Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita joilla mies vaan makaa??

Vierailija
08.09.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAISIN MÄKIN VEDELLÄ AAMUUNIA TONNE KOLMEEN KÄYDÄ SYÖMÄS JA JATKAA UNIA TONNE ILTA SEITSEMÄÄN

Vierailija
2/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoisi noin patalaiskaa äijää. Saisi luvan lähteä jonnekin muualle lepäilee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tosin töihin kuudeksi ja tulee vasta viiden jälkeen kotiin, joten ei kai se ole ihme, jos siinä pitää sitten päiväunet ottaa. Mutta ei kai niitten tarttis pariksi tunniksi venyä. :( Nukkumaankin menee ennen kymmentä, joten ei siinä jää ku pari tuntia aikaa tehdä jotain. Mutta onneksi on viikonloppuja. :D sillon ei onneksi nuku. :)

Vierailija
4/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mene SINÄ töihin ja mies jää kotiin. Katsotaan miten käy!

Itse menen kuudeksi töihin ja kun tulen kotiin niin olen väsynyt. Nukuttaa. Minusta on kohtuullista antaa sen nukkua jota väsyttää. Koska meillä molemmat käy töissä niin vuorotellaan.

Jos sinä kotiäitinä nukut pitkään, voisit nukkua lisää kun toinen on töissä ja laitat koneet pyöriin (vaativa homma.. just joo)!

Ei tulis mieleenkään alkaa kiukutteleen toisen olemisesta jos itse olen kotona. Tietty jos sinun vointi alkaa oleen vähissä niin toinen lisää apua tai otetaan vaikka siivooja apuun.

Vierailija
5/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkoi harrastaa liikuntaa, kuntosalia ja pyöräilyä. Nyt ei enää tarvitse päiväunia ollenkaan!

Vierailija
6/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olikin kyse siitä ettei tee muuta kun nukkuu!

Vierailija
7/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan kaapit täyteen leipää, perunaa, makaroonia, keksejä ja kaikenlaista sokerimättöä. Tehkää niille kunnon safkaa, niin miehennekin saavat energiaa. Meillä syödään paljon kalaa, kanaa, pähkinöitä, salaatteja, marjoja, sieniä, kermaa, joskus lihaa, eikä kukaan makaa sohvalla.

Vierailija
8/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvä, mene SINÄ töihin ja mies jää kotiin. Katsotaan miten käy!

Itse menen kuudeksi töihin ja kun tulen kotiin niin olen väsynyt. Nukuttaa. Minusta on kohtuullista antaa sen nukkua jota väsyttää. Koska meillä molemmat käy töissä niin vuorotellaan.

Jos sinä kotiäitinä nukut pitkään, voisit nukkua lisää kun toinen on töissä ja laitat koneet pyöriin (vaativa homma.. just joo)!

Ei tulis mieleenkään alkaa kiukutteleen toisen olemisesta jos itse olen kotona. Tietty jos sinun vointi alkaa oleen vähissä niin toinen lisää apua tai otetaan vaikka siivooja apuun.

Totta kai ymmärrän, että toinen on väsynyt työpäivän jälkeen ja haluaa levätä. Mies lepää sitten arki-illat, lasten kanssa viettää aikaa MAX tunnin (lapsia yhteensä kolme). Minä hoidan päivällisen, lasten läksyjen kuulustelun, iltasadun ja -pesut. Viikonloppuisinkin mies vain makaa. Katsoo telkkaria tuntitolkulla omassa rauhassaan makkarissa ja käy välillä syömässä. Pelaa sitten välissä muutaman pelin lasten kanssa ja on tyytyväinen itseensä.

Ongelma on se, koska minä saan levätä. Kuuntelen lasten " äiti, äiti, äiti" -juttua aamusta iltaan, mies ei korvaansa letkauta lasten ongelmille. Mielelläni minäkin kiskoisin aamulla peiton korviini. Tosiasiassa olen arkenakin se, joka herää aikaisemmin, viikonlopuista puhumattakaan. Vapaa-aikaani on se, kun lapset nukkuvat. Silloinkin pitäisi sitten jaksaa viihdyttää miestä.

Vierailija
9/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään usein kivi-sakset-paperi kumpi hoitaa jonkin kotihomman. Miksi te teette niin vaikeaa elämästänne? Menkää miehen viereen loikoilemaan ja antakaa niiden kotihommien välillä olla. Ei kai sitä koko aikaa tartte jotain tehdä?

Vierailija
10/29 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tehdään usein kivi-sakset-paperi kumpi hoitaa jonkin kotihomman. Miksi te teette niin vaikeaa elämästänne? Menkää miehen viereen loikoilemaan ja antakaa niiden kotihommien välillä olla. Ei kai sitä koko aikaa tartte jotain tehdä?

Ei kotihommia, mutta lapset minusta kyllä ansaitsevat huomiota. Ja ruokaa, itse kyllä voin olla syömättä. Välillä on vaikea ymmärtää miksi mies yleensä halusi vaimon ja lapsia, kun pääkiinnostus on telkkariohjelmissa.

Vierailija
11/29 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON

Vierailija
12/29 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei tee kotitöitä paitsi pyykkiä pesee hyvin harvoin. Ei tee ruokaa. Ei käy enää edes töissä koska on eläkkeellä. Itse käyn töissä ja kokkaan ja siivoan.

Vierailija
13/29 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ei tee kotitöitä paitsi pyykkiä pesee hyvin harvoin. Ei tee ruokaa. Ei käy enää edes töissä koska on eläkkeellä. Itse käyn töissä ja kokkaan ja siivoan.

Jotain muuta uskomattoman upeaa on miehessäsi, kun jaksat häntä edelleen katsella.

Vierailija
14/29 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä ratsastat?

Vierailija
15/29 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
16/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
17/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miehen maata sohvalla, jos haluaa. Eipä siitä haittaa silloin ole.

Jos ei jaksa sellaista miestä katsella, voi sitten itse nostaa kytkintä ja aloittaa uuden elämän ilman sohvalla makaavaa miestä.

Elämä on valintoja.

Vierailija
18/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sillä uniapnea? Riskistä kertoo, että on ylipainoa, lyhyt kaula ja kuorsaa. Lisäksi mahdolliset yölliset hengityskatkokset on varma merkki. Taudin oireena on jatkuva nukkuminen ja vetämättömyys. Itsellä meni nukkuminen jo 12 tuntiin päivässä kunnes sain hoidon käyntiin ja sitten on taas pärjätty 6 tunnin unilla ja illallakin on vielä virkeä.

Vierailija
19/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosen miehen sitten valitsit.

Hajoo siihen.

Vierailija
20/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat ja kaljamahaiset suomalaismiehet! HYI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi