Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Miten reagoit, jos puoliso on selvästi ihastunut toiseen?

Vierailija
07.09.2007 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osoittaa että toinen on rakas ja tärkeä. Nuo ihastukset menevät ja tulevat.

Mutta jos ette muista osoittaa sitä että puolisonne on teille tärkeä ja rakas, voi ihastus mennä paljon pidemmälle

Vierailija
2/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenekään äijä oikeasti sitten lähtenyt läksimään sen uuden naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taistelin miehen takaisin itselleni. Jälkeenpäin asia naurattaa vaan ei kaduta.

Löytyipä kohtalotoveri! Meillä kävi samoin ja minä pidin kyllä miehestäni tiukasti kiinni=)

Vierailija
4/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä taistelin miehen takaisin itselleni. Jälkeenpäin asia naurattaa vaan ei kaduta."

"Löytyipä kohtalotoveri! Meillä kävi samoin ja minä pidin kyllä miehestäni tiukasti kiinni=)"

Miten "taistelitte"/saitte miehenne tajuamaan ettei uuden matkaan lähteminen kannata?

Vierailija
5/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kuluessa tämä uusi ihastus, ulkomailta rupesi osoittamaan niitä ei niin ihania puolia, niin rupesi miehenkin päähän tulemaan vähän järkeä...

Me tuskin olisimme yhdessä enää, jos miehen ihastus olisi ollut joku kotimainen naikkonen. Mies olisi varmaan häippässyt tämän matkaan ja katunut tai ollut sitten katumatta myöhemmin.

Nyt kun kyseessä oli latinoruusu kaukaisesta maasta, niin yhdessäolo oli hieman hankalaa. Ja aikaa myöten tämän latinon veri rupesi kuohumaan niin, että taisi mies parkani säikähtää ja päättää pysyä tutun ja turvallisen kainalossa.=)

Mutta rankkaa tuo aika oli vaikkakin näin jälkeenpäin pystymme jo vitsailemaan asiasta...

Mutta elämä on....

t: se jälkimmäinen taistelija

Vierailija
6/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähtee yöksi toisen naisen matkaan, neuvot on täällä tyyliin " jätä se sika".

wtf?

Mielestäni on paljon vaarallisempaa olla ihastunut, kuin käydä sekstaamassa jonkun kenties tuntemattoman kanssa.

Ihastuminen voi johtaa toimintaan helpostikin. Siinä se on piteleminen. Tiedän, koska puhun kokemuksesta.

t.tumma nainen

Vierailija
7/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummalle naiselle, että kyllä meillä se ihastuminen johti kyllä ihan toimintaankin... Eli kyse oli kyllä ihan salasuhteesta kuin pelkästä ihastumisesta. Mutta yhtä kaikki siitä päästiin yli ja miehen kanssa menee nyt oikein hyvin. Itseasiassa paljon paremmin kuin ennen tuota seksiin johtanutta ihastumista....

Vierailija
8/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tunne on saanut kaiken sekaisin, puolin ja toisin. Uskokaa tai älkää, monta vuotta meni pelkästään halailun ja silmiin katsomisen voimalla. Kerran siitä askel pidemälle ja tuntuu ettei toisesta saa tarpeekseen.

Elämä on kummalinen asia.

Vierailija
9/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mieheni erehtyisi mua pettämään kerran, en haluaisi siitä tietää vaan toivoisin että katuisi syvästi ja antaisi mun pitää luottamukseni häneen. Mutta jos tuossa olisi ihastusta mukana, ei varmaan paluuta olisi. En ehkä pystyisi hyväksymään sitä.

Jos on "vain" ihastunut ilman seksiä, se loukkaa myös syvästi.

Ja tosiaan näen mieheni silmistä heti, jos lähettyvillä on joku häntä kiinnostava nainen. Näin ei ole monta kertaa tapahtunut 15 vuoden aikana, mutta kirpaisee tosi syvältä nähdä se katse, jonka kohteena on joskus itse ollut.

Vierailija
10/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu pahalle. Pyytäisin häntä olemaan rehellinen missä mennään ja sanoisin rakastavani häntä edelleen.

Vierailija
11/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin ihastumisella sitä, että kokee jonkun erityisen viehättäväksi eikä mies ole tehnyt mitään ilmaistakseen ihastumisen kohteelle tunteitaan.

tuntuu pahalle. Pyytäisin häntä olemaan rehellinen missä mennään ja sanoisin rakastavani häntä edelleen.

Vierailija
12/22 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on matkatyössä ja tilaisuuksia olisi kyllä ihan viikottain ihastua, sekstailla ja sen sellaista.

itse olen ajatellut asian niin, että en haluaisi tietää jos miehelläni olisi ihastus tai satunnaista seksiä jonkun muun kanssa. Voi olla että on ollutkin, mutta asia ei minua kummemmin ole koskaan vaivannut. En myöskään itse halua aiheuttaa turhia traumoja tai riitoja suhteeseemme kertomalla omasta ihastuksestani.

Meidän liittomme toimii hyvin, seksiä on säännöllisesti ja se on loistavaa ja olemme täydellinen tiimi vanhempina ja kumppaneina. Tämä kaikki on arvokkaampaa kuin joku satunnainen seksi tai ihastus.

Ihminen ei todellakaan ole yksiavioinen otus, ihastuksia ja rakastumisia ja seksiä tulee ja menee, mutta loppupeleissä niillä ei ole mitään merkitystä kun aviosuhde toimii kaikesta huolimatta hyvin ja pitkään.

Vierailija
13/22 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä puolestani ihmettelen sitä, että ihmiset suuttuvat puolisolle jos tämä ihastuu? Pitkässä parisuhteesssa mielestäni ihastumisia tulee, aina silloin tällöin. Niille ei oikein mitään mahda, varsinaisesti. Mutta ihastuminen on täysin eri asia kuin se, että pettäisi puolisoaan.

Pettämistä en katselisi hetkeäkään. Ihastuminen lähinnä huvittaa minua :) - tiedän olevani miehelle rakas, hän arvostaa perhettämme jne, eikä lähtisi toisen naisen "matkaan" helposti. Tai edes tekisi asialle mitään. Sama minulla.

Olemme asiasta puolison kanssa jutelleetkin - on eri asia olla "teini-ihastunut" (mitä nuo ihastumiset ihastumisina ovat) kuin varsinaisesti oikeasti rakastúnut. Ja ihastumisen johtamiseen rakastumiseen voi vaikuttaa. Ei kait aikuinen ihminen kuvittele, ettei se seuraava ihastumisen huuma katoa sekin aikanaan?

Minä rakastan miestäni. Arvostan häntä ja perhettämme. Ja siitä huolimatta ihastun aina silloin tällöin. Mikä ei tarkoita, että ihastumisen kohde esim. saisi siitä tietää - niin keskenkasvuinen en ole =).

Vierailija
14/22 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni taas vastaavassa tilanteessa toimi kuten ennenkin ja ihastukseni meni ohi.

Vierailija
15/22 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tuohon "hastuminen on vaarallisempaa, miten voisitte hyväksyä ihastumisen."

Ihastuminen, ainakin sellaisena kuin sen itse käsitän, on tunne. Siis tunne, ei teko. Tunteille ihminen ei voi aina mitään. Voi yrittää vältellä ihastumisen kohdetta tms. mutta sille ei mitään voi, että näkee jonkun ihmisen kiinnostavana. TTekojaan voi kontrolloida, tunteita ei täysin. Vai voitko muka esim. estää miestäsi, tai itseäsi, tuntemasta vaikkapa surua, raivoa, iloa..?

Vierailija
16/22 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin kauan kun uskon/tiedän ihastuksen olevan vain ajatustasolla, niin olkoon ihan vapaasti ihastunut.

Vierailija
17/22 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ihastui tuttuun naiseen. Katselin asiaa muutaman viikon ja tiedustelin sitten mikä on homman nimi ja mistä tää nyt johtuu?

En epäillytkään, että olisi halukas lähtemään toisen naisen matkaan (joka myöskin naimisissa).

Kerroin tunteeni, asia vaivaa ja loukkaa minua.

Ensin epäilin miehen kieltävän kaiken, mutta sanoikin että kyllä hän on vähän ihastunut naiseen. Sanoi itsekin sen olevan ohimenevää, eikä ikimaailmassa pettäisi minua.

Juttelimme asiasta ja pian tuo nainen näyttikin toisen puolen (=sen ei niin ihanan ja iloisen) itsestään jolloin mieheni mielenkiinto sitten loppuikin.

Kyllä ihastuksia voi tulla ja mennä. Tämä toimii ainakin meillä.

Luottamus ja rehellisyys on kaiken A ja O.

Vierailija
18/22 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihastumisia tulee ja menee pitkässä parisuhteessa, mutta mielestäni on törkeää antaa puolison huomata omat ihastumiset.

Vierailija
19/22 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taistelin miehen takaisin itselleni. Jälkeenpäin asia naurattaa vaan ei kaduta.

Vierailija
20/22 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yrittäisin puhua asiallisesti, mutta voi olla että kiehuisi yli.

vetäisin turpiin molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi