Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa oksentaa enää!!

Vierailija
08.09.2007 |

Lopetan kohta kokonaan syömisen, niin sitten ei olisi ainakaan mitä oksentaa.

Mikään ei auta. Mä en jaksa, en fyysisesti enkä psyykkisesti tätä paskaa.

rv. 14+1

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättömyys ei auta, sitten oksennat vain mahahappoja. Se se vasta kamalaa onkin.

Vierailija
2/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitäkin ehtinyt tehdä. Kun kaikki muu on jo tullut ulos.

Ja sitten sitä istuu siinä halaamassa pönttöä, yökkäämässä ja yökkäämässä vaikkei mitään enää tulisikaan.

Kuinka vitussa tätä jaksaa? Ihan oikeasti? No eihän tätä jaksakaan. Mä olen niin vitun väsy.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se taida ihan noinkaan mennä. Se tiheästi vähän syöminen ei todellakaan auta mulla.

ap

Vierailija
4/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis varmasti tuokin on totta, mutta ei mun tapauksessa.

ap

Vierailija
5/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt lääkärissä, välillä kova oksentaminen pistää elimistön suola-arvot sekaisin. Esim. matala natrium arvo aiheuttaa voimakastaa pahoinvointia. Se korjaantuu usein vasta suonensisäisellä tiputuksella. Kannattaa käydä lääkärissä, se pystytään toteamaan yksinkertaisilla verikokeilla...

Vierailija
6/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakantaista, erittäin väsyttävää antihistamiinia. Se tepsi, mutta nukuin kyllä kuin tukki sen ottamisen jälkeen.

Vierailija
7/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt. Tuntuu vaan että lääkärit eivät ita tätä oikein vakavasti. " Voivoi, se nyt vain kuuluu asiaan. yritä kestää."

Seläntaputuksia, onnitteluja raskaudesta (tosi onnellinen olen juuri nyt, joo) eikä mitään muuta. Siis olen oksentanut niin että jalat eivät kanna ja rintakehää ahdistaa, mutta ei minkäänlaista reagointia siihen. Kunhan kaikki on vauvalla hyvin, mulla ei ole väliä?

Yksi (1) ainut lääkäri on kerran tarkistanut nestetasapainon, kun päivystykseen menin kun ei edes vesi pysynyt sisällä. Ne olivat ok, mutta Hb epänormaalin korkea (siis mulle). Se kuulemma voi johtua nestevajauksesta.

En mä edes tiedä minne kääntyä enää, neuvolassakin vain voivottelevat.

Vierailija
8/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko millään nimeä?

Mulle on yritetty Stemetiliä ja Primperania, kumpikaan ei toimi.

Vierailija
9/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kokeiltiin, mikään ei auttanut. Lääkärit alkoi ottaa mut tosissaan vasta rv 16. Tiputuksessa olin 12 kertaa raskauden aikana. Lapsi on onneksi täysin terve, ja toisessa raskaudessa oksensin vain kerran :-O Esikko tyttö, kuopus poika.

Vierailija
10/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vaan törkeästi vaatia hoitoa niin sitä saa...=(

Vierailija
11/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein voi mitään tutkia. Hoitoakaan ei ole, siis mitään täsmähoitoa ja kaikille tepsivää. Paitsi abortti.

Vierailija
12/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, uh, monet muutkin ovat sanoneet että juuri tyttö saa voimaan näin pahoin. Silloin kun mä olin kaikesta pahimmillani, toivoin todella että olisi päässyt sairaalaan tiputukseen (outo toive ehkä), mutta olisi ehkä saanut olon tasaantumaan edes vähän.

Vierailija
13/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, sitä nestetasapainoahan siinä seurataan jos kokeita otetaan. Tekisi kyllä mieli tietää että minkälaisen puutostilan olen itselleni jo ehtinyt kehittää... Lapsi ottaa itselleen mitä tarvitsee (se ei ainakaan onneksi kärsi), mutta lisää ei tule mistään.

Ja abortti... Noh. Ei.

Vierailija
14/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla vaan sitä, että raskauspahoinvointiinkin voi joskus saada apua. terv. 13

Vierailija
15/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( No nauraahan ne mut ulos päivystyksestä jos meen sanomaan niille suoraan että haluan nesteytystä. Ja jos tosiaan ainut merkki nestevajauksesta on se korkea (toisille ihan normaali) Hb. Luulisi tosin että painonlasku vaikuttaisi vähän... Ja tosiaan tää uupumus. Ei jaksa yhtään mitään. Ei mitään.

Tämän pitäisi olla " naisen parasta aikaa" . My ass.

Vierailija
16/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äidin oksentelu taisi vaikuttaa lapsen syntymäpainoon, seuraava lapsi meinaan painoi lähes 4 kg ja syntyi rv 40+3. Täysin terve lapsi onneksi silti on ollut, nyt jo 4 v ja ikäisekseen pitkä, ja tosi hyvin kehittynyt.

T: 12

Vierailija
17/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul oli kans paha oksentelu vaihe ja olin kans viikon tiputuksessa! rv 13 loppu lopulta kun " seinään" . Ehkä sullakin kohta?! Soita terkalle ja valita sille ja oikeesti jos paino tippuu niin kyllä ne viimestään siinä vaiheessa tajuaa et sä et enää jaksa! Mulla tippu 10kg niin johan alettiin ottaa sitten tosissaan, päivystyslääkäri tosin ei . Mut neuvolan terkan kautta lääkäriin ja sain HETI lähetteen tiputukseen. Autto oloon se tiputus. Siinä vointi kohenee niin et jaksaa tyyliin itse käydä vessassakin! Tiputusta suosittelen jos vaan pääset!!!

Vierailija
18/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset 6-10 kiloa, riippuen lähtöpainosta joka ei ole tarkasti tiedossa. Mä olen vain ylipainoinen muutenkin joten yleisin kommentti on " No voi kuinka hyvä" .

Jepjep. :(

Vierailija
19/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyssä. Terv. 13

Vierailija
20/31 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos yritän kaikesta ensimmäisenä neuvolan kautta... Kun pitää kuitenkin ottaa sinne yhteyttä kun paikka muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan