onko muita joilla mies vaan makaa??
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Laiskat ja kaljamahaiset suomalaismiehet! HYI!
Somalialainen mies on ahkera ei makoile sohvalla eikä juo kaljaa.
Khattia joskus järsii kun turhauttaa tai töiltään joutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
Hyvä, mene SINÄ töihin ja mies jää kotiin. Katsotaan miten käy!
Itse menen kuudeksi töihin ja kun tulen kotiin niin olen väsynyt. Nukuttaa. Minusta on kohtuullista antaa sen nukkua jota väsyttää. Koska meillä molemmat käy töissä niin vuorotellaan.
Jos sinä kotiäitinä nukut pitkään, voisit nukkua lisää kun toinen on töissä ja laitat koneet pyöriin (vaativa homma.. just joo)!
Ei tulis mieleenkään alkaa kiukutteleen toisen olemisesta jos itse olen kotona. Tietty jos sinun vointi alkaa oleen vähissä niin toinen lisää apua tai otetaan vaikka siivooja apuun.
Totta kai ymmärrän, että toinen on väsynyt työpäivän jälkeen ja haluaa levätä. Mies lepää sitten arki-illat, lasten kanssa viettää aikaa MAX tunnin (lapsia yhteensä kolme). Minä hoidan päivällisen, lasten läksyjen kuulustelun, iltasadun ja -pesut. Viikonloppuisinkin mies vain makaa. Katsoo telkkaria tuntitolkulla omassa rauhassaan makkarissa ja käy välillä syömässä. Pelaa sitten välissä muutaman pelin lasten kanssa ja on tyytyväinen itseensä.
Ongelma on se, koska minä saan levätä. Kuuntelen lasten " äiti, äiti, äiti" -juttua aamusta iltaan, mies ei korvaansa letkauta lasten ongelmille. Mielelläni minäkin kiskoisin aamulla peiton korviini. Tosiasiassa olen arkenakin se, joka herää aikaisemmin, viikonlopuista puhumattakaan. Vapaa-aikaani on se, kun lapset nukkuvat. Silloinkin pitäisi sitten jaksaa viihdyttää miestä.
Nykypäivänä lapsen pitää itse hoitaa läksyt. Ei mitään paapomista läksyjen suhteen.
Onneksi ilman orjapiiskuria saa makoilla niin paljon kuin haluaa.
Meillä ukko bodaa. Tarvitsee unta treenien välissä ja sopivan ruokavalion + proteinijuomat. Teen ne aina valmiiksi ennen töihin lähtöä. Käytännössä ei nähdä hereillä ollessa ollenkaan enää. Alkaa olla mitta täysi.
Mieheni eläkkeellä,sairaalloinen ei jaksa oikein muuta kuin maata sohvalla ja katsoa telkkaria.Seksi hänen sairauden takia myös ollut loppu.On aika raskasta itse vielä työelämässä,teen kotityöt,ajan nurmikot ym.En halua häntä hirveästi hoputtaa..näin se on.Mulla paljon hyviä muistoja ajoista kun teimme vielä asioita yhdessä.Rakastan miestäni.Ikää kun tulee ei voi koskaan tietää.Hän tärkeä ihminen,rakas.485
selväksi käy tästäkin ketjusta että mies on naiselle ensisijaisesti resurssi.
Etkö sinä makaa miehen kanssa?