Millaiset miehet pitävät pienistä, siroista, mutta silti muodokkaista naisista?
Kommentit (12)
Itse en yhtään osaa lajia, varmasti eksyisin metsään. Mutta jostain syystä mulla on ollut kolme suunnistusta harrastavaa poikaystävää.
Nykyinen mies ei kyllä harrasta sitä, mutta tykkää kyllä lajista, ja aloittaisi sitä seuraavaksi, jos vain aikaa olisi.
Älä kysy miten suunnistus liittyy pieniin, siroihin ja muodokkaisiin, mutta minä oon semmonen.
lihaksikkaat, uskolliset, perhekeskeiset yhden naisen miehet.
Hakevatkohan alitajuisesti sitä, että lapset olisivat vähän lyhyempiä, ja siten löytäisivät vaatteet normaalikaupoista ja mahtuisivat lentokoneessa istumaan muutenkin kuin polvet suussa.
Vai haluaako ne naisesta hellyyttävän syliteltävän, jonka voi kääriä kainaloon sohvalle tai jota voi hoivata.
Kukapa sen tietää mikä on syynä, mutta kyllä mä tunnen muutaman tuollaisen parin, missä tosi pitkä mies ja pätkä nainen ovat yhdessä.
Pitkistä naisista pitää vain vähemmistö miehistä. Samoin kuin lyhyistä miehistä pitää vain vähemmistö naisista.
Noin yleisesti niistä ei tykkää kuin homot vaatesuunnittelijat : )
Vierailija:
Noin yleisesti niistä ei tykkää kuin homot vaatesuunnittelijat : )
Vierailija:
Pitkistä naisista pitää vain vähemmistö miehistä. Samoin kuin lyhyistä miehistä pitää vain vähemmistö naisista.
Itse olen 161 cm pituinen ja olen seurustellut 173 cm - 186 cm pituisten miesten kanssa. Etenkin noista pidemmistä miehistä moni sanoi että tykkää nimenomaan vain pienistä naisista, isot pitkät korstot ei kiehdo. Että on kyllä niitäkin jotka nimenomaan ei tykkää pitkistä naisista.
Noiden pitkien pikkuisista pitävien miesten lisäksi veikkaisin ettei esim 170 cm pituinen mies pidä kovin upeana juttuna että potentiaalinen tyttöystäväehdokas on esim 180 cm pituinen.
pienistä, siroista, mutta silti muodokkaista naisista.
Toki on paljon miehiä, jotka ihailevat erityisen paljon pitkiä, komeita naisia, joilla muodot kohdillaan. Mutta kai melkoinen vähemmistö todella yökkää lyhyempiä misuja kohdatessaan.
MIEHET tykkää NAISISTA. Kaikenlaisista. Pitkistä,pätkistä,siroista ja isommista. Yleensä niistä joilla on alapäässä siis muuta kuin se molo. Tunnetusti miehille on kelvannut myös naiseksi kokonaan leikattu mies.
Joten.....
....eiks tääKIN keskustelu ole aika turha. Miljoona ihmistä,miljoona eri mielipidettä,miljoona jotka katsoo samaa ihmistä,he huomaa miljoonia eri asioita jne.
kukaan ei kai hanki kumppania vain jostain tietystä pituusryhmästä tai painoluokan perusteella.