Reborn-nuket, pitäisitkö mielenvikaisena jos tuttavallasi olisi esim. makuuhuoneessaan pinnasänky ja tuollainen nukke?
Miten nukkea on tarkoitus säilyttää, eikö se ole kauneimmillaan jossain oikeassa ympäristössä niinkuin olisi oikea?
Kommentit (14)
http: //www. rebornnuket. fi/reborn. htm
tai ehkä jos ei ikinä pystyisi omaa lasta saamaan niin sitten voisin kuvitella että hankkii tuollaisen ja pitää sitä kuin vauvaansa..mutta onko sekään sitten ihan tervettä, en tiedä.
että noissa nukeissa se " juttu" on just se itse tekeminen ja " tuunaus" . Käsityöihmisiähän nää tekijät on.
Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska verkkokaupassa on vaikea saada kuvia vauvan vaatteista vauvan päällä ja mietinkin että jospas hankkis jonkun nuken. Pisti silmään tää..Mitäköhän noi maksaa? Varmaan aika kalliita kun käsityötä ym.! Jotkut olivat mielestäni söpöjä ja luonnollisia mutta toiset taas ei niin luonnollisen näköisiä.
ihan sikkiä. varmasi päässä viiraa ihmisellä joka asettelee tuommoisia nukkeja pinnasänkyyn, hiekkikselle rattaisiin...
Mun mielestä noissa on jotain kamalaa.
Ikävä kyllä voisin kuvitella että tuollaiset nuket on pedofiilien unelma :(
Mutt toisaalta myös minä jolla lapsiluku täynnä ja välillä vauvakuume, voisin tuollaisen hankkia ja huokailla sen ääressä. Makuuhuoneessa sitä varmaan pitäisin mutta en sängyllä saati oikeassa pinnasängyssä vaan esim söpösti laitetussa pienessä kopassa vaikka pienen jakkaran päällä.
Sama asia, ku antasit mukulalles jonku baby bornin, ei sen ihmeellisempää ..? Antakaa ihmisten leikkiä jos haluaa ! Mäki omistan kaks nukkee, oon 15wwee ja pidän niitä mun vanhois rattais,puen joka päivä uudet vaatteet, eikä kukaan sano mitään .. reborn nuket ne nukkeja on ja jos ette välitä nii antakaa olla, älkää tulko valittaan tänne vaan olkaa ihan hiljaa. :)
Sama asia, ku antasit mukulalles jonku baby bornin, ei sen ihmeellisempää ..? Antakaa ihmisten leikkiä jos haluaa ! Mäki omistan kaks nukkee, oon 15wwee ja pidän niitä mun vanhois rattais,puen joka päivä uudet vaatteet, eikä kukaan sano mitään .. reborn nuket ne nukkeja on ja jos ette välitä nii antakaa olla, älkää tulko valittaan tänne vaan olkaa ihan hiljaa. :)
300-400e, mainittu että ensisijaisesti nuo kappaleet lasten leikkeihin, kallis nukke lapselle, mutta reilulla 100e niitä saa myös.
mitä ihmettä tuollaisella tekee? tietty opetuskäyttöön, mainoksiin, sarjoihin, mutta kuka tekee kotonaan tuollaisella jotain?
vastasyntyneetkään eivät ole mitenkään suloisia, eli senkin puolesta ihme jos joku koristeeksi haalii..tulihan aikaisemmin tänä vuonna dokumentti aiheesta, kun noita pidetään kuin oikeita lapsia jostain ulkomailta se tuli.
poistuisin pian takavasemmalle, enkä pitäisi enää yhteyttä.
Sorry kaikki reborn-ihmiset, mutta se on mulle vaan liikaa
en kyllä sitä makuuhuoneeseen omaan oikeaan pinnasänkyyn laittaisi.