Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka ei ostele pullaa, suklaata ja karkkeja? Eikä myöskään polta tupakkaa?

Vierailija
14.07.2024 |

Itse olen tällainen.Jos tarjotaan makeaa, otan kyllä. Mutta en osta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, en osta alkoholiakaan koska en käytä sitä.

Vierailija
2/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole varaa tuollaiseen turhuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.  En tykkää makeasta enkä sokerisesta.  Jos tarjotaan voin  jonkin ihan pienen ottaa, mutta pullapalalle ja kakuille jne sanoi ei kiitos, en syö makeaa.

Myöskään alkoholia en juoenkä polta.

Ei siitä tarvitse hernettä nenään vetää.  Niin vain usein käy.  Ei hyväksytä että joillakin on eri makumieltymykset.

Vierailija
4/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.  En tykkää makeasta enkä sokerisesta.  Jos tarjotaan voin  jonkin ihan pienen ottaa, mutta pullapalalle ja kakuille jne sanoi ei kiitos, en syö makeaa.

Ei siitä tarvitse hernettä nenään vetää.  Niin vain usein käy.  Ei hyväksytä että joillakin on eri makumieltymykset.

Eikö maksasi polta alkoholia? 

Vierailija
5/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏆

Onnea! Taas turhin ylpeilyn aihe palstalla hetkeen.

Vierailija
6/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostan mutta en halua rasvamaksaa joka on todella monella suomalaisella.

Vierailija
7/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Ei tee mieli. Mutta joskus huomaan että fantasioin siitä että voisin kerran herkutella oikein kunnolla. Jäätelöä, vohveleita, pannukakkua. Sellaset täysin överiannokset.

Vierailija
8/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä polttanut tupakkaa ja karkkiakin ostin viimeksi kesäkuussa, kun oli synttärit. Jos mun tekee mieli makeaa, ostan mieluummin mehua. Hedelmä mehut eivät ole yhtä terveellisiä kuin, että söisi hedelmät hedelminä, mutta ainakin on vitamiineja vs karkit ja tyydyttää sopivasti makean himon

N25

Vierailija
9/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enkä syö suklaata kun alkaa hammasta vihlomaan. Huumeitakaan en ota vastaan tai osta.

Vierailija
10/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tosi perso sokerille. Olen kokeillut täysin sokeritonta elämää, mutta sekään ei poistanut sokerinhimoa. Aina, kun annoin itselleni luvan syödä sokerisia herkkuja, sitä oli lähes mahdotonta lopettaa. Mutta karkkien syömisen ja valmiiden herkkujen ostamisen olen lopettanut kokonaan. Jos tekee mieli herkkuja, leivon itse niitä. Leivottuja herkkuja ei pysty vetämään sokerimäärällisesti kerralla yhtä paljon kuin karkkia. Ja pitää nähdä enemmän vaivaa saadakseen herkut nenän eteen.

Vierailija
11/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ja harvemmin tarjotessakaan syön. Taukotilassa on lähes päivittäin pullaa/kakkua /jotain makeaa tarjolla, kertaakaan en ole töissä noihin koskenut. Juhlissa toki maistan palan kakkua kohteliaisuudesta.

Vierailija
12/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Otan herkkuja vain ns. Pakon edessä, jos vaikka kyläpaikassa tarjotaan. Itse saan herkuista vain huonon omantunnon ja alan vain miettiä kaloreita. Joten olen todennut että herkut ei itselleni sovi

Vierailija
13/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa 86% suklaata ostan, koska se kuuluu ruokavalioon. Varsinaisia herkkuja en ostele enkä napostele. Syön aterian kun on sen aika ja muina aikoina en syö mitään, enkä mieti syömistä.

Vierailija
14/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvaus vastaa täydellisesti minua. En ihan oikeasti ole makean ystävä, siitä tulee jotenkin huono olo minulle.

Valitsen aina suolaisen vaihtoehdon, kuten ruisleipä kylmäsavulohella, joka on suurta herkkua. 

Vierailija
15/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää makeasta, herkkuni ovat joku ihana lämmin ruoka, esim. kermainen ja juustoinen kasvispasta. Joskus tykkäsin sipseistä ja dipeistä, mutta nekin alkoivat tökkiä. Joskus teen itse jäätelöä, mutta senkin tarjoan muille ja otan itse lusikallisen.

Vierailija
16/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään noista. 

Vierailija
17/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullat yms eivät ole koskaan maistuneet. Lakritsi ja suklaa sen sijaan maistuu aina välillä. Tupakkaa en polta, alkoholia silloin tällöin maltillisesti.:)

Vierailija
18/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää makeasta joten en osta enkä ota jos tarjotaan. Lakritsia ostan ehkä kerran vuodessa. Marjoja tykkään syödä sellaisenaan, hedelmistäkään en välitä.

Vierailija
19/19 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on sun pahe? Kai jokaisella joku on. Itse kyllä ostelen herkkuja viikottain, erityisesti irtokarkeista tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi