassa.

Millaiset tunteet ystävälläsi on miestään kohtaa? Jos mies ottaa vaimostaan eron, voisitko rehellisesti tunnustaa ystävällesi tunteesi miestä kohtaan?

Ystäväni on ollut itse pitkään eron kannalla, sanoo, että ovat enemmän vain kämppäkavereita kuin pariskunta. Oli kuitenkin vaihe, jolloin heillä meni paremmin. Kyläilyni olen jo viimeiset 2 vuotta yrittänyt ajoittaa niin, että mies on töissä kun menen kylään. Ne tunteet eivät vain ole mihinkään kadonneet vaikka emme ole nähneet toisiamme paljoa, ainoastaan juhlissa. Jos he eroavat ja me mentäisiin yhteen olen aivan varma ettei ystäväni sitä hyväksyisi.

ap

Vierailija
6/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jo teinistä asti olen noudattanut periaatetta, että kavereiden miehiä en huoli. Siltikään ei ole tarvinnut ilman olla. En ymmärrä sinua, en vaikka miten selittäisit. Itse tunnen kemioita melkein joka viikko jonkun miehen kanssa, mutta pystyn silti pitämään näppini irti niistä miehistä. Miten ikinä voisit alkaa äitipuoleksi ystäväsi lapselle. Haloo! Olet todella pahasti hakoteillä ja sinun on aika myöntää se. Vaikka saisitkin miehestä elämäsi rakkauden, onnistuisit tuhoamaan ainakin yhden ihmisen, eli ystäväsi, maailman totaalisesti. Nyt järki käteen nainen. Miehiä on maailma täynnä!

että ystävien miehiin/exiin ei kosketa. Mutta näin on nyt käynyt että olemme rakastuneet.

ap

Vierailija
7/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäiset ja kummilapsen synttärit on pakollisia, muuten voit jättää ne väliin.

Älä vaan ryhdy suhteeseeen miehen kanssa jos susta yhtään löytyy selkärankaa ja naista.

Vierailija
8/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apVierailija:

Ristiäiset ja kummilapsen synttärit on pakollisia, muuten voit jättää ne väliin.

Älä vaan ryhdy suhteeseeen miehen kanssa jos susta yhtään löytyy selkärankaa ja naista.

tapaamme lasten syntymäpäivillä, muiden kavereiden syntymäpäivillä, tupareissa, grillijuhlissa jne.

Vierailija
9/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas mustavalkoiset ihmiset tuomitsee toisia. Minkäpä niille tunteilleen mahtaa, mutta se on totta että miehen kyllä kuuluisi tehdä omat päätöksensä nykyisen suhteen ilman että laskee sinun varaan mitään. Teidän juttu joko alkaa sitten myöhemmin kunnolla tai ei. Ei todellakaan käy kateeksi tuo sinun tilanteesi.

Vierailija
10/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA toisaalta, mua ei kyllä haittaisi, jos ystäväni alkaisi seurustella ex-mieheni kanssa, jos meillä olisi rakkaus kuollut. Eihän se mies mun omaisuuttani ole, onnellinen vaan olisin, jos löytäisi jonkun itselleen sopivamman. Parempi vielä jos olisi sellainen ihminen, jonka tuntisin ja josta pitäisin.

Vierailija
11/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän hakeudu juhlissa juttusille miehen kanssa? Katsele häntä? Mene baarissa istumaan viereen? En usko, että olet tähän juttuun täysin syytön.

Vierailija
12/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein nämä elämää suuremmat rakkaustarinat kyllä lopahtavat lyhyeen, kun perhe on hajonnut ja nämä " rakastavaiset" saavat toisensa. Ei ole ihan sama asia elää sitä arkea, kuin rakastaa saavuttamatonta haavekuvaa!

Mutta siitä vaan ap. Ja kohta nyyhkit yksin ilman miestä ja ilman ystävää/ystäviä. Tuppaa ne muutkin kiertämään kaukaa naisen, joka ottaa parhaan ystävänsä miehen. En minä ainakaan kaveeraisi enää ja tuskin moni muukaan nainen.

Vierailija
13/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ethän hakeudu juhlissa juttusille miehen kanssa? Katsele häntä? Mene baarissa istumaan viereen? En usko, että olet tähän juttuun täysin syytön.

kaikista juhlista mitä on tulossa? Eikö se olisi jo aika epäilyttävää?

ap

Vierailija
14/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja usein nämä elämää suuremmat rakkaustarinat kyllä lopahtavat lyhyeen, kun perhe on hajonnut ja nämä " rakastavaiset" saavat toisensa. Ei ole ihan sama asia elää sitä arkea, kuin rakastaa saavuttamatonta haavekuvaa!

Mutta siitä vaan ap. Ja kohta nyyhkit yksin ilman miestä ja ilman ystävää/ystäviä. Tuppaa ne muutkin kiertämään kaukaa naisen, joka ottaa parhaan ystävänsä miehen. En minä ainakaan kaveeraisi enää ja tuskin moni muukaan nainen.

sanonut, että etenisin miehen kanssa suhteessa...

ap

Vierailija
15/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin antaa realistisen kuvan siitä, mitä yleensä tapahtuu, jos etenee... Ettei tulisi sitä hetkeä, että etenet ja tuhoat monen ihmisen elämää. Kannattaa miettiä, mitä rakkaus on.

Vierailija
16/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen voi tuollaisen takia eristää itseänsä, ja sitäpaitsi, mieshän se parisuhteessa on eikä hän. Jos on sama kaveripiiri, on todella vaikeaa ja epäilyttävää yhtäkkiä lopettaa kulkemasta missään yhteisissä jutuissa. On totta että arki kyllä yleensä iskee vasten kasvoja kun tällaisessa tilanteessa ne ihmiset vihdoin saavat toisensa, mutta kyllä joskus voi olla kyse myös elämää suuremmasta rakkaustarinasta...

Vierailija
17/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hvitträskissä kävi 1900-luvun alussa näin:

" Gesellius, Lindgren ja Saarinen, joilla oli yhteinen ja menestyvä arkkitehtitoimisto, ostivat 1901 palstan Vitträsk-järven rannalta Kirkkonummelta. Vuosina 1901¿1903 alueelle nousi kaksiosainen päärakennus sekä sivurakennus eli Pikku huvila. Eliel Saarinen vaimoineen muutti päärakennuksen eteläsiipeen, Armas Lindgren perheineen päärakennuksen pohjoissiipeen ja poikamies Herman Gesellius sisarensa Lojan kanssa Pikku huvilaan. Eliel ja Mathilda Saarinen erosivat 1904, ja Mathilda meni naimisiin Herman Geselliuksen kanssa. Eliel Saarinen puolestaan otti uudeksi vaimokseen Loja Geselliuksen."

Mathildalle kävi sikäli huonosti, että Hermann Gezellius kuili 1916 kun taas Eliel Saarinen muutti amerikkaan professoriksi ....

Vierailija
18/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toinen ihminen voi sanoa varmuudella toiselle mikä on oikein ja mikä ei ja miten asiat tulee menemään. Nämä jutut on aina tapaus- ja ihmiskohtaisia. Varsinkaan tuntemattomien ei kannattaisi jaella täällä elämää suurempia selviytymisohjeita ja totuuksiaan muille....

Vierailija
19/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunainen kiertää lasten synttäreillä ja lapsiperheiden grillijuhlissa? Eikö sinulla ole muuta tekemistä vai etkö halua sitä löytää...

Vierailija
20/21 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinkkunainen kiertää lasten synttäreillä ja lapsiperheiden grillijuhlissa? Eikö sinulla ole muuta tekemistä vai etkö halua sitä löytää...

minulla on itsellänikin lapsi...

ap