Mitä ajattelet jos näet perheen kaupassa. Heillä on päällään:
äidillä: Reimatec -takki, Reimatec -housut, Reima-pipo, Reimatec-kengät
isällä: Reimatec-takki, Reimatec-housut, Reimatec-kengät
esikoisella: Reimatec-takki, Reimatec-housut, Reimatec-hattu, Reimatec-kengät, Reimatec-rukkaset
keskimmäisellä: Reimatec-haalari, Reimatec-hattu, Reimatec-kengät, Reimatec-rukkaset
nuorimmalla (vielä vaunuissa): Reimatec-haalari, Reimatec-töppöset, Reimatec-rukkaset, Reimatec-hattu.
Ja vaikka tämä on kuvitteellinen kuvaus niin vastaaviin perheisiin kyllä aina välillä törmää.
Kommentit (22)
Ja ehkä tulis mieleen et millainen arvomaailma heillä on..
On aivan sama mitä kukakin haluaa pukea päälleen. Sen sijaan kiinnitän huomiota siihen että ap;n kannattaisi hankkia sisältöä elämäänsä. Reimatec oli kenen päällä tahansa on äärimmäisen mielikuvitukseton elämänsisältö. Tai arvo.
Hyviä vaatteita, mutta kuinka ihmeessä te pidätte kirjaa vaatemerkeistä??? Eikö oikeesti oo muuta asiaa?
katotteko te todellakin ihmisten vaatemerkkejä noin? Eiköhän se ole ihan sama mitä siellä Prismassa päällä pitää..
kun huomaisin että kolmannellakin perheenjäsenellä on samanlaiset vaatteet.
että mulla ei ole elämässä sisältöä, kun mulla itsellä on Reima tecin tosi hyvä ulkoilupuku? Voihan sanonko mikä...
ja vaivautuu kirjoittamaan niistä tänne on- ihan riippumatta siitä onko sulla reimatec vai goottitakki vai mikä on- on äärimmäisen lattea elämä. Sori. Ei se reimatec eikä sen puute paikkaa tyhjää aukkoa korvien välissä.
Kylläjo oikeesti alkaa ottamaan pattiin, kun juntiks haukutaan vaatemerkin perusteella. Uskon nimittäin oikeasti et ne ketkä näitä kirjottaa, eivät ole ikinä pitäneet Reimaa lastensa saatikka itsensä päällä. Kalliitahan ne on, mutta kuten sanottu, on tosi hyvä päällä niin tuulella kuin sateellakin. Ladan hinnalla ei saa Mersua...
Tunnistaisin vaan siinä tapauksessa että olisi samanmoiset haalarit kuin meidän lapsella.
Lähikaupassa tietysti ihan normaalia käydä haalareissa ja noin, mutta jos kaupungilla kävelisi tämmönen perhe vastaan niin varmaan kyllä näyttäs huvittavalta. Vaikka ei sillä..tuulipuku ja lenkkarithan on suomen kansallispuku.
Käykääpä jossain hiihtokohteessa talvisaikaan.
Kyllä siellä on kaikilla viimeisen päälle varustukset (ei ehkä Reimatecia vaan jotain parempaa) ja citymaasturit.
Muu erottuu joukosta.
A) laihoja=urheilevia/ulkoilevia?
B) lihavia=vähän hölmön näköisiä, koska valinnanvaraa on paljon-merkeissäkin.
Molemmissa tapauksissa joka tapauksessa, että onpa hieman hölmön näköisiä.
Vierailija:
katotteko te todellakin ihmisten vaatemerkkejä noin? Eiköhän se ole ihan sama mitä siellä Prismassa päällä pitää..
Ei todellakaan ole sama, mitä Prismassa on päällä.
Tässä sulle pikainen AV-kurssi kauppavaatetuksesta:
-lapsilla on kauppavaatteet: farkut tai sammarit, nahkakengät, housujen kanssa sävysävyyn oleva takki ja tietty kokonaisuuteen sopivat asusteet
-äidillä: korkokengät, siistit housut tai hame, tai ne parhaimmat farkut, paitis, villakangastakki, meikkiä ja hiukset laitettu tyylikkäästi
-isällä: siistit housut, mielellään suorat, paitis ja rento takki, siistit nahkakengät, parta ajettu, hiukset laitettu
Eikö ole hyvä, että on tämä palsta, niin kaikki osaa pukeutua kauppaan oikein! XD
Mua on myös koko av-elämäni ajan hihityttänyt tuo, että ruokakaupassa käynti on viikon kohokohta, jota varten pitää ostaa erikseen vaatteetkin, kauniit ja yhteensointuvat tietenkin..
Mä oon kyllä ihan surkea tapaus, ollaan 2 pienen kanssa ensin pari kolme tuntia pihalla temmeltämässä ja mennään sitten kotiin kaupan kautta, SIIS LAPSET KAUPPAAN HAALAREISSA, vieläpä leikeissä likaantuneissa (niin, ja vielä Reimateceissä!!). Ja äidillä farkut, lenkkarit tms. Jos sataa, äidillä saattaa olla Haltin DrymaxX puku, kun ei ole raaskinut sitä R-tecciä ostaa. Nii.
No onneksi en sentään käy Prismassa Av-mammojen kokoontumisajoissa, vaan luimin häntä koipien välissä läheiseen pieneen K-markettiin, joten pöyristyttävä käytökseni ei ehkä joudu palstalle ruodittavaksi.
Vettä sataa, niin eipähän ainakan kastu. Mollatkaa mua nyt sitten oikein kunnolla siellä lihatiskillä jossa ostan perheelleni sisäfilettä, kasviksia, herkkuja ja Broileria.. Kassalla summa on noin 200 euroa, ja taas on ruokaa perheelle.. Ajelen kotiini Volvollani ja omakotitaloni pihassa lapset leikkivät isänsä kanssa, tietysti tecit päällä... Miltäs kuulostaa : D
Tuskin kiinnittäisin huomiota heihin niin pitkän aikaa, että ehtisin panna merkille jokaisen vaatekappaleen valmistajan.
Ja ne on varmaan helkutin tyytyväisiä nimenomaan Reiman tuotteisiin.
mutta jos värit olisi mun mielestä sievät niin varmaan ihastelisin vaatteiden ulkonäköä joko itsekseni tai perheelle ääneen.
ja itsellänikin on.. ups! Voi hvänen aika mitä porukkaa täällä on, on muuten tosi hyvä puku aikuisella tuo Reima tec. Ei mene vesi läpi.. Mut ettepä te kateelliset raaski ostaa sellasta itsellenne..