Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein teidän n 3v on yöpynyt hotellissa teidän kanssaan?

Vierailija
07.09.2007 |

kyselen ihan sen takia kun mun äiti on sitä mieltä että ollaan jatkuvasti menossa johonkin ja että meidän lapsi on jo tottunut hotellielämään. Ollaan hänen kanssaan ehkä 15-20 kertaa yöpynyt hotelleissa, onko tämä paljon teidän mielestä tai?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi tasan 5 vuotta ja nuorempi 1,5v. Vanhemmalla varmaan yli 150 hotelli yötä takana, nuoremmalla ei niin paljoa ehkä noin 30 yötä. Enpä ole kokenut sen heitä stressanneen. Niin ja näissä luvuissa ei ole mukana mummulareissut, molemmat mummulat satojen kilometrien päässä eli niistä kertyy liki samat yöpymismäärät...



Mainittakoon vielä, että vanhempi on ihan ekstaasissa kun vain pääsee hotelliin vieläkin.

Vierailija
2/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on turvallisesti vanhempiensa kanssa yöpynyt niin ei siinä ole mitään väliä sillä, MISSÄ on yöpynyt!

Vierailija
4/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut hyvä matkustaja ja tykkää reissata.

Vierailija
5/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljolta toi 15-20 kyllä kuulostaa.

Vierailija
6/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on missä yöpyy jos on vanhempien kanssa? Vai mitä tarkoittaa hotellielämä... tuskin yökerhossa hilluu tai siemaileee baarikaapin antimia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 8-10 kertaa ja siihen kaksi kahden viikon lomaa eli 28 yötä. Siis noin vajaa 40 yötä 3-vuotiaana. Hänkin tykkää matkustelusta hirveästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän